Σελίδα 1 από 2

τετράδια για Δ¨τάξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2008, 17:56
από anast
μήπως γνωρίζει κάποιος τα τετράδια της Δ τάξης. Ευχαριστώ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2008, 18:12
από kyra_daskala
Αν εννοείς τι τετράδια του εμπορίου να ζητήσεις από τους μαθητές σου...
1 ορθογραφίας (είχα ζητήσει 100στάρι γιατί μαζί με την ορθογραφία έλεγχα και γραμματική, συχνά και θεωρία μαθηματικών αλλά το κρατούσα στο σχολείο)
1 γλώσσας (ασκήσεις γραμματικής και έκφρασης)
1 μαθηματικών
και 1 πρόχειρο για όλα τα άλλα μαθήματα.

Ο συνάδελφος του άλλου τμήματος τους είχε ζητήσει μόνο ένα ντοσιέ και το χώριζε στα παραπάνω θέματα. Ήταν πολύ βολικό, ειδικά όσον αφορά τη διόρθωση και το κουβάλημα αλλά τα περισσότερα παιδιά ήταν τσαπατσούλικα και στο τέλος του τριμήνου που ήθελες να δεις την πρόοδό τους τα έβρισκες όλα φύλλο και φτερό...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2008, 18:25
από MARY80
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ kyra daskala ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ Κ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΝΑ ΕΥΡΕΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ 'ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ΄Η ΄ΔΥΣΚΟΛΗ΄ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΟΥΣΑΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2008, 18:41
από anast
ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια . Η τετάρτη είναι η μόνη τάξη που δεν έχω πάρει. Αντιγραφής δεν θα βάλω

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2008, 18:50
από MARY80
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑΞΗ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ.ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΣΚΗΣΟΥΛΕΣ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Κ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ Κ ΓΙΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Σεπ 2008, 21:20
από kyra_daskala
Συμφωνώ, είναι πλέον πολύ μεγάλα για να έχουν αντιγραφή ώστε να μάθουν την ορθογραφία τους.

Τα τελευταίο δύο χρόνια έχω τετάρτη και έχω περάσει πολύ καλά.
Μόνο μην αγχωθείς με τα μαθηματικά...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 04 Σεπ 2009, 22:14
από kyra_daskala
Από αυτά που είχα αναφέρει παραπάνω στο μόνο που άλλαξα γνώμη ήταν η αντιγραφή.
Αν και θεωρούσα πολύ μεγάλα τα παιδιά της Δ για αντιγραφή, άλλαξα γνώμη.

Είναι θέμα τμήματος. Είχα μαθητές που δεν μπορούσαν να συγκεντρωθούν στην δουλειά που τους είχε ανατεθεί και παρατήρησα ότι βάζοντας τους αντιγραφή βελτιωνόταν η προσοχή που έδιναν.

Τέλος φέτος με τα τριτάκια μου δοκίμασα το ευρετήριο και ενθουσιάστηκαν. Μια καλυμμένη αντιγραφή ήταν, οπότε θα λειτουργήσει και στη Δ τάξη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2009, 00:20
από jim_sdtv
kyra_daskala συμφωνώ με την αντιγραφή... Εξαρτάται κι από το τμήμα. Θα ξεκινήσω φέτος με τετράδιο αντιγραφής και θα ελαττώσω τον έλεγχό της αν όλα πάνε καλά στην πορεία...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2009, 12:49
από elenikark
Από αυτά που είχα αναφέρει παραπάνω στο μόνο που

Τέλος φέτος με τα τριτάκια μου δοκίμασα το ευρετήριο και ενθουσιάστηκαν. Μια καλυμμένη αντιγραφή ήταν, οπότε θα λειτουργήσει και στη Δ τάξη.


Κι εγώ τετάρτη πήρα και ξέρω πως μια συνάδελφος που είχε πέρυσι τη δ' τάξη,χρησιμοποιούσε κι αυτη ευρετήριο. δεν έχω καταλάβει πως το δουλεύουμε. Αν μπορείς γράψε κάποιο παράδειγμα.

Σχετικά με τα μαθηματικά τώρα, τι εννοείς να μην αγχωθούμε?Είναι τόσο δύσκολα? Πως πρέπει να δουλέψουμε? Σύγνωμη για τις πολλές ερωτήσεις, αλλά έχω ξαναρωτήσει για Δ' κι απάντηση δεν πήρα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Σεπ 2009, 12:55
από elenikark
Οσο για τα τετράδια, σκεφτόμαστε με τη συνάδελφο, να ζητήσουμε τα εξής:

1 50φ. ορθογραφίας με χοντρό εξώφυλλο.

1 100φ Γλωσσικών δραστηριοτήτων με χοντρο εξώφυλλο (εδώ θα γράφουμε γραμματικά φαινόμενα και θα κολλάμε και καμιά φωτοτυπια αν χρειάζεται)

1 50φ παραγωγής λόγου (στο οποίο θα γράφονται οι ασκήσεις από ιστορία,μελέτη, θρησκευτικά. Σκέφτομαι ότι ίσως θα γράφουμε κι εκθέσεις εδώ αλλά δεν ξέρω ακόμη.)

1 φάκελο φυσαρμόνικα για πορτφόλιο.

Αυτά μέχρι στιγμής. Αν κάποιος έχει κάτι να προτείνει ας μας πει!!! :)