Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Β΄ τάξη- Πού είστε στην ύλη;

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Δημοσίευσηαπό dimvlachou » 27 Νοέμ 2011, 22:52

[Mariaki87, προσωπικά θα κάνω μόνο τα κείμενα χωρίς τις ασκήσεις. Θα αφιερώσω 2-3 μέρες γι' αυτό.Όχι παραπάνω. Θα κάνω τη γραμματική αργότερα, όταν θα είναι ετοιμα και τα παιδιά. Γενάρη Φλεβάρη, όποτε φτάσω εκεί.
Άβαταρ μέλους
dimvlachou
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 30 Μαρ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό ioanna26 » 27 Νοέμ 2011, 23:21

Σας ευχαριστώ όλους!!! Πραγματικά με ηρεμήσατε... :P
Στη Γλώσσα θα μπω αύριο στην ενότητα 9. Ευτυχώς το β΄τεύχος το έχουμε ήδη.Στα Μαθηματικά θα μπω στο κεφ.20! :? :? Μήπως είμαι πολύ μπροστά;;;;;;;
Άβαταρ μέλους
ioanna26
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 11 Ιαν 2011, 01:00

Δημοσίευσηαπό gogo85 » 28 Νοέμ 2011, 19:14

Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα,
εγω απο αυριο μπαίνω στην 7η ενότητα στη γλώσσα και στο 16ο κεφάλαιο στα μαθηματικά!Ήδη τους έχω διδάξει ρήματα και κλίση ρημάτων- ουσιατικά-επιθετα και η αληθεια είναι οτι είμαι πολύ ικανοποιημένη γιατι έχουν μάθει να τα ξεχωρίζουν ! Ωστόσο αυτο που παρατήρω οτι μερικα παιδια κομπιάζουν στην ανάγνωση άγνωστων κειμένων.. σαν να μην έχει λύθει η γλώσσα τους ακομα... είναι φυσιολογικό;;;Περιμένω με ανυπομονησια τις απαντήσεις σας.... thanks in advance!!!
Άβαταρ μέλους
gogo85
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό mariaki87 » 28 Νοέμ 2011, 22:13

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.. gogo κι εμένα κάποια παιδιά δυσκολεύονται ακόμη στην ανάγνωση αγνώστων κειμένων.. Μπορείς να προτείνεις να διαβάσουν κάποια παραμυθάκια στο σπίτι, φωναχτά μπροστα στη μαμά ας πούμε και μετά να τα επιβραβεύεις με κάποιο τρόπο αν δυσκολεύονται να διαβάζουν εξωσχολικά βιβλία.
Άβαταρ μέλους
mariaki87
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2009, 01:00

Δημοσίευσηαπό katerinaki_zz » 29 Νοέμ 2011, 17:30

Gogo85 θα συμφωνήσω με τη mariaki87. Για να μην επιβαρύνεις οικονομικά τα παιδιά, θα σου πρότεινα να δίνεις στα παιδιά κάθε σ/κ ένα παραμυθάκι που θα βρεις στο διαδίκτυο, να το διαβάζουν δυνατά και να κάνουν μία ζωγραφιά ή να γράφουν λίγα λόγια για αυτό ώστε να γίνεται επεξεργασία μέσα στη βδομάδα στην τάξη.

Εγώ στη Γλώσσα μπήκα στην ενότητα 5 (είμαι λίγο πίσω?) και στα μαθηματικά στο μάθημα 21 αλλά θα σταματήσω για να κάνω επανάληψη. Θα ήθελα να ρωτήσω τα δικά σας παιδιά έχουν ευκολία στην πρόσθεση μονοψήφιων με υπέρβαση της δεκάδας.
Τα δικά μου δυσκολεύονται αρκετά. Έχετε να μου προτείνετε δραστηριότητες ώστε να ξεπεραστούν αυτές?
Άβαταρ μέλους
katerinaki_zz
 
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό ioanna26 » 29 Νοέμ 2011, 19:14

Καλησπέρα σας!!!
katerinaki_zz, στην τάξη δουλεύουμε με το πάτημα στη δεκάδα (πχ.8+6=...8+2=10+4=14). Κάποια άλλα παιδιά επιλέγουν να βάζουν τον μεγαλύτερο αριθμό στο μυαλό (πχ. το 8) και μετά να μετρούν άλλα 6 με τα δάχτυλα.Ελπίζω να σε βοήθησα λιγάκι....
Άβαταρ μέλους
ioanna26
 
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: 11 Ιαν 2011, 01:00

Δημοσίευσηαπό dimvlachou » 10 Δεκ 2011, 13:45

Καλημέρα! Κοιτώντας την εν.9 της γλώσσας βλέπω ότι βασικό γραμματικό φαινόμενο είναι τα επίθετα.Επίσης κλίνει και ουσιαστικά. Πώς όμως; Τι είναι ουσιαστικά και πώς τα βρίσκουμε,δεν έχει διδαχτεί(τουλάχιστον εγώ δεν το έκανα).Εσείς τι θα κάνετε;
Άβαταρ μέλους
dimvlachou
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 30 Μαρ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό pefani1971 » 12 Δεκ 2011, 20:03

Στη γλώσσα και εγώ στο μάθημα 9 είμαι . Dimvlachou στα ουσιαστικά θα αφιερώσω κάποιες ώρεσ για να τους πω τι είναι ουσιαστικό , γένη , πτώσεις κ.τ.λ . Όσο πιο απλά γίνεται και με πολλά παραδείγματα στην τάξη . Επίσης δεν είναι απαράδεκτο με τα επετειακά μαθήματα να βάζουν και γραμματικά φαινόμενα;;;;;Θα μας τρελάνουν .
Άβαταρ μέλους
pefani1971
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό dimvlachou » 12 Δεκ 2011, 23:00

[quote]Στη γλώσσα και εγώ στο μάθημα 9 είμαι . Dimvlachou στα ουσιαστικά θα αφιερώσω κάποιες ώρεσ για να τους πω τι είναι ουσιαστικό , γένη , πτώσεις κ.τ.λ . Όσο πιο απλά γίνεται και με πολλά παραδείγματα στην τάξη . Επίσης δεν είναι απαράδεκτο με τα επετειακά μαθήματα να βάζουν και γραμματικά φαινόμενα;;;;;Θα μας τρελάνουν .[/quo
Τελευταία επεξεργασία από dimvlachou και 12 Δεκ 2011, 23:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
dimvlachou
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 30 Μαρ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό dimvlachou » 12 Δεκ 2011, 23:02

Στη γλώσσα και εγώ στο μάθημα 9 είμαι . Dimvlachou στα ουσιαστικά θα αφιερώσω κάποιες ώρεσ για να τους πω τι είναι ουσιαστικό , γένη , πτώσεις κ.τ.λ . Όσο πιο απλά γίνεται και με πολλά παραδείγματα στην τάξη . Επίσης δεν είναι απαράδεκτο με τα επετειακά μαθήματα να βάζουν και γραμματικά φαινόμενα;;;;;Θα μας τρελάνουν .



Κι εγώ έτσι το σκέφτηκα.Ίσως αφήσω τις πτώσεις, όταν φτάσω πια στην κλίση των ουσιαστικών. ευχαριστώ πάντως πολύ!
Άβαταρ μέλους
dimvlachou
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 30 Μαρ 2009, 00:00

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Β' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες