Σελίδα 2 από 3

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2011, 22:52
από dimvlachou
[Mariaki87, προσωπικά θα κάνω μόνο τα κείμενα χωρίς τις ασκήσεις. Θα αφιερώσω 2-3 μέρες γι' αυτό.Όχι παραπάνω. Θα κάνω τη γραμματική αργότερα, όταν θα είναι ετοιμα και τα παιδιά. Γενάρη Φλεβάρη, όποτε φτάσω εκεί.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Νοέμ 2011, 23:21
από ioanna26
Σας ευχαριστώ όλους!!! Πραγματικά με ηρεμήσατε... :P
Στη Γλώσσα θα μπω αύριο στην ενότητα 9. Ευτυχώς το β΄τεύχος το έχουμε ήδη.Στα Μαθηματικά θα μπω στο κεφ.20! :? :? Μήπως είμαι πολύ μπροστά;;;;;;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2011, 19:14
από gogo85
Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα,
εγω απο αυριο μπαίνω στην 7η ενότητα στη γλώσσα και στο 16ο κεφάλαιο στα μαθηματικά!Ήδη τους έχω διδάξει ρήματα και κλίση ρημάτων- ουσιατικά-επιθετα και η αληθεια είναι οτι είμαι πολύ ικανοποιημένη γιατι έχουν μάθει να τα ξεχωρίζουν ! Ωστόσο αυτο που παρατήρω οτι μερικα παιδια κομπιάζουν στην ανάγνωση άγνωστων κειμένων.. σαν να μην έχει λύθει η γλώσσα τους ακομα... είναι φυσιολογικό;;;Περιμένω με ανυπομονησια τις απαντήσεις σας.... thanks in advance!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 28 Νοέμ 2011, 22:13
από mariaki87
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.. gogo κι εμένα κάποια παιδιά δυσκολεύονται ακόμη στην ανάγνωση αγνώστων κειμένων.. Μπορείς να προτείνεις να διαβάσουν κάποια παραμυθάκια στο σπίτι, φωναχτά μπροστα στη μαμά ας πούμε και μετά να τα επιβραβεύεις με κάποιο τρόπο αν δυσκολεύονται να διαβάζουν εξωσχολικά βιβλία.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2011, 17:30
από katerinaki_zz
Gogo85 θα συμφωνήσω με τη mariaki87. Για να μην επιβαρύνεις οικονομικά τα παιδιά, θα σου πρότεινα να δίνεις στα παιδιά κάθε σ/κ ένα παραμυθάκι που θα βρεις στο διαδίκτυο, να το διαβάζουν δυνατά και να κάνουν μία ζωγραφιά ή να γράφουν λίγα λόγια για αυτό ώστε να γίνεται επεξεργασία μέσα στη βδομάδα στην τάξη.

Εγώ στη Γλώσσα μπήκα στην ενότητα 5 (είμαι λίγο πίσω?) και στα μαθηματικά στο μάθημα 21 αλλά θα σταματήσω για να κάνω επανάληψη. Θα ήθελα να ρωτήσω τα δικά σας παιδιά έχουν ευκολία στην πρόσθεση μονοψήφιων με υπέρβαση της δεκάδας.
Τα δικά μου δυσκολεύονται αρκετά. Έχετε να μου προτείνετε δραστηριότητες ώστε να ξεπεραστούν αυτές?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Νοέμ 2011, 19:14
από ioanna26
Καλησπέρα σας!!!
katerinaki_zz, στην τάξη δουλεύουμε με το πάτημα στη δεκάδα (πχ.8+6=...8+2=10+4=14). Κάποια άλλα παιδιά επιλέγουν να βάζουν τον μεγαλύτερο αριθμό στο μυαλό (πχ. το 8) και μετά να μετρούν άλλα 6 με τα δάχτυλα.Ελπίζω να σε βοήθησα λιγάκι....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 10 Δεκ 2011, 13:45
από dimvlachou
Καλημέρα! Κοιτώντας την εν.9 της γλώσσας βλέπω ότι βασικό γραμματικό φαινόμενο είναι τα επίθετα.Επίσης κλίνει και ουσιαστικά. Πώς όμως; Τι είναι ουσιαστικά και πώς τα βρίσκουμε,δεν έχει διδαχτεί(τουλάχιστον εγώ δεν το έκανα).Εσείς τι θα κάνετε;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2011, 20:03
από pefani1971
Στη γλώσσα και εγώ στο μάθημα 9 είμαι . Dimvlachou στα ουσιαστικά θα αφιερώσω κάποιες ώρεσ για να τους πω τι είναι ουσιαστικό , γένη , πτώσεις κ.τ.λ . Όσο πιο απλά γίνεται και με πολλά παραδείγματα στην τάξη . Επίσης δεν είναι απαράδεκτο με τα επετειακά μαθήματα να βάζουν και γραμματικά φαινόμενα;;;;;Θα μας τρελάνουν .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2011, 23:00
από dimvlachou
[quote]Στη γλώσσα και εγώ στο μάθημα 9 είμαι . Dimvlachou στα ουσιαστικά θα αφιερώσω κάποιες ώρεσ για να τους πω τι είναι ουσιαστικό , γένη , πτώσεις κ.τ.λ . Όσο πιο απλά γίνεται και με πολλά παραδείγματα στην τάξη . Επίσης δεν είναι απαράδεκτο με τα επετειακά μαθήματα να βάζουν και γραμματικά φαινόμενα;;;;;Θα μας τρελάνουν .[/quo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Δεκ 2011, 23:02
από dimvlachou
Στη γλώσσα και εγώ στο μάθημα 9 είμαι . Dimvlachou στα ουσιαστικά θα αφιερώσω κάποιες ώρεσ για να τους πω τι είναι ουσιαστικό , γένη , πτώσεις κ.τ.λ . Όσο πιο απλά γίνεται και με πολλά παραδείγματα στην τάξη . Επίσης δεν είναι απαράδεκτο με τα επετειακά μαθήματα να βάζουν και γραμματικά φαινόμενα;;;;;Θα μας τρελάνουν .



Κι εγώ έτσι το σκέφτηκα.Ίσως αφήσω τις πτώσεις, όταν φτάσω πια στην κλίση των ουσιαστικών. ευχαριστώ πάντως πολύ!