Δημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2009, 17:54
Στην τάξη μου το ευρετήριο το χρησιμοποιούσα με τους εξής τρόπους...
Στο τέλος κάθε κεφαλαίου έχει συγκεντρωμένες τις λέξεις ή και τις φράσεις έβαζα κάποιες από αυτές για αντιγραφή στο ευρετήριο πριν από το επαναληπτικό κριτήριο (τις οποίες πάντα χρησιμοποιούσα στην υποτιθέμενη "άγνωστη ορθογραφία". Τις υπόλοιπες τις αντέγραφαν την ημέρα του τεστ όσα παιδάκια τελειώναν νωρίς.
Άλλες φορές, όταν προσφερόταν και το κείμενο, έγραφαν στο ευρετήριο τις άγνωστες λέξεις που συναντούσαμε.
Επίσης χρησιμοποιούσα και το γλωσσάριο στο τέλος των βιβλίων της Μελέτης, της Ιστορίας και των Θρησκευτικών.
Στο τέλος κάθε κεφαλαίου έχει συγκεντρωμένες τις λέξεις ή και τις φράσεις έβαζα κάποιες από αυτές για αντιγραφή στο ευρετήριο πριν από το επαναληπτικό κριτήριο (τις οποίες πάντα χρησιμοποιούσα στην υποτιθέμενη "άγνωστη ορθογραφία". Τις υπόλοιπες τις αντέγραφαν την ημέρα του τεστ όσα παιδάκια τελειώναν νωρίς.
Άλλες φορές, όταν προσφερόταν και το κείμενο, έγραφαν στο ευρετήριο τις άγνωστες λέξεις που συναντούσαμε.
Επίσης χρησιμοποιούσα και το γλωσσάριο στο τέλος των βιβλίων της Μελέτης, της Ιστορίας και των Θρησκευτικών.