Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Μαθηματικά 'Ε Τάξης

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Μαθηματικά 'Ε Τάξης

Δημοσίευσηαπό restlin » 07 Φεβ 2007, 10:13

Το βιβλίο μαθηματικών της Έ τάξης το θεωρώ δύσκολο .
Η "μαθηματική" εκλογίκευση της δομής της ύλης δυσκολεύει τα παιδιά.
Άβαταρ μέλους
restlin
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό hgoutsos » 08 Φεβ 2007, 08:31

Είναι πραγματικά δύσκολο. Είνια φτιαγμένο για μαθητές που τραβάνε πολύ. Υπάρχει μεγάλη συμπύκνωση της ύλης, δυσνόητες στην εκφώνησή τους ασκήσεις και έχει πολλά λόγια, λόγια, λόγια... Μαθηματικά είναι. Τι τα χρειάζονται τόσα πολλά;
Δε θέλω να είμαι αρνητικός αλλά κάτι δεν πάει καλά.
Άβαταρ μέλους
hgoutsos
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό dimok » 12 Φεβ 2007, 19:38

Πράγματι συμφωνώ κι εγώ.Ιδιαίτερη δυσκολία αντιμετώπισα στα κλάσματα. Η λογική των ασκήσεων ήταν πολύ προχωρημένη για παιδιά δημοτικού. Τα πράγματα βελτιώνονται στο 23-26. :?
Άβαταρ μέλους
dimok
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 19 Ιαν 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό Basiosfotis » 25 Φεβ 2007, 22:09

Στο τετράδιο εργασιών στο 29 μάθημα η (ε) εργασία μήπως έχει κάποιο πρόβλημα;;
Άβαταρ μέλους
Basiosfotis
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 21 Φεβ 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό kokoti » 26 Φεβ 2007, 12:28

Πραγματικά είναι πολύ δύσκολο το βιβλίο των μαθηματικών της Ε΄!!!Μόνο οι άριστοι μαθητές μπορούν να πιάσουν τις μαθηματικές έννοιες , οι οποίες παρόλο που είναι απλές ,΄δίνονται με δύσκολες δραστηριότητες στο βιβλίο και στο τετράδιο ..... Αναγκάζεσαι να δαπανήσεις ώρες αρκετές ,πέρα από τις προβλεπόμενες , για να τους βάλεις απλές...παραδοσιακές ασκήσεις .....Έτσι βεβαιώνεσαι ότι τα έχουν καταλάβει πραγματικά ... :twisted:
Άβαταρ μέλους
kokoti
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 24 Ιαν 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό eygenia » 28 Φεβ 2007, 23:34

Στο τετράδιο εργασιών στο 29 μάθημα η (ε) εργασία μήπως έχει κάποιο πρόβλημα;;


ΑΠΛΑ ΒΑΖΩ ΤΟ 1/2 ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟ 1/5

9/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 900ΓΡ:3=300ΓΡ

1/2 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 500ΓΡ

1/5 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 200ΓΡ

1/2-1/5=5/10-2/10=5-2/10=3/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 300ΓΡ

3/10χ3=9/10
9/10:3=3/10

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ
Άβαταρ μέλους
eygenia
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 26 Οκτ 2006, 00:00

Δημοσίευσηαπό SerrasD » 01 Μαρ 2007, 00:02

πιστεύω πως το βιβλίο υπερέχει του επιπέδου των μαθητών. Η άσκηση ε του κεφαλαίου 29 είναι πολύ δύσκολη. Δεν τίθεται το ερώτημα αν μπορούμε εμείς να τη λύσουμε (που και πάλι δυσκολευόμαστε) αλλά να δοθεί ατόφια στους μαθητές και να τη λύσουν μόνοι τους. Σκεφτείτε πως θα νιώσουν οι μαθητές σας. Εγώ πάντως την απέφυγα...
Άβαταρ μέλους
SerrasD
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 00:00

Δημοσίευσηαπό PETROSOLE » 01 Μαρ 2007, 20:40

[color=redfc]Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 01, 2007 6:34 am Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

Basiosfotis έγραψε:
Στο τετράδιο εργασιών στο 29 μάθημα η (ε) εργασία μήπως έχει κάποιο πρόβλημα;;


ΑΠΛΑ ΒΑΖΩ ΤΟ 1/2 ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟ 1/5

9/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 900ΓΡ:3=300ΓΡ

1/2 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 500ΓΡ

1/5 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 200ΓΡ

1/2-1/5=5/10-2/10=5-2/10=3/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 300ΓΡ

3/10χ3=9/10
9/10:3=3/10

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ [/colorfc]

Η ΑΣΚΗΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΔΟΧΕΙΑ. ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ 200 γρ ; ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ
Άβαταρ μέλους
PETROSOLE
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό eygenia » 01 Μαρ 2007, 23:25

ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΣΑ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΔΟΧΕΙΟ?
ΓΙΑ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ (ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ)





[color=rede2]Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 01, 2007 6:34 am Θέμα δημοσίευσης:

--------------------------------------------------------------------------------

Basiosfotis έγραψε:
Στο τετράδιο εργασιών στο 29 μάθημα η (ε) εργασία μήπως έχει κάποιο πρόβλημα;;


ΑΠΛΑ ΒΑΖΩ ΤΟ 1/2 ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟ 1/5

9/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 900ΓΡ:3=300ΓΡ

1/2 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 500ΓΡ

1/5 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 200ΓΡ

1/2-1/5=5/10-2/10=5-2/10=3/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 300ΓΡ

3/10χ3=9/10
9/10:3=3/10

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ [/colore2]

Η ΑΣΚΗΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΔΟΧΕΙΑ. ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ 200 γρ ; ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ
Άβαταρ μέλους
eygenia
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 26 Οκτ 2006, 00:00

Δημοσίευσηαπό PETROSOLE » 03 Μαρ 2007, 20:06

--------------------------------------------------------------------------------

ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΣΑ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΔΟΧΕΙΟ?
ΓΙΑ ΞΑΝΑΚΟΙΤΑΞΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΕΚΦΩΝΗΣΗ (ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ)




[color=greene4]ΑΠΛΑ ΒΑΖΩ ΤΟ 1/2 ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΟ 1/5

9/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 900ΓΡ:3=300ΓΡ

1/2 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 500ΓΡ

1/5 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΕΙΝΑΙ 200ΓΡ

1/2-1/5=5/10-2/10=5-2/10=3/10 ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΔΗΛΑΔΗ 300ΓΡ

3/10χ3=9/10
9/10:3=3/10

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΑ

Η ΑΣΚΗΣΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΡΙΑ ΔΟΧΕΙΑ. ΠΩΣ ΘΑ [/colore4]ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΧΩΡΑΕΙ ΜΟΝΟ 200 γρ ; ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ

[color=browne4][/colore4]ΣΕ ΚΑΘΕ ΔΟΧΕΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΖΑΧΑΡΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΖΥΓΑΡΙΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΩΝ ΔΟΧΕΙΩΝ ΛΕΕΙ: 1/2 κ. και 1/5 κ.
ΑΥΤΟ ΝΟΜΙΖΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΝΑ ΠΕΜΠΤΟ ΤΟΥ ΚΙΛΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 200 ΓΡ.
Άβαταρ μέλους
PETROSOLE
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 14 Φεβ 2007, 01:00

Επόμενο

Επιστροφή στο Ε' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

cron