Σελίδα 1 από 5

β' ύλη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 07 Οκτ 2012, 22:26
από sioram
Καλησπέρα!Καλή αρχή με Β' φέτος. Μήπως κάποιος με πειρα στη Β' μπορεί να μου πει τίποτα για το ρυθμό που πρέπει να έχω σε γλώσσα και μαθηματικά;

Re: β' ύλη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2012, 15:42
από athanasiakaledaki
Καλησπέρα!!! Και εγώ έχω Β΄ τάξη, δεύτερη χρονιά που την δουλεύω. Η ύλη της Β΄ στη Γλώσσα βγαίνει σχετικά άνετα. Ιδιαίτερα στην αρχή τα γραμματικά φαινόμενα είναι εύκολα, αφού είναι μια καλή επανάληψη της Α΄. Σήμερα γράψαμε το διαγώνισμα στις δύο πρώτες ενότητες και αύριο μπαίνω στην 3η ενότητα.
Όσο για τα Μαθηματικά μπορεί να ζοριστείς λίγο λόγω προπαίδειας. Αν θες μια συμβουλή ξεκίνα την προπαίδεια νωρίς, μην περιμένεις να την δουλέψεις απο το βιβλίο. και γενικά το βιβλίο Μαθηματικών της Β΄δεν νομίζω ότι είναι το κατάλληλο εργαλείο για το δάσκαλο. Οι σελίδες του σε κάθε μάθημα είναι γεμάτες και αυτό τρομάζει τα παιδιά. Σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να αντικατασταθεί το μάθημα απο άλλες πιο ελκυστικές ασκήσεις για τα παιδιά.
Πιστεύω να σε βοήθησα.

Re: β' ύλη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 08 Οκτ 2012, 20:15
από srougelli
Ο ρυθμός ο δικόσ σου εξαρτάται από τον ρυθμό των μαθητών σου!!
Συνήθως στη Β΄πάμε με αργούς ρυθμούς εμπεδώνοντας την ύλη σιγά σιγά δίνοντας έμφαση στην ανάγνωση την ορθογραφία και το πάτημα της δεκάδας στα Μαθηματικά!!!

Re: β' ύλη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Οκτ 2012, 23:46
από sioram
Στη γλώσσα ξεκινήσαμε το τρίτο κεφάλαιο και πάμε καλά. Αλλά το βιβλίο των μαθηματικών μου έκοψε τα πόδια. Τώρα είμαστε στο επαναληπτικό της 1ης ενότητας. Κάνω επιλεκτικά από το βιβλίο κ το τετράδιο αλλά έχουμε κ το τετραδιάκι μας και κάνουμε απλές ασκησούλες αρίθμησης, ζευγαράκια κλπ. Πόσο νωρίς δηλαδή να αρχίσουμε προπαίδεια?

Re: β' ύλη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Οκτ 2012, 08:50
από olgakoukousaki
πάντως εγώ που μίλησα με το σύμβουλο, μου είπε οτι πρέπει να δώσω έμφαση στην ανάγνωση και στην κατανόηση κειμένου, κάτι βέβαια που δε μπορώ να κάνω γιατί είμαι σε διθέσιο. ωστόσο, στα μαθηματικά πρέπει να κάνεις ένα κεφάλαιο κάθέ μέρα και όχι ένα κεφάλαιο σε δύο μαθήματα όπως δουλεύουμε την πρώτη. απλά επειδή οι ασκήσεις είναι πάρα πολλές πρέπει να κάνεις επιλογή όσων ασκήσεων εσύ κρίνεις κατάλληλες γιατί το βιβλίο έχει πάρα πολλές και κατα τη γνώμη μου κάποιες είναι εντελώς χαζές.
αυτά...ελπίζω να σε βοήθησα.

Re: β' ύλη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Οκτ 2012, 14:51
από elpidapapageorgiou
Καλησπέρα. Στα Μαθηματικά πάω σύμφωνα με τα χρώματα κάθε μαθήματος, όπως με συμβούλευσε μια συνάδελφος που έχει πάρει αρκετές φορές Β΄ τάξη. Έτσι με αρκετή δυσκολία είμαι στο κεφάλαιο 9. Δε μου βγαίνει όμως και το τετράδιο εργασιών την ίδια μέρα.
Το μισό για παράδειγμα το έκανα σε 3 ημέρες ,γιατί δεν κατανοούσαν το μηχανισμό που έπρεπε να ακολουθήσουν. Η σύμβουλος που ήρθε χθες , δε μου είπε κάτι. Καλό κουράγιο σε όλους!

Re: β' ύλη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Οκτ 2012, 16:23
από sioram
Τι εννοείς λέγοντας ότι ακολουθείς τα χρώματα στα μαθηματικά?

Re: β' ύλη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Οκτ 2012, 22:03
από eleutheriaagoula
καλησπερα παιδια . στα μαθηματικα που βρισκεστε ??? ακολοθθειτε το βιβλιο ? εγω δυσκολευομαι με το βιβλιο κ τα παιδια μ κ δουλευω ελαχιστα το βιβλιο δουλευω με φωτοτυπιες κ τους γραφω οσο πιο απλα μπορω στο τετραδιο με τα κουτακια τη θεωρια

υπαρχει καποια σειρα στα κεςφαλαια που προτεινεται να ακολουθησω ?? τωρα βρισκομαι στα χρηματα κ μαθαινουμε για τα ρεστα με το παιχνιδι του ταμια τι αλλο να κανω για εξασκηση ??? το κρατουμενο ποτε να το διδαξω ??

Re: β' ύλη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Οκτ 2012, 23:07
από sioram
Γεια και εγώ στο 12 με τα ρεστα είμαι. Ακολουθώ το βιβλίο γιατί θέλω να του δώσω μια ευκαιρία να δω τι θα γίνει. Φωτοτυπίες δεν δίνω αλλά έχουμε τα βιβλίο και τετράδιο με τετραγωνάκια κ κάνουμε επιπλέον ασκήσεις πιο "μαθηματικές" και θεωρία. Ακολουθώ τη σειρά του βιβλίου αλλά όχι και το χρόνο. Κ΄΄ανω περισσότερες ώρες μαθηματικά γιατί δυσκολευόμαστε.

Re: β' ύλη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2012, 00:28
από stefaki
Εγώ Μαθηματικά είμαι στο 9 καθώς παρέλαβα μια τάξη με πάρα πολλά κενά!Ακολουθώ τη σειρά του βιβλίου και παραβλέπω όσες ασκήσεις είναι δυσνόητες και ανούσιες.Απλά μου φαίνεται πως σε κάθε μάθημα έχει πολλά χωρίς να διδάσκει ξεκάθαρα το καθένα.Έτσι δουλεύω και τετράδια ή φωτοτυπίες.Παράληλλα διδάσκω και προπαίδειες-μία κάθε 15μέρες τις πιο δύσκολες-.Πριν τα Χριστούγεννα θα κάνω πράξεις με κρατούμενα.Χωρίς κάνω από την αρχή.Τώρα αργότερα και ειδικά στις προπαίδειες δεν θα ακολουθήσω ακριβώς το βιβλίο.Στην αφαίρεση με κρατούμενο θα τους κάνω μόνο τον ένα τρόπο.Όταν ξαναείχα δευτέρα τους είχα κάνει και τους δύο και άργησαν μετά να ξεκεθαρίσουν!Θα κρατήσω αυτόν που κάνουν και στην Τρίτη!