Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Βαθμολογία

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Βαθμολογία

Δημοσίευσηαπό spascha » 14 Μαρ 2009, 00:08

Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι σε λίγες μέρες δίνουμε και πάλι τους βαθμούς. Θεωρώ τον τρόπο βαθμολόγησης με Α-Β-Γ εντελώς ισοπεδωτικό και άρα ανούσιο. Στο πρώτο τρίμηνο είχα τη δυσάρεστη εμπειρία, μετά την όσο κατά το δυνατόν, σε παιδιά Γ΄δημοτικού, αντικειμενική βαθμολόγηση, να δυσαρεστηθούν κάποιοι από τους γονείς και να το εκφράσουν με το χειρότερο τρόπο, κλάματα, επικριτικά σχόλια σε άλλους γονείς αλλά και στο ίδιο τους το παιδί. Οι απτές αποδείξεις και η συζήτηση μαζί τους για το σκεπτικό του τρόπου βαθμολόγησης δεν απέδωσε. Πραγματικά, βρίσκομαι σε μεγάλο δίλημμα και μόνο στη σκέψη της επανάληψης του ίδου σκηνικού τρομάζω. Μπορεί κάποιος να μου προτείνει κάτι; :(
Άβαταρ μέλους
spascha
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό stefaki » 14 Μαρ 2009, 01:43

Εχω Τρίτη Δημοτικού και προβληματίστηκα το ίδιο με τους βαθμούς.Εγώ γενικά θεωρώ ότι οι βαθμοί δν είναι απαραίτητοι στις μικρές τάξεις.Δεν επιδρά,τις περισσότερες φορές, θετικά στον ψυχισμό του παιδιού!Επομένως αποφάσισα να βαθμολογήσω με επιείκεια .Βέβαια αυτό το εξήγησα και στα παιδιά και στους γονείς.Όταν έδωσα τους βαθμούς τους είπα ακριβώς τι αξίζει και τι όχι το παιδί τους(όχι με βαθμολογική κλίμακα),που χρειάζεται προσπάθεια και που όχι. Ξέρω πως αν είχα βαθμολογήσει άκρως αντικειμενικά το ίδιο θα αντιμετώπιζα!
Πάντως κι εγώ θυμάμαι απ' το δημοτικό που αποφοίτησα πως το 80%των παιδιών τελείωναν με 10. Δεν μου είχε κακοφανεί που ήμουνα καλή μαθήτρια κ άλλοι χειρότεροι μαθητές έπαιρναν τον ίδιο βαθμό. Είναι μεγάλο θέμα συζήτησης αυτό, το οποίο μας φέρνει στο δίλημμα που έχεις έρθει κι εσύ. Η δική μου ταπεινή γνώμη είναι πως λίγη ελαστικότητα, με τις κατάλληλες εξηγήσεις, δν βλάπτει. Τα περισσότερα παιδιά ξέρουν τι αξίζουν! Αρα ίσως θέλουν και ένα κίνητρο για να προσπαθήσουν περισσότερο. Καλό θα ήταν να δεις και το χαρακτήρα του παιδιού. π.χ. ένα παιδί που προσπαθεί , δε δημιουργεί προβλήματα και είναι ήσυχο, παρ 'ολο που τα δεν έχει τέλεια επίδοη,εγώ θα του έβαζα Α. Επίσης είναι σημαντικό να τους πεις πως ο βαθμός είναι για την προσπάθεια. Είναι δύσκολη η θέση μας στην αξιολόγηση και πρέπει να λάβουμε υπ όψιν μας πολλούς παράγοντες.
Βάλτα να αξιολογήσουν και τον εαυτό τους..Κάτι θα καταλάβεις και απ 'αυτό. Ένα παιδί που υπερεκτιμά τον εαυτό του, ίσως πρέπει να πάρει το βαθμό που αξίζει για να καταλάβει που βαδίζει. Έχω να πω πάρα πολλά πάνω σε αυτό το θέμα αλλά θα γράφω μέχρι αύριο. Απλά έλαβα υπ όψιν μου πάρα πολλούς παράγοντες για να βαθμολογήσω, σε συνάρτηση με τη μαθησιακή τους επίδοση!
Καλή δύναμη σου εύχομαι!
Άβαταρ μέλους
stefaki
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό spascha » 15 Μαρ 2009, 12:56

Σ΄ευχαριστώ πολύ, stefaki :)
Άβαταρ μέλους
spascha
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 27 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό aisiodoksia » 21 Σεπ 2009, 18:18

Καλησπέρα σας! Είπα να θέσω το ερώτημα μου εδώ μιας και ειναι σχετικό με τον τίτλο του θέματος. Πέρσυ, δηλαδή την πρώτη μου χρονιά είχα δευτέρα και φέτος τρίτη. Πώς βαθμολογούμε στα τεστ? Με Α Β Γ ; και με ποια κριτήρια; Το ίδιο και στην ορθογραφία;
Άβαταρ μέλους
aisiodoksia
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:00


Επιστροφή στο Γ' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες