Σελίδα 1 από 1

Πρώτη φορά σε Β τάξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Σεπ 2010, 22:11
από nina1
Συνάδελφοι καλησπέρα και καλή σχολική χρονιά!!!
Θέλω τη βοήθειά σας σχετικά με τη Β' τάξη. Έχω δουλέψει δυο χρονιές Α΄(με παλιά και νέο σύστημα) και φέτος μπαίνω για πρώτη φορά σε Β΄, αν και δε συνεχίζω τη δική μου τάξη (λόγω αλλαγής σχολείου).
Θέλω λοιπόν να μου πείτε όσοι έχετε δουλέψει τη Β΄τάξη τι περίπου διαπραγματεύεται ως προς την ύλη της.
Στη γλώσσα, απ' ότι είδα, βασικά ασχολείται με συλλαβισμό, ουσιαστικά, επίθετα, ενώ από ρήματα φθάνει μονο μέχρι παρατατικό. Υπάρχει μήπως κάτι που πρέπει να προσέξω ιδιαίτερα; Τώρα όσον αφορά τα μαθηματικά, γνωρίζω ότι είναι δύσκολα -ή τουλάχιστον αυτό έχω ακούσει από σχόλια παλιότερες χρονιές. Γνωρίζω ότι μπαίνουν σε πολ/σμο και προπαίδεια. Μήπως πρέπει να ακολουθήσω κάποια άλλη σειρά στο βιβλίο (θύμαμαι ότι η Ε -που έχω διδάξει- ήθελε τέτοιες αλλαγές).
Επίσης, πώς χειρίζεστε τις πρώτες μερες; Μέχρι πότε κάνετε επανάληψη; Κολλάτε υλικό από την Α΄(αλφαβήτα, αριθμογραμμές κτλ) για την αρχή;
Οποιαδήποτε γνώμη και πληροφορία θα βοηθήσει!!
Ευχαριστώ!!

υγ. η Μελέτη είδα ότι είναι καλύτερη απ αυτήν της Α. δε νομίζω να υπάρχει ιδιαίτερο πρόβλημα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2010, 16:24
από fofi
ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ!ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΟΥ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΑΓΧΟΝΕΣΑΙ ΘΑ ΤΑ ΒΡΕΙΣ ΟΛΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.ΕΤΣΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΠΕΡΣΙ Κ ΜΟΥ ΠΗΓΑΝ ΟΛΟ ΚΑΛΑ!ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!

ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2010, 19:51
από katerinataraza
ΕΙΧΑ ΔΥΟ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΧΡΟΝΙΕΣ Β΄ΤΑΞΗ.
ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΡΙΘΜΟΓΡΑΜΜΗ ΩΣ ΤΟ 100.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΑΝΑ ΔΕΚΑΔΑ .
ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΧΑΡΤΟΝΙΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΜΠΑΛΟΝΙ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑΣΑ ΣΕ ΣΧΟΙΝΙ (Η ΓΝΩΣΤΗ ΜΠΟΥΓΑΔΑ...).
ΠΟΛΥ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΑΠΟ ΧΑΡΤΟΝΙ ΠΟΥ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΟΛΛΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ,ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΛΛΗΣΕ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΡΑΝΙΟ ΤΟΥ.
ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΥΛΛΑΒΕΣ,ΔΙΦΘΟΓΟΙ,ΔΙΨΗΦΑ,ΣΤΙΞΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΛΗΣΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΩΝ.
ΑΠΟ ΧΡΟΝΟΥΣ ΡΗΜΑΤΩΝ:ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ,ΠΑΡΑΤΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΟΣ.

ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ:ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ.ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΠΙΕΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ"ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΤΗΣ ΕΤ3.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΝΤΟ ΚΙ ΕΣΥ.
ΕΠΙΣΗΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΕΛΩΝΑ ΚΑΡΕΤΑ-ΚΑΡΕΤΑ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΥΛΙΚΟ.ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΟΜ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΚΙΑ ΜΟΝΑΧΟΥΣ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΝ.
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΩΣ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑΣ.
ΒΟΗΘΗΣΑ Ή ΣΕ ΑΓΧΩΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ;
ΑΝ ΘΥΜΗΘΩ ΚΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ... ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Σεπ 2010, 22:48
από nina1
@fofi : πράγματι είμαι αγχωμένη. το εχω ως χαρακτήρας αλλά με αγχώνει και η αλλαγή... δεν ξέρω και τα παιδιά... και δεν μου λένε και τα καλύτερα... κι ενώ θέλω να δουλέψω τόσο πολύ την τάξη με "φοβίζουν" με όσα μου λένε. ευχαριστώ πάντως για το αισιόδοξο μήνυμα.

@katerinataraza : σ ευχαριστώ βοήθησες αρκετά :) και ο,τιδήποτε άλλο ευπρόσδεκτο. με αγχωσες μονο στο ότι πρέπει να φτιάξω νέο υλικό αλλά μάλλον τουλάχιστον δεν είναι τόσο άμεσο (εκτός της αριθμογραμμής).
αλήθεια σκέφτομαι να κολλήσω τώρα για την αρχή αφίσα με τα γράμματα της ΑΒ ώστε να τα θυμηθούν. αργότερα θα την κατεβάσω. ελπίζω να μην είναι αδόκιμο.
σ ευχαριστώ πάρα πολύ που μου λες και τα θέματα του βιβλίου γιατί θα με βοηθήσει για project αυτό. βρίσκομαι σε παραμεθώριο αλλά έχουμε κι εδώ πολλές δυνατότητες για εκπαιδευτικές.
να εισαι καλά :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2010, 00:20
από raulita
Να κάνεις αρκετές επαναλήψεις και στην αλφαβήτα αλλά και στους αριθμούς.Ιδιαίτερα στους αριθμούς μέχρι το 100.Βέβαια είναι και ανάλογα με το επίπεδο των παιδιών.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Σεπ 2010, 00:29
από nina1
Να κάνεις αρκετές επαναλήψεις και στην αλφαβήτα αλλά και στους αριθμούς.Ιδιαίτερα στους αριθμούς μέχρι το 100.Βέβαια είναι και ανάλογα με το επίπεδο των παιδιών.


Οκ ευχαριστώ... σκέφτομαι να δώσω μία εβδομάδα σε καθαρή επανάληψη. Ελπίζω να μην είναι λίγο. Όπως λες θα δω και το επίπεδο.
Μετά μέσα στο μάθημα, εννοώ καθώς προχωράω στα μαθήματα θα μενω περισσότερο όπου χρειάζεται ή θα επανέρχομαι. Αλλά τη δεύτερη εβδομάδα θα μπω βιβλίο. Απ ότι είδα δίνει δυνατότητες για επανάληψη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2010, 16:01
από Spyridoula
Να ρωτήσω κάτι εσάς τους παλιότερους: Την προπαίδεια την ξεκινάτε από τώρα (είμαι στο κεφάλαιο 11, με τα κέρματα του ευρώ), ή μπορούν να τη μάθουν άνετα αν την αρχίσουμε αργότερα, όπως ακριβώς προβλέπει το σχολικό βιβλίο;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2010, 22:39
από vasw
ΕΓΩ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΙΕΣΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΘΟΥΝ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ 117. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΛΗ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΑΠΕΞΩ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΓΙΝΟΜΕΝΩΝ. ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 10 ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ. ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. ΑΣ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΘΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΗΝ Γ ΤΑΞΗ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2010, 18:33
από Spyridoula
Σ' ευχαριστώ πολύ, Βάσω, για την τεκμηριωμένη με βάση το βιβλίο του δασκάλου απάντησή σου. Να ξέρω τι να λέω και στους γονείς, που ανησυχούν για την προπαίδεια, μιας και μάλιστα η δασκάλα του άλλου τμήματος της τάξης μου (είμαστε κι οι δυο στο μάθημα 11) την έχει ήδη ξεκινήσει.
Κι εγώ είμαι της φιλοσοφίας γενικά, και στα Μαθηματικά, αλλά και στη Γλώσσα ότι τα παιδιά πρέπει να κατακτούν κατά το δυνατόν τέλεια τη γνώση που τους προσφέρεται σύμφωνα με το Αναλυτικό Πρόγραμμα. Διαφωνώ με κάποιους συναδέλφους που σπεύδουν να τους κάνουν ταυτόχρονα επιπλέον πράγματα, που θα τα συναντήσουν αργότερα. Πιστεύω ότι έτσι παραφορτώνουν το μυαλό των παιδιών άδικα και τα μπερδεύουν χειρότερα, χωρίς να τα αφήνουν να κατανοήσουν όπως πρέπει το αντικείμενο που έχουν εκείνη τη στιγμή μπροστά τους.