Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Βαθμοί!!!!

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Βαθμοί!!!!

Δημοσίευσηαπό stratoula » 05 Δεκ 2009, 20:01

Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την βαθμολογία. Ο διευθυντής μου, μου απαγόρευσε να βάλω σε μαθητή Γ στον έλεγχο σε παραπάνω από 1 μάθηματα(ήθελα να βάλω Γ στη Γλώσσα, στα Μαθηματικά και στην Ιστορία). Μου είπε ότι οι βαθμοί στο δημοτικό δεν έχουν αξία όπως στο Γυμνάσιο. Ο συγκεκριμένος μαθητής είναι αδιάφορος, πάντα αδιάβαστος και στην τάξη κάνει φασαρία και είναι συνέχεια όρθιος. Εννοείται πως στα τεστ γράφει μόνο το όνομα του και αυτό λάθος γραμμένο.Πιστεύω πως αν του βάλω σε όλα Β θα αδικήσω τους υπόλοιπους μαθητές. Αν και δουλεύω λίγα χρόνια δεν έτυχε να μου ξαναπεί διευθυντής κάτι τέτοιο.
Άβαταρ μέλους
stratoula
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 13 Δεκ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό falitsa » 05 Δεκ 2009, 20:28

Αγαπητή stratoula,
για άλλη μια φορά βγαίνω από τα ρούχα μου με την αυταρχικότητα κάποιων διευθυντών(κι είναι κρίμα γιατί είναι χειμώνας και θ' αρπάξω καμιά πούντα... :lol: ) Άκου, σου "απαγόρευσε"!!! 8O
Δηλαδή ο εν λόγω θέλει να βαθμολογήσεις το συγκεκριμένο μαθητή που δεν προσπαθεί κ α θ ό λ ο υ με Β και να βαθμολογήσεις επίσης με Β το μαθητή που προσπαθεί τόσο πολύ αλλά δεν τα καταφέρνει τόσο ώστε να του βάλεις Α. Τότε ποιος ο ρόλος της βαθμολογίας;
Ναι, η βαθμολογία δε μετράει στο δημοτικό τόσο όσο στο Γυμνάσιο, αλλά όταν έχουμε Ε' τάξη από την οποία προκύπτει η σύνθεση της "σημαίας", βαθμολογούμε με το "καντάρι", μην τυχόν και αδικήσουμε κάποιο μαθητή.
Υποθέτω ότι ο διευθυντής σου δε θέλει να έχεις προβλήματα με τους γονείς, γιατί τότε θα έχει κι αυτός! Δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς...
Πάντως, στη δική μου τάξη, μαθητής στο μάθημα Αγγλικών βαθμολογήθηκε από την καθηγήτρια του μαθήματος με...5! Η διευθύντριά μου το δέχτηκε μια χαρά!
Θα σου πρότεινα να του μιλήσεις και να δείξεις πως δε σου φαίνεται δίκαιο να βαθμολογήσεις με Β και αυτόν που δεν αξίζει αυτό το βαθμό και άλλους μαθητές σου που προσπαθούν και τον αξίζουν...Αλλά μάλλον δεν παίρνει από λόγια, όπως κατάλαβα...ε;
Άβαταρ μέλους
falitsa
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 08 Ιαν 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό tseagori » 05 Δεκ 2009, 21:27

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ !!!!ΟΜΩΣ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΤΟ Γ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟΣΟ ΑΒΙΑΣΤΑ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΟ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ!!!ΣΤΟ ΚΑΤΩ -ΚΑΤΩ ΕΙΣΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΤΑ ΚΟΨΕΙΣ.ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΤΕ ΕΒΑΖΑ ΧΑΜΗΛΕΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΟΜΩΣ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ [16] ΑΛΛΑΞΑ ΜΥΑΛΑ . ΜΗ ΒΑΛΕΙΣ Γ ΒΑΛΕ Β ΚΑΙ ΤΑ Β ΚΑΝΕ ΤΑ Α.ΠΕΣ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
tseagori
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό papadoa » 06 Δεκ 2009, 21:47

Πιστεύω πως όταν αποφασίσει κάποιος να βάλει Γ το έχει σκεφτει πολύ και έχει αξιολογήσει όχι μόνο τις επιδόσεις του μαθητή αλλά και το ενδιαφέρον και την προσοχή που δείχνει .Συνήθως το Γ είναι <<τεντωμένο >> Δ.
Άλλωστε ήδη με το Α, που είναι 9 και 10 εξομοιώνεται ο άριστος μαθητής με έναν πολύ καλό (ίσως και του 8). Αν δεν έχουν σημασία οι βαθμοί ας τους καταργήσουν να ησυχάσουμε.Τέλος θεωρώ ότι οι μαθητες της Δ΄τάξης πρέπει να βαθμολογούνται αυστηρότερα από τους μαθητές της Γ καθώς του χρόνου στην Ε τα πράγματα αλλάζουν.Ειδικά αν ο δάσκαλος συνεχίσει την τάξη πως σε έναν μαθητή του Α όταν ήταν Δ , θα βάλει 8 ή 7 (αν δε θέλει να αδικήσει τους αριστούχους);
Άβαταρ μέλους
papadoa
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό papadoa » 06 Δεκ 2009, 22:05

Εννοώ αν στο μαθητη του Β είχε βάλει Α ,στου Γ είχε βάλει Β κτλ. Και πιστεύω ότι τα φτερά του μαθητή μπορούν να ανοίξουν με την καθημερινή επιβράβευση της προσπάθειας. Τι γίνεται όμως με τους αδιάφορους ; Εχετε πάντα το κουράγιο να εμβαθύνετε στις τυχόν βαθύτερες αιτίες της στάσης τους;Κι όταν κάνουν και φασαρία και αποσπουν την προσοχή όσων θέλουν να μάθουν πρέπει άραγε να είμαστε ελαστικοί μαζί τους ;Οι συνεπείς πώς επιβραβεύονται[uc1]όταν δεν υπάρχει το Α με θαυμαστικό;[/uc1][/b]
Άβαταρ μέλους
papadoa
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό tseagori » 06 Δεκ 2009, 22:33

OI ARISTOI EINAI ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ!!!ΟΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ!!!ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΓΙ 'ΑΥΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!!!ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ !!!Ο ΑΛΛΟΣ ΟΜΩΣ ?????Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΑΓΚΗ.[ΑΥΤΗ ΗΚΟΥΒΕΝΤΑ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΖΗΤΗΣΗ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
Άβαταρ μέλους
tseagori
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό raulita » 07 Δεκ 2009, 10:58

Συναδελφοι. καντε περιγραφικη αξιολόγηση.Μην δωσετε ενα ξερο βαθμό.Το Α, το Β ή το Γ γραψτε τι σημαινει.Αν και δουλεύω δευτερη χρονιά περισυ στις παρατηρησεις είχα κάνει μια περιγραφική αξιολόγηση.Τα κριτηρια αξιολογησης που εχουν τα βιβλια των δασκαλων σε βοηθανε να δεις ποιους στοχους εχεις επιτυχει απο αυτους που εχεις θεσει(αν εχεις θεσει βέβαια).
Άβαταρ μέλους
raulita
 
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό papadoa » 08 Δεκ 2009, 00:09

Υπάρχουν και οι μέτριοι που με τη βοήθειά μας μπορούν να γίνουν πολύ καλοί ή άριστοι. Γιατί να τους εξομοιώσουμε με τους λιγότερο ικανούς ή τους αδιάφορους; Καλά χριστούγεννα!!!!
Άβαταρ μέλους
papadoa
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό stratoula » 08 Δεκ 2009, 00:17

Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Προσπαθώ συνήθως να μην είμαι αυστηρή με τους βαθμούς αλλά πρέπει να δω όμως έστω και λίγο ενδιαφέρον από τον μαθητή. Ο διευθυντής πράγματι δε θέλει φασαρίες με τους γονείς αλλά για τον συγκεκριμένο μαθητή μου είπε πως είτε Α του βάλω είτε Γ το ίδιο είναι γι αυτόν.Απλά δεν ενδιαφέρεται. Μάλιστα έχει μείνει και μια χρονιά στη πρώτη τάξη. Όταν έρθουν οι γονείς του θα τους εξηγήσω ότι οι βαθμοί του χαριστικοί (αν και σε συζητήσεις που κάναμε ξέρουν πολύ καλά το παιδί τους απλά ούτε και αυτοί ενδιαφέρονται).
Άβαταρ μέλους
stratoula
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 13 Δεκ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό skoulina » 08 Δεκ 2009, 01:18

Συμφωνώ με τη raulita. Παράλληλα με τους επίσημους βαθμούς του σχολείου δώστε και ένα φύλλο αξιολόγησης δικό σας για τον κάθε μαθητή, όπου θα φαίνεται κατά πόσο έχει επιτύχει τους στόχους του σε κάθε πτυχή κάθε μαθήματος. Όταν δούλευα σε γνωστότατο και ακριβότατο ιδιωτικό σχολείο στην Αθήνα, είχαμε παράλληλα και περιγραφική αξιολόγηση: δηλαδή, με μια κλίμακα από το 1 ως το 4 (όπου 1 το άριστα, 4 το "χάλια") αξιολογούσαμε στη Γλώσσα πολλά πράγματα, δηλαδή: ορθογραφία, παραγωγή λόγου, έκφραση, συμμετοχή κτλ. Το ίδιο κάναμε και στα Μαθηματικά και παντού. Δηλαδή ένας μαθητής του Α μπορούσε να είχε πάρει "2" στους επιμέρους στόχους, οπότε αυτομάτως διαχωριζόταν από τους άλλους ή ένας άριστος τα είχε όλα στην ανώτατη βαθμίδα. Έτσι ήμασταν ακριβείς και δίκαιοι και έκλειναν και τα στόματα των γονέων!
Πάντως προσωπικά θα ήμουν ευτυχισμένη αν τους καταργούσανε τους βαθμούς να ησυχάζαμε! Ποιο το νόημα; Μόνο για να ορύονται οι ματαιόδοξοι γονείς που το βλαστάρι τους δεν μπήκε στη "σημαία" και να μας κατηγορούν για προκατάληψη και για χρηματισμό (ναι, ναι, έγινε κι αυτό στο σχολείο μας!)
Άβαταρ μέλους
skoulina
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00

Επόμενο

Επιστροφή στο Δ' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

cron