Σελίδα 2 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 05 Νοέμ 2010, 14:05
από SBARNIARHS
Ίσως κάνω τα ποσοστά στο τέλος και αν μου μείνει χρόνος, όσο για τα υπόλοιπα κεφάλαια όχι...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2010, 00:30
από MARTHAMARIA
Καλησπέρα συνάδελφοι! Σχετικά με την ύλη της Ε' ...
Γλώσσα : είμαστε ενότητα 4 ( Ο Τεντεν και η Μιλού)
Μαθηματικά : Ολοκληρώσαμε τη 2η ενότητα και θα γράψουμε διαγώνισμα.
Ιστορία : κεφ 11
Γεωγραφία : κεφ 11
Φυσική : τελειώνουμε το πεπτικό σύστημα ( μίγματα δεν κάναμε)
Θρησκευτικά : κεφ 2.4

Καλή συνέχεια σε όλους :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2010, 00:57
από mathioudakiskostas
Παιδιά εγω στα μαθητμτικά ειμαι στην 7 ενοτητα. Ξέρει κανένας να μου πει που μπορώ να βρω την ύλη για την Ε τάξη. Βασικά θελω να δω τι βγαινει από την ύλη. Διδάσκω πρώτη φορα. SOS.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2010, 12:50
από teaching
Για τον εξορθολογισμό της ύλης:
http://webcache.googleusercontent.com/s ... =firefox-a

και εδώ:
http://webcache.googleusercontent.com/s ... =firefox-a

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2010, 18:10
από aisiodoksia
Καλησπέρα κι από μένα!

Γλώσσα: αγάπες με ουρά, αλλά θα σταματήσω για να ασχοληθώ με το πολυτεχνείο (εχουμε αναλάβει κιεμείς τη γιορτή του πολυτεχνείου)
Μαθηματικά: επανάληψη της 2ης ενότητας
Γεωγραφία: κεφ. 13 τα βουνά της Ελλάδας
Θρησκευτικά: 2.4
Φυσική: Μόλις μπήκα στη θερμότητα
Ιστορία: κεφ.9

Από ανθολόγιο τα κάνετε όλα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Νοέμ 2010, 21:31
από papadoa
Καλησπέρα!!
Κι εγώ είμαι στη Γλωσσα στο αγάπες με ουρά , Γεωγραφία στα βουνά της Ελλαδας. Στην ιστορία γράψαμε επαναληπτικό και θα μπούμε στον Ιουστινιανό. Μαθηματικά θα μπούμε στο 17 (με πολύ .....ευελιξία της ευέλικτης ) γιατί θέλω να μένω στα καινούρια ή αυτά που οι μαθητές δεν καταλαβαίνουν . Ευτυχώς τους είχα και πέρυσι και κάναμε πολλη δουλειά στους δεκαδικούς και τα δεκαδικά κλάσματα .Οπότε γνωρίζοντας τις αδυναμίες τους επιμένω σε αυτές. Το ανθολόγιο μερικές φορές το αντικαθιστώ με κάποιο λογοτεχνικό όπως για την 28η που έφερα το βιβλίο της Ζέη του οποίου απόσπασμα είχε στα επίκαιρα και διέθεσα το χρόνο στο να διαβάσουμε ολόκληρα κεφάλαια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2010, 00:57
από spyrosmoytsokos
ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ "ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ" ΚΑΙ "ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ" ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΛΕΟΣ. ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΧΟΣ. ΚΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΑΠ ΑΥΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.ΤΙ ΑΓΧΟΣ!ΤΙ ΑΓΩΝΙΑ! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΣΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ. ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΥΓΙΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ. ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΑΛΛΑΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2010, 21:55
από aisiodoksia
Έχεις απόλυτο δίκιο. Τα λόγια όμως απέχουν απτην πράξη κατα πολύ. Πιστεύω πως είμαστε λίγο ανασφαλείς. Αν είμαστε στο ίδιο μάθημα τότε ανακουφιζόμαστε, γιατί όλα πάνε καλά. Αν είμαστε πιο πίσω απ΄τους άλλους νομίζουμε πως δεν κάνουμε καλά τη δουλειά μας (αν κάνω λάθος και δεν ισχύει αυτό για εσάς, ζητώ συγνώμη). Και γιαυτό μάλλον δεν φταίμε μόνο εμείς...Πάντως δεν το θεωρώ κακό να ρωτάμε τους συναδέλφους πού βρίσκονται στην ύλη. Είναι κιαυτό ένα είδος συνεργασίας.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Νοέμ 2010, 23:10
από MARTHAMARIA
ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ "ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ" ΚΑΙ "ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ" ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΛΕΟΣ. ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΧΟΣ. ΚΙ ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΑΠ ΑΥΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.ΤΙ ΑΓΧΟΣ!ΤΙ ΑΓΩΝΙΑ! Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΟΣΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ. ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΥΓΙΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΨΥΧΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ. ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΑΛΛΑΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ...


Συμφωνώ απόλυτα με το ότι δεν πρέπει να αντικαθιστούμε την ώρα της Ε.Ζ και των Εικαστικών με Γλώσσα και Μαθηματικά. Τα παιδιά, αλλά και μεις οι ίδιοι, έχουμε ανάγκη για αλλαγή και χαλάρωση,για ελευθερία έκφρασης τελοσπάντων. Μπορούμε να κάνουμε τόσο όμορφα πράγματα τις ώρες αυτές( προγράμματα, κατασκευές,λογοτεχνία) ,που είμαι σίγουρη πως τα παιδιά θα τα θυμούνται αργότερα με χαρά , και όχι τόσο τις ατέλειωτες διαιρέσεις με δεκαδικό πηλίκο... Κι αυτές αναγκαίες είναι, αλλά να υπάρχει ισορροπία..

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Νοέμ 2010, 20:29
από papadoa
Εννοειται συνάδελφοι να υπάρχει ισορροπια. Και τεχνικά γίνοται και στην ευέλικτη με το ίδιο τμήμα προλάβαμε να διαβάσουμε- περυσι τουλάχιστον - 5 ολόκληρα λογοτεχνικά. Τα παιδια ξετελάθηκαν ειδικά με το<< Τρυπωνας ο φαφαγάλος>>. Ισως παρεξηγήθηκε το λογοπαίγνιό μου.