Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Περιμένω τη γνώμη σας...

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Περιμένω τη γνώμη σας...

Δημοσίευσηαπό yiannoz » 20 Σεπ 2007, 16:39

Αγαπητοί συνάδελφοι,
θα ήθελα τη γνώμη σας για μια άσκηση που υπάρχει στο α' τεύχος του τετραδίου εργασιών των Μαθηματικών της Δ' Δημοτικού.
Πρόκειται για την άσκηση 2 στη σελ. 6 , όπου ζητείται από τους μαθητές
να εκτιμήσουν ποια από τις δυο δεσμίδες εισιτηρίων έχει τα περισσότερα.
Η πράσινη ή η πορτοκαλί;
Η λογική μου λέει ότι πρέπει να αφαιρέσουμε από τον αύξοντα αριθμό του τελευταίου εισιτηρίου κάθε δεσμίδας τον αύξοντα αριθμό του πρώτου και να συγκρίνουμε τους δυο αριθμούς.
Η συναδέλφισσα και δασκάλα του παιδιού μου, πρόσθεσε τους δυο αριθμούς( πρώτο και τελευταίο κάθε δεσμίδας) και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η πράσινη δεσμίδα έχει περισσότερα εισιτήρια.
Επειδή αρχίζω να αμφιβάλω αν σκέφτομαι λογικά :?: ζητάω τη γνώμη σας.

Ευχαριστώ.
:)
Άβαταρ μέλους
yiannoz
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 25 Οκτ 2006, 00:00

Δημοσίευσηαπό mixaela » 22 Σεπ 2007, 17:06

einai to portokali
Άβαταρ μέλους
mixaela
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 21 Μαρ 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό kyra_daskala » 25 Σεπ 2007, 14:44

Από τα πρώτα πράγματα που είχα ακούσει στην επιμόρφωση για τα νέα βιβλία των μαθηματικών, είναι ότι τα προηγούμενα μας άφηναν αναλφάβητους όσο αφορά την εικόνα.

Όπως καταλαβαίνεις, είναι λογικό κάποιος δάσκαλος να μην μπορεί να κατανοήσει πλήρως ένα εικονοπρόβλημα. Το ξέρω εξ ιδίας πείρας, αφού το ίδιο λάθος σε αυτό το πρόβλημα έκανα και εγώ στην περσινή τάξη μου. Από την εικόνα του βιβλίου δεν κατάλαβα ότι οι αριθμοί ήταν ο πρώτος και ο τελευταίος της δεσμίδας αλλά δυο διαφορετικές δεσμίδες. Μάλιστα θεώρησα ότι ο στόχος της άσκησης (καθώς ήταν επαναληπτικό κεφάλαιο της προηγούμενης χρονιάς) ήταν να ξαναθυμηθούν τα παιδιά την αξία του ψηφίου ανάλογα με τη θέση που βρίσκεται.

Στο δε βιβλίο του δασκάλου έγραφε ως οδηγία: [ic7]υποστηρίζουμε τα παιδιά στην εκτίμηση, σχεδιάζοντας μια μεγάλη αριθμογραμμή στον πίνακα από το 825 ως το 1100, ανά 25[/ic7] εξαιρετική βοήθεια, ξεδιάλυνε πολλά.

Τέλοσπάντων, φέτος ανακάλυψα το λάθος μου διότι αγόρασα ένα λυσάρι στο εμπόριο και το έλυνε με αφαίρεση...
Για την ακρίβεια, από τα 975 λείπουν τα πρώτα 824 μένουν 151 εισιτήρια
και από τα 1100 λείπουν τα πρώτα 1009 μένουν 91 εισιτήρια.
Αμφιβάλλω, όμως, αν ήταν αυτός ο στόχος της συγγραφικής ομάδας.
Άβαταρ μέλους
kyra_daskala
 
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2006, 01:00
Τοποθεσία: Κηφισιά


Επιστροφή στο Δ' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

cron