Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Μια μητέρα με ενοχλεί!

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Μια μητέρα με ενοχλεί!

Δημοσίευσηαπό siptsiswassilis » 01 Μαρ 2009, 12:28

Στη τάξη μου έχω μια μαθήτρια η οποία παραπονιεται συνεχώς ότι της πονάει η κοιλιά. Η μητέρα της πιστεύει ότι της δημιουργησα ψυχολογικό πρόβλημα.
Μέσα στην ταξη όμως κανείς δεν το πείραξε. Νομίζω ότι το πρόβλημα βρίσκεται στην οικογένεια, διότι η μητέρα είναι ξένη και συγκεκριμένα Γερμανίδα.
Ο ίδιος ειμαι ανυπαντρος ( αν και επιδιώκω να παντρευτώ) οπότε δεν μπορώ να ξέρω τα σενάρια μιας οικογενειακής ζωής.
Το ερώτημα είναι, με ποιο τρόπο θα μπορέσω να δώσω στην μητέρα να καταλάβει, ότι το πρόβληαμ βρίσκεται στο σπίτι και όχι στο σχολείο. Βρίσκομαι στην περιοχή της Χαλκιδικής.

:roll:
Άβαταρ μέλους
siptsiswassilis
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 02 Φεβ 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό vegos » 01 Μαρ 2009, 16:48

και η μαθήτρια τι λέει;Μήπως είναι καλό να κάνετε μια συζήτηση όλοι μαζί ;
Άβαταρ μέλους
vegos
 
Δημοσιεύσεις: 44
Εγγραφή: 08 Δεκ 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό stratoula » 02 Μαρ 2009, 01:31

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί για όλα φταίνε οι δάσκαλοι!Στα μαθήματα πώς τα πάει το κοριτσάκι?Σίγουρα δεν είναι κάποιο πρόβλημα υγείας ?Συνήθως τα αλλοδαπά παιδιά ή τα παιδιά που μεγάλωσαν στο εξωτερικό (και δεν τα πάνε καλά στα μαθήματα )είτε τα κοροϊδεύουν οι συμμαθητές τους είτε αγχώνονται πάρα πολύ με αποτέλεσμα να παραπονιούνται για διάφορα πράγματα όπως πόνος στην κοιλία και το κεφάλι, τάση για έμετο κ.α. Φυσικά το πρόβλημα τις περισσότερες φορές ξεκινάει από τους γονείς. Έχουν μάθει να πιπιλάνε την ίδια καραμέλα με τα ψυχολογικά προβλήματα...Και μας, μας δημιουργούν ψυχολογικά προβλήματα αλλά δεν κάνουμε ολόκληρη φασαρία.... Προτείνω να μιλήσετε όλοι μαζί για να δείτε τι προκαλεί αυτό πρόβλημα στο παιδί.
Άβαταρ μέλους
stratoula
 
Δημοσιεύσεις: 31
Εγγραφή: 13 Δεκ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό Dhmhtrhs35 » 03 Μαρ 2009, 18:32

ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ( ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΣ ) ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΨΥΧΟΓΕΝΕΙΣ ΡΙΖΕΣ.
1. Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΧΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.
2. ΤΟ ΟΧΙ ΑΡΜΟΝΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( ΕΝΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΓΟΝΕΩΝ, ΤΡΙΒΕΣ, ΧΕΙΡΟΔΙΚΙΕΣ) ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ.
3. ΟΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.
4. Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΕΝΟΣ ΜΩΡΟΥ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
5. ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ , ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΦΥΛΩΝ, ( ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ- ΔΩΡΑ, ΣΤΟΡΓΗ,κ.λ.π.)
ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΣ ΘΕΩΡΗΘΟΥΝ ΕΞΙΣΟΥ ΣΟΒΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΕΔΙ ΒΙΩΝΕΙ ΕΝΤΟΝΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΖΗΛΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΗ ΣΥΠΤΩΜΑΤΟΛΟΓΙΑ.

ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΘΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΡΩΤΑ . ΑΠΟ ΕΔΩ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΕΞΥΠΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ. ΜΕΤΑ ΜΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΤΗΣ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΘΑΡΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ. ΑΝ ΠΟΝΑΕΙ Η ΚΟΙΛΙΑ ΔΕΝ ΠΟΝΑΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ή ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Ή ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΞΥΠΝΙΟ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΤΩΜΑ ΠΟΝΑΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΑΜΑΛΙΑΔΑ
Dhmhtrhs35
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό KOUREMADI » 03 Μαρ 2009, 18:48

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ !! ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΕΑ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΠΕΡΥΣΙ ΕΙΧΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΜΕΤΟ ΑΣΕ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΝ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΑΡΧΙΖΕ ΝΑ ΚΛΑΙΕΙ .Η ΜΑΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ , ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ Η ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΙΧΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΩΡΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ Η ΜΙΚΡΗ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ΤΗΣ ΕΚΕΙ.ΑΚΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΜΟΥ. ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟΥ ΦΕΡΕΣΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΦΗΝΕ ΤΟ ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΗΣΥΧΟ.ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ (ΠΕΤΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΕΡΓΗ) ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΜΩΣΕΙΣ .ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ , ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΕΝΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΥΨΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΤΑΙΣ .ΑΝ ΘΕΣ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΜΗΝ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ,ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ !!
Άβαταρ μέλους
KOUREMADI
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 11 Μάιος 2007, 00:00

Δημοσίευσηαπό tdjm1 » 04 Μαρ 2009, 12:10

Καταρχήν καλημέρα.

Εγώ θα ήθελα να σας μιλήσω από την θέση του γονιού.
Παρατηρώ και εδώ αλλά και από αλλού ,ότι κάποιες φορές , θεωρείται υπεύθυνη μόνο η οικογένεια για το άγχος των παιδιών μας.

Σαφώς και μπορεί να έχετε δίκιο.
Εχω έναν γιο ,μαθητή της Δ δημοτικού. Είχε την τύχη για τέσσερα συνεχόμενα χρόνια ,να έχει δυο δασκάλες ,που πάνω κάτω αγαπούν το ίδιο την δουλειά τους και που και οι δυο ήταν απόλυτα συνεργάσιμες ,στα προβλήματα και στις ανησυχίες μου.
Οπότε από εκεί κανένα παράπονο δεν έχω. Πέρα ίσως από το γεγονός που για τους λόγους που εσείς οι εκπαιδευτικοί γνωρίζετε, τα παιδιά έχουν ένα πολύ φορτωμένο πρόγραμμα ύλης καθημερινά. Και βέβαια εμείς είχαμε την τύχη σε κάθε ενότητα που τελειώνει να γράφουμε και επαναληπτικά διαγωνίσματα. Σε όλα τα μαθημάτα , μπορεί και τρία μέσα στην εβδομάδα.

Αυτό πως πιστεύετε ότι λειτουργεί στην ψυχοσύνθεση των παιδιών ?
Τους βοηθά σε τι ακριβώς? Είναι μια απορία που θα ήθελα να μου την λύσετε?
Και φέρνω ένα παράδειγμα. Σε μια τάξη 15 παιδιών ,που καθημερινά διαβασμένα είναι μόνο τα 5 , που αποδεδειγμένα τα υπόλοιπα 10 σε όλα τα επαναληπτικά πάνε αδιάβαστα, ποιος είναι ο λόγος αυτής της συχνότητας των διαγωνισμάτων? Να πείσουμε με το ζόρι τα παιδιά να διαβάσουν?
Να πιέσουμε τους γονείς να τα βοηθήσουν? Εγώ εκείνο που διακρίνω είναι, πως αν εγώ ,ο άλλος γονιός ,ο παράλλος δεν κάτσουμε κάτω να βοηθήσουμε στα παιδιά μας και να εξηγήσουμε τα μαθήματα ..δουλειά δεν γίνεται!

Ποια η επιτυχία μιας διδασκαλίας ή των επαναληπτικών διαγωνισμάτων ,των συνεχή , όταν ρωτάς τον μικρό ,παιδί μου από ποιόν καταλαβες καλύτερα τους δεκαδικούς και σου απαντάει από σένα μαμά!!
Εγώ αυτό το θεωρώ τραγικό! Είμαι απόφοιτος λυκείου ,κάθομαι μετά τις 6 που γυρνάω απο την δουλειά μου και βοηθώ το παιδί μου στις απορίες του και πέρα από τα καθημερινά μαθήματα και τις εξωσχολικές δραστηριότητες ,πρέπει να τον βοηθήσω να διαβάσει και για τα διαγωνίσματα. Θα ήθελα πολύ να μου απαντήσει κάποιος. Εχω εγώ τις γνώσεις και την μεταδοτικότητα που πρέπει ,για να λέει ο μικρός ότι με μένα τα καταλαβαίνει καλύτερα? Οχι .. άσχετη είμαι και ξαναδιαβάζω από την αρχή.Στον όσο χρόνο μου απομένει ανάμεσα στις δουλειές και στις υποχρεώσεις.
Και με την δασκάλα του μικρού ,χέρι χέρι και απο κοντά και σε ότι πει ,εγώ και από σεβασμό και από εκτίμηση σκύβω το κεφάλι.
Κι ας θέλω να φωνάξω ,διαφωνώ ρε παιδί μου με τον τρόπο διδασκαλίας, διαφωνώ με τα διαγωνίσματα τα συνεχή . Διαφωνώ με την αποστήθιση και την παπαγαλία που αναγκάζονται τα παιδιά μας να κάνουν.
Δωστε μας λίγο χώρο , να αναλύσουμε ,να εξηγήσουμε στα παιδιά πέντε πράγματα παραπάνω.
Οταν για παράδειγμα κάνεις μάθημα στην ιστορία τον χρυσό αιώνα του Περικλή ,πρέπει να του την δείξεις την ρημαδιασμένη την Ακρόπολη ,τον Παρθενώνα ,τα Προπύλαια...να του πεις δυο πράγματα για να του κινήσεις το ενδιαφέρον και να μην λέει ..ωχ πρέπει να το διαβάσω καλά γιατί θα το γράψω διαγώνισμα.
Κατανοώ απόλυτα πως πρέπει με κάποιον τρόπο να πιέζεστε, να βγει η ύλη .
Αλλά βοηθήστε μας ,αν δεν αντιδράσετε εσείς σε όλο αυτό , εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα!

Συγχωρέστε με που εκμεταλεύτηκα το χώρο σας για να πω το παράπονό μου.

Αλλά ας μου εξηγήσει κάποιος ,τι νόημα έχουν όλα αυτά τα πολλά διαγωνίσματα που μόνο άγχος φορτώνουν τα παιδιά μας. Κι ας λέμε εμείς ότι καμιά σημασία δεν έχει παιδι μου ο βαθμός του διαγωνίσματος..το παιδί αν δεν γράψει καλά...βιώνει την απόρριψη.

Σε όλα τα παραπάνω θα ήθελα να προσθέσω πως είμαι μάνα και αυτό για μένα είναι τιμή ,που κάθε μέρα λαμβάνω συγχαρητήρια όχι τόσο για το καλός μαθητής ,αλλά για τις γνώσεις του παιδιού μου .Είμαι μάνα ενός παιδιού που το μυαλό του είναι ξυράφι ,που είναι περίεργο και θέλει να μάθει ,που όμως όλος αυτός ο τρόπος ,κάθε μέρα τον φέρνει και ένα βήμα πιο μακρυά από την μάθηση. Ενος μαθητή, που στην αυτοαξιολόγηση μπορεί και αναγνωρίζει ,που δεν τα καταφέρνει και το δηλώνει.
Που όταν κάτι δεν καταλαβαίνει , θα ρωτήσει ξανά και ξανά την δασκάλα του.
Ενος μαθητή όμως που κουράστηκε και που κάτω από τα μάτια άρχισαν να διαφαίνονται μαύροι κύκλοι.

Δεν θέλω να είμαι άδικη. Αναγνωρίζω και συχνά πυκνά σε συζητήσεις μεταξύ φίλων γονιών ,τη διακρίνω την αδιαφορία ,τον ωχαδελφισμό.
Το ακούω συνέχεια ,ρε γι αυτό πληρώνονται ,η δουλειά τους είναι. Αυτό κι αν είναι τραγικό. Το έχω δει το φαινόμενο , το μάλωσε ο δάσκαλος και χάλασε ο κόσμος.
Το συνιθίζουμε πάντα να ρίχνουμε τα λάθη μας στους άλλους.
Αλλά δεν είμαστε όλοι έτσι. Κάντε κάτι και για μας ,που και το εργο σας σεβόμαστε κι ας μην το καταλαβαίνουμε πολλές φορές και δίπλα στα παιδιά μας στεκόμαστε.
Βοηθήστε μας για να σας βοηθήσουμε. Εξάλλου αγαπάμε και οι δυο τους ρόλους μας. Εσείς του δασκάλου και εμείς του γονιού.

Με βαθειά εκτίμηση και σεβασμό

Μια μητέρα!
Άβαταρ μέλους
tdjm1
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 00:00

Δημοσίευσηαπό epremeti » 04 Μαρ 2009, 13:31

Συνάδελφοι καλησπέρα!
Πριν από 14 χρόνια ,πρωτοδιορισμένη τότε σε ιδιωτικό σχολείο, είχα έναν μαθητή που συνεχώς πονούσε η κοιλιά του. Ύστερα από συζήτηση με τον πατέρα παραπέμψαμε το παιδί σε ιατρικές εξετάσεις, οι οποίες δεν έδειξαν απολύτως τίποτα.Ο πραγματικός λόγος ήταν το πρόσφατο διαζύγιο που είχαν πάρει οι γονείς και η έλλειψη τρυφερότητας από την πλευρά της μητέρας.Όλα αυτά κατάφερα να τα αποσπάσω με πλάγιες ερωτήσεις που έκανα στο μαθητή σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα.Άρχισα τότε να προσφέρω, όσο μπορούσα για να διατηρήσω τις ίσες αποστάσεις, στοργή και αγάπη στο παιδί αυτό ,περισσότερη ίσως από τη μητέρα.Το πρόβλημα σταδιακά εξαφανίστηκε.Συνήθως τα οικογενειακά προβλήματα ευθύνονται για τέτοια ψυχοσωματικά αλλά να μην ξεχνάμε και τη σχολική φοβία που δεν απορρέι από τη δική μας συμπεριφορά αλλά κυρίως από το φόβο της αποτυχίας και την έλλειψη προσαρμογής στο σχολικό περιβάλλον.Και κάτι τελευταίο που αποτελεί γνώμη όλων των συναδέλφων που συνομιλώ.Η συμπεριφορά των γονιών προς τους εκπαιδευτικούς εξελίσσεται σε μέγα πρόβλημα.Καλή δύναμη !
Άβαταρ μέλους
epremeti
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 07 Ιαν 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό stefaki » 04 Μαρ 2009, 23:37

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΕΓΩ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΗ ΜΗΤΕΡΑ!ΕΙΜΑΙ ΝΕΑ ΔΑΣΚΑΛΑ Κ ΑΓΑΠΑΩ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ.ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΙ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΝ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!Κ ΟΙ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΟΣΟ ΛΕΤΕ.ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ:
1)ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ Η ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΤΟΥΣ.
2)ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΞΕΡΕΤΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΟΝΕΑΣ ΔΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ.ΤΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΕ ΕΜΑΣ Κ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΟΥ.ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ Κ ΛΕΜΕ ΑΣ ΦΤΙΑΞΩ ΕΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ.ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ Κ ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ.
ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΦΟΡΤΩΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΥΛΗ ΠΟΛΥ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ!ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΕΥΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.
ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΝΑ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠ ΟΨΙΝ ΣΑΣ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ, ΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ.ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ 5ΩΡΕΣ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΠΡΩΤΑ ΕΤΣΙ,ΜΕΤΑ ΑΛΛΙΩΣ, ΩΣΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ .ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕΤΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Κ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΤΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!
Άβαταρ μέλους
stefaki
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 03 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό tdjm1 » 05 Μαρ 2009, 12:09

Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

Σαφώς κι έχετε δίκιο.Και βέβαια συμφωνούμε ότι τόσα πολλά διαγωνίσματα είναι υπερβολικά.
Ηθελα με το παραπάνω κείμενο να θίξω το γεγονός οτι όπως υπάρχουν γονείς που υπερβάλουν ,υπάρχουν και δάσκαλοι που υπερβάλουν.
Γιατί πως αλλιώς θα μπορούσα να χαρακτηρίσω τον βαθμό σε διαγώνισμα της Ιστορίας *Α* και σε παρένθεση (9,8) ,σε παιδί τετάρτης δημοτικού.
Οσον αφορά τους βαθμούς και την αξιολόγηση αυτό είναι ένα υποκειμενικό κριτήριο. Εγώ ας πούμε αν έπρεπε να βαθμολογήσω τον γιο μου δεν θα του έβαζα σε όλα (Α) . Μπορώ να διακρίνω τις αδυναμίες του . Ισως επειδή τον έχω περισσότερες ώρες ,όπως λέτε κι εσείς. Και βέβαια τι βαθμούς να βάλετε ,όταν έχετε τις μαμάδες να τρέχουν και να παραπονιούνται συνεχώς?

Ξέρετε τι ακούω ,κάθε φορά που αγχωμένη συζητώ με τις άλλες μαμάδες?
Ελα μωρέ σιγά πως κάνεις έτσι ,ας πάει και μια φορά αδιάβαστος.
Για μένα αυτό δεν είναι σωστό. Αυτή είναι η υποχρέωση του παιδιού μου.

Οσον αφορά γι αυτό που λέτε ,ότι τα διαγωνίσματα μπαίνουν για να δούμε αν τα παιδιά έχουν εμπεδώσει τα μαθήματα.Αυτό θα ήταν πολύ καλό ,όταν διαπιστώνοντας τα κενά ,γιατί υπάρχουν κενά , όταν τα παιδιά δεν διαβάζουν , μπορούσαμε να κάνουμε κάποια επανάληψη.Αλλά αυτό δεν γίνεται ,γιατί όπως λέτε κι εσείς η ύλη πρέπει να βγει.
Τελοσπάντων ,τα διαγωνίσματα είναι για τους βαθμούς. Αυτή ειναι η δική μου άποψη. Αυτό είναι το εκπαιδευτικό μας σύστημα.

Επιμένω όμως ,πως μόνο εσείς οι εκπαιδευτικοί μπορείτε να το αλλάξετε αυτό σε συνεργασία πάντα με τους γονείς που ενδιαφέρονται.
Γιατί υπάρχουν και γονείς που ενδιαφέρονται. Βέβαια δυστυχώς είναι λίγοι και το λεώ αυτό με πλήρη συναίσθηση.
Οταν συναντάς ανθρώπους που την μόρφωση την βλέπουν μόνο ως μέσο επαγγελματικής αποκατάστασης ,η απαξίωση της έννοιας του σχολείου είναι αναμενόμενη. Κι όταν το απαξιώνουμε εμείς οι γονείς ,τι θα κάνουν τα παιδια μας?

Δεν θέλω να καταχραστώ άλλο την φιλοξενία σας .Το θέμα είναι μεγάλο.
Ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση .
Σας εύχομαι καλή δύναμη στο έργο σας.

Ε και αν καμιά φορά ,γινόμαστε αγενείς ..κάντε τα στραβά μάτια....

Καλή σας μέρα.
Άβαταρ μέλους
tdjm1
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 00:00

Δημοσίευσηαπό tdjm1 » 05 Μαρ 2009, 12:16

Δεν ξέρω γιατί αλλά στο (9 και 8 ) μου έβγαλε φατσούλα
Άβαταρ μέλους
tdjm1
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 00:00

Επόμενο

Επιστροφή στο Γ' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες