Σελίδα 3 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Δεκ 2011, 22:53
από tseagori
Είμαι στην 9η ενότητα . Δουλεύω αναγνώριση ουσιαστικών-ρημάτων-επιθέτων και συγχρόνως θα κάνω και τα χριστουγεννιάτικα.Στα μαθηματικά είμαι στο 23 κεφ. Μελέτη στα ζώα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2011, 01:16
από gogo85
Στα μαθηματικά που βρίσκεστε;;;Eγώ είμαι στο 19!!!!Είμαι πολύ πίσω;;;
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω... στην παραγωγή γραπτού λόγου επιμένουμε στα παιδιά να χωρίζουν παραγράφους;Δεν είναι λιγάκι υπερβολικό;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Δεκ 2011, 22:00
από dimvlachou
Νομίζω πως είναι λίγο υπερβολικό όντως. Σιγά σιγά όμως δουλεύω αρχή-μέση-τέλος. Το κάναμε και στην ενότητα με το παραμύθι.[/b]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2011, 00:09
από gogo85
Η αλήθεια είναι με αγχώνει κάπως η παραγωγή γραπτού λόγου... παρατηρώ καποια παιδια που γράφουν ωραιες προτασούλες με συνοχη και άλλα που ξεχνουν να βάλουν τελεία!!!!Απο τη μια λεω οτι είναι φυσιολογικο αλλα απο την άλλη σκέφτομαι ότι κάτι δεν τους εξηγώ σωστά...οποιαδήποτε πληροφορία θα ήταν πάρα πολύ χρήσιμη........