[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
Βαθμοί!!!!
41 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 2 από 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Αγαπητοί συνάδελφοι,
με απασχολεί κ εμένα το θέμα της βαθμολογίας. Έχω 3 μαθητές στην τάξη μου που έχουν πολύ χαμηλό επίπεδο. Η μία από αυτούς προσπαθεί κ γι αυτό σκέφτηκα να της βάλω λίγο παραπάνω από ότι αξίζει για να την ενθαρρύνω να συνεχίσει την καλή προσπάθεια. Στους άλλους δύο σκέφτομαι σε Γλώσσα και μαθηματικά να τους βάλω 6 γιατί δεν δουλεύουν καθόλου, στα διαγωνίσματα δεν τα πηγαίνουν καλά και αδιαφορούν[/u] γενικότερα για το μάθημα.
Σήμερα όμως που ήρθε ο σύμβουλος και το συζήτησα μαζί του μου είπε να βάλω και στους άλλους δύο μεγαλύτερο βαθμό σαν κίνητρο για να προσπαθήσουν περισσότερο.
Εσας ποια είναι η γνώμη σας???
με απασχολεί κ εμένα το θέμα της βαθμολογίας. Έχω 3 μαθητές στην τάξη μου που έχουν πολύ χαμηλό επίπεδο. Η μία από αυτούς προσπαθεί κ γι αυτό σκέφτηκα να της βάλω λίγο παραπάνω από ότι αξίζει για να την ενθαρρύνω να συνεχίσει την καλή προσπάθεια. Στους άλλους δύο σκέφτομαι σε Γλώσσα και μαθηματικά να τους βάλω 6 γιατί δεν δουλεύουν καθόλου, στα διαγωνίσματα δεν τα πηγαίνουν καλά και αδιαφορούν[/u] γενικότερα για το μάθημα.
Σήμερα όμως που ήρθε ο σύμβουλος και το συζήτησα μαζί του μου είπε να βάλω και στους άλλους δύο μεγαλύτερο βαθμό σαν κίνητρο για να προσπαθήσουν περισσότερο.
Εσας ποια είναι η γνώμη σας???
-
katerinaki_zz - Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: 16 Σεπ 2009, 00:00
Πραγματικά βλέπω οτι όλοι απορούμε τι να κάνουμε κυρίως με τους όχι και τόσο καλούς...καταρχήν πιστεύω οτι δεν πρέπει να βάλω πολύ ψηλούς βαθμούς από το πρώτο τρίμηνο γιατί και οι καλοί ίσως επαναπαυτούν και πιστέψουν οτι τα ξέρουν όλα...!!σκέφτομαι γενικά τα 10 να είναι μετρημένα,γιατί έχω και Ε δημοτικού!είναι μεγαλύτερα παιδιά όπως και να το κάνουμε!Γενικά θα βοηθήσω λίγο και κυρίως αυτούς που συμμετέχουν στο μάθημα!τώρα με τους όχι και τόσο καλούς μαθητές πιστεύω πως πρέπει να μπει "κακός βαθμός" για να καταλάβουν και πως η δασκάλα μιλά σοβαρά και δεν τα λέει έτσι χωρίς να τα κάνει και γιατί δεν νομίζω πως στον αδιάφορο μαθητή ο βαθμός θα είναι κίνητρο...δεν πιστεύω πως ο αδιάφορος θα το εκτιμήσει,ίσα ίσα που θα πιστέψει και πως μας κορόιδεψε...Βέβαια μπορεί κάποιος να δοκιμάσει να του βάλει τώρα βαθμό και να το χαμηλώσει αργότερα!
-
katerinaki_sk - Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: 18 Οκτ 2009, 00:00
Συναδελφε"katerinaki,βαλε κατι παραπανω σε αυτους που δεν προσπαθουν.Ξεχωρισε τα παιδια που ειναι για τη ΣΗΜΑΙΑ και βαλε κατι παραπανω στους υπολοιπους!!Υπαρχει λογος να εισαι ΑΥΣΤΗΡΗ ???Κανενας σιγουρα.Μηπως εξαρταται η εισαγωγη τους στο πανεπιστημιο και φοβασαι μη τυχον τους αδικησεις??ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ειναι αστα να ειναι χαρουμενα!!!!
-
tseagori - Δημοσιεύσεις: 90
- Εγγραφή: 30 Νοέμ 2009, 01:00
καλησπέρα....
Έχω κ εγω το ίδιο πρόβλημα...
Έχω ολοήμερο και συμπληρώνω καποιες πρωινές ώρες κάνοντας δευτερεύοντα μαθήματα...
Έχω παιδί στην τάξη που δεν ενδιαφέρεται καθόλου... Δεν γράφει στα τεστ και δεν λέει ποτέ μάθημα... Μάλιστα κάθεται ήσυχα στην τάξη για να μην ασχοληθώ μαζί του... Σκεφτόμουν κ εγώ να της βάλω Γ κυριώς για να την ταρακουνήσω λίγο...
Τελικά το συζήτησα με τη δασκάλα της τάξης και καταλήξαμε ότι δεν έχει νόημα γιατί είτε Β βάλουμε είτε Γ η κατάσταση δεν πρόκειται ν αλλάξει... Και εφόσον και η δασκάλα δεν θα της έβαζε Γ σκέφτηκα να μην της βάω ούτε εγώ... Σ αυτό όμως που συμφωνήσαμε και νομίζω ότι είναι κ το σημαντικό είναι να πούμε στους γονείς ότι είμαστε ελαστικοί επειδή είναι 1ο τρίμηνο, έχουν αλλάξει οι απαιτήσεις της τάξης, νέα δασκάλα και ότι οι βαθμοί που βάζουμε μπορούν πάρα πολύ εύκολα να αλλάξουν στο 2ο τρίμηνο αν συνεχίσει κατ αυτόν τον τρόπο...
Έχω κ εγω το ίδιο πρόβλημα...
Έχω ολοήμερο και συμπληρώνω καποιες πρωινές ώρες κάνοντας δευτερεύοντα μαθήματα...
Έχω παιδί στην τάξη που δεν ενδιαφέρεται καθόλου... Δεν γράφει στα τεστ και δεν λέει ποτέ μάθημα... Μάλιστα κάθεται ήσυχα στην τάξη για να μην ασχοληθώ μαζί του... Σκεφτόμουν κ εγώ να της βάλω Γ κυριώς για να την ταρακουνήσω λίγο...
Τελικά το συζήτησα με τη δασκάλα της τάξης και καταλήξαμε ότι δεν έχει νόημα γιατί είτε Β βάλουμε είτε Γ η κατάσταση δεν πρόκειται ν αλλάξει... Και εφόσον και η δασκάλα δεν θα της έβαζε Γ σκέφτηκα να μην της βάω ούτε εγώ... Σ αυτό όμως που συμφωνήσαμε και νομίζω ότι είναι κ το σημαντικό είναι να πούμε στους γονείς ότι είμαστε ελαστικοί επειδή είναι 1ο τρίμηνο, έχουν αλλάξει οι απαιτήσεις της τάξης, νέα δασκάλα και ότι οι βαθμοί που βάζουμε μπορούν πάρα πολύ εύκολα να αλλάξουν στο 2ο τρίμηνο αν συνεχίσει κατ αυτόν τον τρόπο...
-
revekka83 - Δημοσιεύσεις: 11
- Εγγραφή: 02 Νοέμ 2009, 01:00
skoulina σε παρακαλώ πολύ κι εγώ να μου στείλεις ένα υπόδειγμα της περιγραφικής αξιολόγησης που λες. Κατά καιρούς μας έχουν δώσει διάφορα τέτοια φύλλα σχολικοί σύμβουλοι αλλά κανένα δεν είχε κλίμακα και επιμέρους στόχους στα μαθήματα. Θα μου έκανες μεγάλη χάρη λοιπόν αν μπορουσες να μου το στείλεις ή να το ανεβάσεις εδώ. Θα σου στείλω πμ με το μειλ μου. Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων πολύ!
Όσο για τη βαθμολογία, συμφωνώ να μη απογοητεύουμε τους μαθητές, αλλά όχι και να τους φουσκώνουμε τα μυαλά... Με το να βάζουμε έτσι βαθμολογίες, τα παιδιά πηγαίνουν στο γυμνάσιο και νομίζουν ότι με 30 λεπτά διάβασμα τη μέρα μπορείς να αριστευσεις και δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία.
Έβαλα τους βαθμούς που τους αξίζουν, με βάση τα τεστ, την προσπάθεια και τη συμμετοχή στο μάθημα. Επίσης τους έδωσα να συμπληρώσουν και ένα φυλλάδιο που μας είχαν δώσει πέρυσι στα ΠΕΚ, το οποίο και ονόμασα "Αν ήμουν δάσκαλος". Τα περισσότερα παιδιά βαθμολόγησαν τον εαυτό τους, πολύ πιο αυστηρά απ' ότι εγώ. Όποιος το θέλει, πολύ ευχαρίστως να του το στείλω![color=darkbluee5][/colore5]
Όσο για τη βαθμολογία, συμφωνώ να μη απογοητεύουμε τους μαθητές, αλλά όχι και να τους φουσκώνουμε τα μυαλά... Με το να βάζουμε έτσι βαθμολογίες, τα παιδιά πηγαίνουν στο γυμνάσιο και νομίζουν ότι με 30 λεπτά διάβασμα τη μέρα μπορείς να αριστευσεις και δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία.
Έβαλα τους βαθμούς που τους αξίζουν, με βάση τα τεστ, την προσπάθεια και τη συμμετοχή στο μάθημα. Επίσης τους έδωσα να συμπληρώσουν και ένα φυλλάδιο που μας είχαν δώσει πέρυσι στα ΠΕΚ, το οποίο και ονόμασα "Αν ήμουν δάσκαλος". Τα περισσότερα παιδιά βαθμολόγησαν τον εαυτό τους, πολύ πιο αυστηρά απ' ότι εγώ. Όποιος το θέλει, πολύ ευχαρίστως να του το στείλω![color=darkbluee5][/colore5]
-
elenikark - Δημοσιεύσεις: 54
- Εγγραφή: 22 Νοέμ 2007, 01:00
- Τοποθεσία: Αθήνα
:
tiba,
καλή μου συναδέλφισσα,
Πραγματικά έψαξα, αλλά μετά από 11 χρόνια είναι αδύνατο να βρω ένα φύλλο αξιολόγησης για να στο στείλω (βάλε ότι έχω αλλάξει και πέντε σπίτια, οπότε αν υπάρχει κανένα είναι καταχωνιασμένο σε κάποιο φάκελο ποιος ξέρει πού!!) Πάντως σε γενικές γραμμές θυμάμαι ότι για κάθε μάθημα αξιολογούσαμε και άλλα πράγματα, πχ:
ΓΛΩΣΣΑ: Ορθογραφία: Γράφει χωρίς σοβαρά γραμματικά λάθη; (1 ως 4)
Αποδίδει στην καθημερινή γνωστή ορθογραφ; (1 ως 4)
Σκέφ και γρ: Χρησιμοποιεί σωστά τη δομή της πρότασης; ( 1 ως 4)
Έχει γνώσης της δομής της έκθεσης; (1 ως 4)
Εμπλουτίζει την έκθεση; (1 ως 4)
Γενικά: Συμμετέχει στο μάθημα; (1 ως 4)
Εκφάζεται με σαφήνεια; (1 ως 4)
Είναι σε θέση να αποδώσει το νόημα ενός κειμένου; (1 ως 4)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Πράξεις: Χρησιμοποιεί στρατηγικές νοερών υπολογισμών;
Γνωρίζει την τεχνική των τεσσάρων πράξεων;
Προβλήματα: Χρησιμοποιεί στρατηγικές επίλυσης;
Αναγνωρίζει τι πράξη κάνουμε κάθε φορά;
Αντίστοιχα υπήρχαν στόχοι στην Ιστορία, στη Μελέτη, κλπ (τότε είχα τρίτη τάξη). Το Φύλλο αξιολόγησης ήταν δισέλιδο, ανά τρίμηνο για να υπάρχει η σύγκριση. Φαντάσου έναν πίνακα διπλής εσόδου που να πιάνει ολόκληρη τη σελίδα. Εξυπηρετούσε πολύ , γιατί μιλούσες συγκεκριμένα για κάθε παιδί και είχες τη δυνατότητα ελιγμού. Π,χ ένα παιδί στην Τετάρτη τάξη μπορούσε να έχει Α στη Γλώσσα, αλλά στον επιμέρους στόχο, στην Ορθογραφία ή στο Σκέφτομαι και Γράφω να ήταν τσεκαρισμένο το 2 (δηλαδή, εκεί είχε κάποια έλλειψη)!
Ελπίζω να βοήθησα! Λυπάμαι που δεν έχω να σας στείλω κάτι πιο συγκεκριμένο! Θα ξαναψάξω και θα επανέλθω!
[/b]
καλή μου συναδέλφισσα,
Πραγματικά έψαξα, αλλά μετά από 11 χρόνια είναι αδύνατο να βρω ένα φύλλο αξιολόγησης για να στο στείλω (βάλε ότι έχω αλλάξει και πέντε σπίτια, οπότε αν υπάρχει κανένα είναι καταχωνιασμένο σε κάποιο φάκελο ποιος ξέρει πού!!) Πάντως σε γενικές γραμμές θυμάμαι ότι για κάθε μάθημα αξιολογούσαμε και άλλα πράγματα, πχ:
ΓΛΩΣΣΑ: Ορθογραφία: Γράφει χωρίς σοβαρά γραμματικά λάθη; (1 ως 4)
Αποδίδει στην καθημερινή γνωστή ορθογραφ; (1 ως 4)
Σκέφ και γρ: Χρησιμοποιεί σωστά τη δομή της πρότασης; ( 1 ως 4)
Έχει γνώσης της δομής της έκθεσης; (1 ως 4)
Εμπλουτίζει την έκθεση; (1 ως 4)
Γενικά: Συμμετέχει στο μάθημα; (1 ως 4)
Εκφάζεται με σαφήνεια; (1 ως 4)
Είναι σε θέση να αποδώσει το νόημα ενός κειμένου; (1 ως 4)
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: Πράξεις: Χρησιμοποιεί στρατηγικές νοερών υπολογισμών;
Γνωρίζει την τεχνική των τεσσάρων πράξεων;
Προβλήματα: Χρησιμοποιεί στρατηγικές επίλυσης;
Αναγνωρίζει τι πράξη κάνουμε κάθε φορά;
Αντίστοιχα υπήρχαν στόχοι στην Ιστορία, στη Μελέτη, κλπ (τότε είχα τρίτη τάξη). Το Φύλλο αξιολόγησης ήταν δισέλιδο, ανά τρίμηνο για να υπάρχει η σύγκριση. Φαντάσου έναν πίνακα διπλής εσόδου που να πιάνει ολόκληρη τη σελίδα. Εξυπηρετούσε πολύ , γιατί μιλούσες συγκεκριμένα για κάθε παιδί και είχες τη δυνατότητα ελιγμού. Π,χ ένα παιδί στην Τετάρτη τάξη μπορούσε να έχει Α στη Γλώσσα, αλλά στον επιμέρους στόχο, στην Ορθογραφία ή στο Σκέφτομαι και Γράφω να ήταν τσεκαρισμένο το 2 (δηλαδή, εκεί είχε κάποια έλλειψη)!
Ελπίζω να βοήθησα! Λυπάμαι που δεν έχω να σας στείλω κάτι πιο συγκεκριμένο! Θα ξαναψάξω και θα επανέλθω!
[/b]
-
skoulina - Δημοσιεύσεις: 98
- Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00
skoulina σε παρακαλώ πολύ κι εγώ να μου στείλεις ένα υπόδειγμα της περιγραφικής αξιολόγησης που λες. Κατά καιρούς μας έχουν δώσει διάφορα τέτοια φύλλα σχολικοί σύμβουλοι αλλά κανένα δεν είχε κλίμακα και επιμέρους στόχους στα μαθήματα. Θα μου έκανες μεγάλη χάρη λοιπόν αν μπορουσες να μου το στείλεις ή να το ανεβάσεις εδώ. Θα σου στείλω πμ με το μειλ μου. Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων πολύ!
Όσο για τη βαθμολογία, συμφωνώ να μη απογοητεύουμε τους μαθητές, αλλά όχι και να τους φουσκώνουμε τα μυαλά... Με το να βάζουμε έτσι βαθμολογίες, τα παιδιά πηγαίνουν στο γυμνάσιο και νομίζουν ότι με 30 λεπτά διάβασμα τη μέρα μπορείς να αριστευσεις και δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία.
Έβαλα τους βαθμούς που τους αξίζουν, με βάση τα τεστ, την προσπάθεια και τη συμμετοχή στο μάθημα. Επίσης τους έδωσα να συμπληρώσουν και ένα φυλλάδιο που μας είχαν δώσει πέρυσι στα ΠΕΚ, το οποίο και ονόμασα "Αν ήμουν δάσκαλος". Τα περισσότερα παιδιά βαθμολόγησαν τον εαυτό τους, πολύ πιο αυστηρά απ' ότι εγώ. Όποιος το θέλει, πολύ ευχαρίστως να του το στείλω![color=darkblue7c][/color7c]
Θα μπορούσες να μου στείλεις το αν ήμουν δάσκαλος;Ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
xarispispas - Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: 11 Ιαν 2009, 01:00
καλησπέρα κι απο μένα!!
Θα μπορούσα να εξυπηρετήσω με φύλλο περιγραφικής αξιολόγησης που έδωσα πέρσι, αλλά είναι για Β΄δημοτικού!!!
Αν το θέλεις να πάρεις μια ιδέα τι ακριβώς είναι αυτό που έδωσα μπορώ να το δημοσιεύσω !!!!
Θα μπορούσα να εξυπηρετήσω με φύλλο περιγραφικής αξιολόγησης που έδωσα πέρσι, αλλά είναι για Β΄δημοτικού!!!
Αν το θέλεις να πάρεις μια ιδέα τι ακριβώς είναι αυτό που έδωσα μπορώ να το δημοσιεύσω !!!!
-
mekmekt - Δημοσιεύσεις: 141
- Εγγραφή: 30 Οκτ 2007, 01:00
- Τοποθεσία: θεσσαλονίκη
skoulina σε παρακαλώ πολύ κι εγώ να μου στείλεις ένα υπόδειγμα της περιγραφικής αξιολόγησης που λες. Κατά καιρούς μας έχουν δώσει διάφορα τέτοια φύλλα σχολικοί σύμβουλοι αλλά κανένα δεν είχε κλίμακα και επιμέρους στόχους στα μαθήματα. Θα μου έκανες μεγάλη χάρη λοιπόν αν μπορουσες να μου το στείλεις ή να το ανεβάσεις εδώ. Θα σου στείλω πμ με το μειλ μου. Σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων πολύ!
Όσο για τη βαθμολογία, συμφωνώ να μη απογοητεύουμε τους μαθητές, αλλά όχι και να τους φουσκώνουμε τα μυαλά... Με το να βάζουμε έτσι βαθμολογίες, τα παιδιά πηγαίνουν στο γυμνάσιο και νομίζουν ότι με 30 λεπτά διάβασμα τη μέρα μπορείς να αριστευσεις και δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία.
Έβαλα τους βαθμούς που τους αξίζουν, με βάση τα τεστ, την προσπάθεια και τη συμμετοχή στο μάθημα. Επίσης τους έδωσα να συμπληρώσουν και ένα φυλλάδιο που μας είχαν δώσει πέρυσι στα ΠΕΚ, το οποίο και ονόμασα "Αν ήμουν δάσκαλος". Τα περισσότερα παιδιά βαθμολόγησαν τον εαυτό τους, πολύ πιο αυστηρά απ' ότι εγώ. Όποιος το θέλει, πολύ ευχαρίστως να του το στείλω![color=darkblue9d][/color9d]
Θα μπορούσες να μου στείλεις το αν ήμουν δάσκαλος;Ευχαριστώ προκαταβολικά!
email:[email protected]
-
xarispispas - Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: 11 Ιαν 2009, 01:00
41 Δημοσιεύσεις
• Σελίδα 2 από 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες