Το βιβλίο μαθηματικών της Έ τάξης το θεωρώ δύσκολο .
Η "μαθηματική" εκλογίκευση της δομής της ύλης δυσκολεύει τα παιδιά.
[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
Μαθηματικά 'Ε Τάξης
46 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Είναι πραγματικά δύσκολο. Είνια φτιαγμένο για μαθητές που τραβάνε πολύ. Υπάρχει μεγάλη συμπύκνωση της ύλης, δυσνόητες στην εκφώνησή τους ασκήσεις και έχει πολλά λόγια, λόγια, λόγια... Μαθηματικά είναι. Τι τα χρειάζονται τόσα πολλά;
Δε θέλω να είμαι αρνητικός αλλά κάτι δεν πάει καλά.
Δε θέλω να είμαι αρνητικός αλλά κάτι δεν πάει καλά.
-
hgoutsos - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 01:00
Πραγματικά είναι πολύ δύσκολο το βιβλίο των μαθηματικών της Ε΄!!!Μόνο οι άριστοι μαθητές μπορούν να πιάσουν τις μαθηματικές έννοιες , οι οποίες παρόλο που είναι απλές ,΄δίνονται με δύσκολες δραστηριότητες στο βιβλίο και στο τετράδιο ..... Αναγκάζεσαι να δαπανήσεις ώρες αρκετές ,πέρα από τις προβλεπόμενες , για να τους βάλεις απλές...παραδοσιακές ασκήσεις .....Έτσι βεβαιώνεσαι ότι τα έχουν καταλάβει πραγματικά ...
-
kokoti - Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 24 Ιαν 2007, 01:00
Στο τετράδιο εργασιών στο 29 μάθημα η (ε) εργασία μήπως έχει κάποιο πρόβλημα;;
ΑΠΛΑ ΒΑΖΩ ΤΟ 1/2 ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟ 1/5
9/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 900ΓΡ:3=300ΓΡ
1/2 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 500ΓΡ
1/5 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 200ΓΡ
1/2-1/5=5/10-2/10=5-2/10=3/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 300ΓΡ
3/10χ3=9/10
9/10:3=3/10
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ
-
eygenia - Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: 26 Οκτ 2006, 00:00
πιστεύω πως το βιβλίο υπερέχει του επιπέδου των μαθητών. Η άσκηση ε του κεφαλαίου 29 είναι πολύ δύσκολη. Δεν τίθεται το ερώτημα αν μπορούμε εμείς να τη λύσουμε (που και πάλι δυσκολευόμαστε) αλλά να δοθεί ατόφια στους μαθητές και να τη λύσουν μόνοι τους. Σκεφτείτε πως θα νιώσουν οι μαθητές σας. Εγώ πάντως την απέφυγα...
-
SerrasD - Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 00:00
[color=redfc]Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 01, 2007 6:34 am Θέμα δημοσίευσης:
--------------------------------------------------------------------------------
Basiosfotis έγραψε:
Στο τετράδιο εργασιών στο 29 μάθημα η (ε) εργασία μήπως έχει κάποιο πρόβλημα;;
ΑΠΛΑ ΒΑΖΩ ΤΟ 1/2 ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟ 1/5
9/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 900ΓΡ:3=300ΓΡ
1/2 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 500ΓΡ
1/5 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 200ΓΡ
1/2-1/5=5/10-2/10=5-2/10=3/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 300ΓΡ
3/10χ3=9/10
9/10:3=3/10
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ [/colorfc]
Η ΑΣΚΗΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΔΟΧΕΙΑ. ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ 200 γρ ; ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ
--------------------------------------------------------------------------------
Basiosfotis έγραψε:
Στο τετράδιο εργασιών στο 29 μάθημα η (ε) εργασία μήπως έχει κάποιο πρόβλημα;;
ΑΠΛΑ ΒΑΖΩ ΤΟ 1/2 ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟ 1/5
9/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 900ΓΡ:3=300ΓΡ
1/2 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 500ΓΡ
1/5 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 200ΓΡ
1/2-1/5=5/10-2/10=5-2/10=3/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 300ΓΡ
3/10χ3=9/10
9/10:3=3/10
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ [/colorfc]
Η ΑΣΚΗΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΔΟΧΕΙΑ. ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ 200 γρ ; ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ
-
PETROSOLE - Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:00
ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΣΑ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΔΟΧΕΙΟ?
ΓΙΑ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ (ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ)
ΓΙΑ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ (ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ)
[color=rede2]Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 01, 2007 6:34 am Θέμα δημοσίευσης:
--------------------------------------------------------------------------------
Basiosfotis έγραψε:
Στο τετράδιο εργασιών στο 29 μάθημα η (ε) εργασία μήπως έχει κάποιο πρόβλημα;;
ΑΠΛΑ ΒΑΖΩ ΤΟ 1/2 ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟ 1/5
9/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 900ΓΡ:3=300ΓΡ
1/2 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 500ΓΡ
1/5 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 200ΓΡ
1/2-1/5=5/10-2/10=5-2/10=3/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 300ΓΡ
3/10χ3=9/10
9/10:3=3/10
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ [/colore2]
Η ΑΣΚΗΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΔΟΧΕΙΑ. ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ 200 γρ ; ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ
-
eygenia - Δημοσιεύσεις: 8
- Εγγραφή: 26 Οκτ 2006, 00:00
--------------------------------------------------------------------------------
ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΣΑ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΔΟΧΕΙΟ?
ΓΙΑ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ (ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ)
[color=greene4]ΑΠΛΑ ΒΑΖΩ ΤΟ 1/2 ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟ 1/5
9/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 900ΓΡ:3=300ΓΡ
1/2 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 500ΓΡ
1/5 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 200ΓΡ
1/2-1/5=5/10-2/10=5-2/10=3/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 300ΓΡ
3/10χ3=9/10
9/10:3=3/10
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ
Η ΑΣΚΗΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΔΟΧΕΙΑ. ΠΩΣ ΘΑ [/colore4]ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ 200 γρ ; ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ
[color=browne4][/colore4]ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΟΧΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΖΥΓΑΡΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΩΝ ΔΟΧΕΙΩΝ ΛΕΕΙ: 1/2 κ. και 1/5 κ.
ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΠΕΜΠΤΟ ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 200 ΓΡ.
ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΣΑ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΔΟΧΕΙΟ?
ΓΙΑ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ (ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ)
[color=greene4]ΑΠΛΑ ΒΑΖΩ ΤΟ 1/2 ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟ 1/5
9/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 900ΓΡ:3=300ΓΡ
1/2 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 500ΓΡ
1/5 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 200ΓΡ
1/2-1/5=5/10-2/10=5-2/10=3/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 300ΓΡ
3/10χ3=9/10
9/10:3=3/10
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ
Η ΑΣΚΗΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΔΟΧΕΙΑ. ΠΩΣ ΘΑ [/colore4]ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ 200 γρ ; ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ
[color=browne4][/colore4]ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΟΧΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΖΥΓΑΡΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΩΝ ΔΟΧΕΙΩΝ ΛΕΕΙ: 1/2 κ. και 1/5 κ.
ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΠΕΜΠΤΟ ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 200 ΓΡ.
-
PETROSOLE - Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:00
46 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 1 από 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες