Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

ΠΩΣ ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ;

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

ΠΩΣ ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ;

Δημοσίευσηαπό matinamylona » 17 Μαρ 2010, 17:08

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ..ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΤΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΗΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ....ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΠΡΩΙΝΗ ΤΑΞΗ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ;ΣΥΖΗΤΑΩ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΕ 1-2 ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ....ΕΜΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙ 1 ΩΡΑ Η ΑΣΚΗΣΗ :cry: !!!ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΟΥΛΕΥΩ ΜΕ 2 ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ!!!ΕΠΙΣΗΣ, ΕΠΕΔΗ ΕΧΩ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΣΚΟΠΟ ΝΑ ΒΑΖΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙς ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙΣ ΛΥΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙς ΚΑΙ ΟΥΔΕΝ ΟΦΕΛΟΣ!!!!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.............
Άβαταρ μέλους
matinamylona
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό raulita » 18 Μαρ 2010, 09:15

Έτσι έκανα κι εγώ περισυ που είχα πέμπτη με αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί η ύλη.Είχα μείνει πολύ πίσω αλλά και πάλι δεν καταλαβαίναν όλα.
Άβαταρ μέλους
raulita
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό mariamtk » 18 Μαρ 2010, 18:45

Κι εγώ έχω Τετάρτη φέτος..Η γνώμη μου είναι πως το βιβλίο είναι αρκετά απαιτητικό και πολλές φορές οι ασκήσεις που έχει απευθύνονται σε μαθητές που έχουν κατανοήσει πολύ καλά το θέμα.

Εγώ ακολουθώ την εξής τακτική. Αν το κεφάλαιο είναι σχετικά εύκολο (όπως π.χ. τα μαθήματα με τις ευθείες και τις παράλληλες) προσπαθώ να το τελειώσω σε 1 δ.ω. Αν πάλι βλέπω ότι είναι πιο απαιτητικό αφιερώνω 2 δ.ω. Όμως δεν κάνω πάντα τις ασκήσεις του βιβλίου (ειδικά του Β.Μ. οι οποιες είναι και δυσκολότερες) αλλά αφιερώνω τη μία από τις δύο δ.ω. στο να δουλέψουμε το κεφάλαιο με τα παιδιά στο τετράδιο μαθηματικών και καθόλου από το βιβλίο. Εκεί δουλεύουμε τη θεωρία και τους βάζω κάποιες βατές ασκήσεις και σιγά σιγά προχωράμε στα δυσκολότερα.
Τη 2η δ.ω. κάνω επιλογή ασκήσεων από ΒΜ και ΤΕ. Όσο για τη δουλειά στο σπίτι, δουλεύουμε πολύ με το τετράδιο.

Ελπίζω να βοήθησα!!
Καλή συνέχεια!!
Άβαταρ μέλους
mariamtk
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 00:00

Δημοσίευσηαπό barbara68 » 18 Μαρ 2010, 23:40

Συμφωνώ κι εγώ με τις συναδέλφους.Τα περισσότερα κεφάλαια είναι αδύνατο να διδαχθούν στον προβλεπόμενο χρόνο.Στις μετατροπές για παράδειγμα έμεινα 20 μέρες!!!!
΄Οπου βρίσκω ευκαιρία φυσικά(π.χ μοτίβα και εύκολα κεφάλαια γεωμετρίας τρέχω)
Επιπλέον "κλέβω" και χρόνο από άλλα μαθήματα(π.χ.εικαστικά,μελέτη ή θρησκευτικά)
Νομίζω πως αυτό που προέχει ειδικά στα μαθηματικά είναι να αποκτούν τα παιδιά γερές βάσεις.
Άβαταρ μέλους
barbara68
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 10 Ιαν 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό matinamylona » 22 Μαρ 2010, 16:14

Ευτυχώς ή δυστυχώς, βλέπω ότι όλοι τα ίδια ζόρια τραβάμε (και πολύ περισσότερο τα παιδάκια...)Έχετε να προτείνετε κανένα βιβλίο βοηθητικό Μαθηματικών, που να έχει θεωρία και απλά παραδείγματα, γιατί όσα έχω δει κινούνται στο επίπεδο δυσκολίας των σχολικών βιβλίων;
Άβαταρ μέλους
matinamylona
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό anna1984 » 22 Μαρ 2010, 18:35

Εγω πιστευω οτι πρεπει να βαζουμε ολες τις ασκησεις για το σπιτι.αφου ετσι και αλλιως δε μαθαινουν τα τουβλα.ποιος ο λογος να χανουμε αδικα το χρονο μας????
εγω την ωρα των μαθηματικων κανω τεχνικα.20 μικροι Savador Dali
Άβαταρ μέλους
anna1984
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό skoulina » 23 Μαρ 2010, 00:23

anna, 1984
Δεν ξέρω πόσα χρόνια υπηρεσίας έχεις, αλλά αν αυτή είναι η άποψη σου για τη διδασκαλία και για το πώς πρέπει να δουλεύουμε, τότε καλύτερα να παραιτηθείς και να πας στο σπίτι σου, να βρεις και την ησυχία σου! Ίσως έτσι γλιτώσουν και τα παιδιά του κοσμάκη ...
Άβαταρ μέλους
skoulina
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό demileni » 23 Μαρ 2010, 23:55

Εγω πιστευω οτι πρεπει να βαζουμε ολες τις ασκησεις για το σπιτι.αφου ετσι και αλλιως δε μαθαινουν τα τουβλα.ποιος ο λογος να χανουμε αδικα το χρονο μας????
εγω την ωρα των μαθηματικων κανω τεχνικα.20 μικροι Savador Dali


Ναι, δίκαιο έχεις κορίτσι μου! Στο μέλλον τα παιδιά θα χρειαστεί να ζωγραφίζουν και όχι να λογαριάζουν για να τα βγάλουν πέρα στη ζωή τους...

Είναι κρίμα, γιατί αν κρίνω από το ψευδώνυμό σου είσαι "φρέσκια" δασκάλα και θα αναγκαστείς να δουλέψεις καμιά τριανταριά χρόνια ακόμα. Αν χαρακτηρίζεις από τώρα τούβλα τους αδύνατους μαθητές που - υποτίθεται ως νέα στο επάγγελμα - έχεις όρεξη για δουλειά, τρομάζω τι θα κάνεις μετά από 5-10 χρόνια.

Το να καταφέρεις να διδάξεις μαθηματικά σε όλες τις τάξεις, έτσι όπως τα έχουν κάνει, θέλει να ψάξεις ότι βιβλίο κυκλοφορεί και να λιώσεις ένα πληκτρολόγιο. Με άλλα λόγια, θέλει να βάλεις τον "ποπό" σου κάτω και να δουλέψεις!

'Εχω την εντύπωση ότι για τη ζωγραφική δεν ισχύει το ίδιο :!:
Άβαταρ μέλους
demileni
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 07 Νοέμ 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό raulita » 24 Μαρ 2010, 09:29

Εγω πιστευω οτι πρεπει να βαζουμε ολες τις ασκησεις για το σπιτι.αφου ετσι και αλλιως δε μαθαινουν τα τουβλα.ποιος ο λογος να χανουμε αδικα το χρονο μας????
εγω την ωρα των μαθηματικων κανω τεχνικα.20 μικροι Savador Dali


Έλα Άννα πες την αλήθεια, ήρθες για χαβαλέ στο forum.
Άβαταρ μέλους
raulita
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό tseagori » 25 Μαρ 2010, 10:48

Αποκλείεται όσα γράφεις να τα εννοείς, γιατι αν τα εννοείς τότε είσαι τουλάχιστον ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!Και σίγουρα η θέση που εκφράζεις δεν αντιπροσωπεύει την πλειονότητα των δασκάλων που δίνουν την ΨΥΧΗ τους μέσα στην τάξη.Ή δεν είσαι ΔΑΣΚΑΛΑ!!!!!
Άβαταρ μέλους
tseagori
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2009, 01:00

Επόμενο

Επιστροφή στο Δ' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες