Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Ύλη Α τάξης

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Δημοσίευσηαπό gogo85 » 23 Ιαν 2011, 22:46

Έχεις δίκιο Στέλλα πιστεύω με τη επιβράβευση γίνονται θαύματα!!!ελπίζω με τον καιρό να βελτιωθεί η κατάσταση!!!Αλλά για να έχω ένα μέτρο σύγκρισης τα παιδάκια σας διαβάζουν άνετα άγνωστα κείμενα????
Όσο αφορά για τα παιδάκια που λες πιστεύω ότι πρεπει να ανακαλύψεις που ακριβώς βρίσκονται τα κενά τους,να ασχοληθείς εξατομικευμένα μαζί τους και να τους βάζεις διαφοροποιημένες ασκήσεις!!ειναι δύσκολο αλλα είναι το μόνο που θα τα βοηθήσει!!Είχα περίπτωση παιδιου στην τρίτη δημοτικού που δεν ήξερε καν να διαβάζει...οπότε καταλαβαίνεις...
dimvlachou,εγω σκέφτομαι να διδάξω τα δίψηφα σε δυο μέρες για να τα κατανοήσουν καλά τα παιδιά....εξάλλου χρόνος υπάρχει γιατι να βιαζόμαστε!!![/b]
Άβαταρ μέλους
gogo85
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό gkotrotsio » 24 Ιαν 2011, 20:44

Όταν έχεις 23 παιδάκια και αντιμετωπίζουν δυσκολία τα 2, θεωρώ ότι μπορούν να βρεθούν κάποιες λύσεις, προχωρώντας και την ύλη κανονικά.Αν όμως έχεις μόνο 8 και υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με τα 4, τότε τι κάνεις;Έχω λοιπόν:1) Ένα τσιγγανόπουλο(με μητέρα αγράμματη)με σοβαρότατη γλωσσική καθυστέρηση(πιστοποιμένη από ΚΕΔΔΥ) και φυσικά μεγάλη γραφοκινητική καθυστέρηση.2)Ένα κοριτσάκι από την Αλβανία που η μαμά του ίσα ίσα μιλά ελληνικά.3)Ένα κοριτσάκι που ακόμη και τώρα δεν μπορεί να ταυτοποιήσει τα γράμματα με τον ήχο τους και τα σύμβολα των αριθμών με το πλήθος τους(ενώ δείχνει π.χ. 7 δάχτυλα όταν της το ζητήσω, δε θυμάται να γράψει τον αριθμό 7. 4)Ένα κοριτσάκι που θα΄πρεπε να ΄χει κάνει λογοθεραπεία τουλάχιστον τα τελευταία 2 χρόνια (ακόμα και τώρα όταν μιλάει μερικές φορές ,κάνω προσπάθεια να καταλάβω τι λέει!)και η μαμά του μου λέει πως έτσι ήταν και η μεγάλη της κόρη και πέρασε μόνο του!!!Γι' αυτό λοιπόν stellagr σε καταλαβαίνω απόλυτα και συμφωνώ μαζί σου ότι η επιβράβευση είνα πολύ σημαντική!Επίσης γι΄αυτό το λόγο LENNAK αναρωτιέμαι αν υπάρχει και το μάθημα της Μελέτης(!)Θεωρώ κατόρθωμα ότι φτάσαμε στην ενότητα "Ο άνθρωπος κι χρόνος".Όσο για τα εικαστικά, αλίμονο αν στερήσουμε από τα πρωτάκια αυτή τη χαρά! Κάθε πρόταση ευπρόσδεκτη!!![/u]
Άβαταρ μέλους
gkotrotsio
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 08 Σεπ 2007, 00:00

Δημοσίευσηαπό arkarp » 25 Ιαν 2011, 00:44

Aναφορικά με το συλλαβισμό, θα έλεγα 'οτι ο προορισμός μας είναι : ρέουσα, εκφραστική και σιωπηρή ανάγνωση. Όχι στο συλλαβισμό που κατακερματίζει την κατανόηση.
Μήπως έχει ακούσει κανείς , αν και πού εφαρμόζονται τεστ σχολικής ετοιμότητας και γιατί;
Σχετικά με τα δισύλλαβα και 1 και3 μέρες και ξανά πίσω ώσπου να τα εμπεδώσουν πλήρως.
Η ελληνική γλώσσα για τα παιδάκια που προέρχονται από ξενόγλωσσα περιβάλλοντα ΄δεν παύει να είναι μια ξένη γλώσσα με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη διδασκαλία της, ό,τι σε μας είναι δεδομένο στην περίπτωση αυτή είναι ζητούμενο.
Άβαταρ μέλους
arkarp
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό t0n1a » 29 Ιαν 2011, 17:00

Γεια σας κι από 'μένα! Ήθελα να σας ρωτήσω τι κάνετε για να μάθουν τα παιδιά την ορθογραφία των λέξεων. Τώρα που ξέρουν όλα τα γράμματα είναι λογικό να μπερδεύονται ποιο γραμματάκι να βάλουν, εκτός από τις καταλήξεις που κάνουμε τους κανόνες, όλα τα άλλα είναι λίγο μπλέξιμο. Τι προτείνετε εσείς; :roll:
Άβαταρ μέλους
t0n1a
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 16 Σεπ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό gogo85 » 29 Ιαν 2011, 20:05

εγώ αυτό που σκέφτομαι να τους πω είναι να πάρουν ένα τετράδιο ευρετήριο.Eκει θα γράφουμε δύσκολες λέξεις αλφαβητικά.. και συχνά θα κάνουμε επαναλήψεις!Επειδή θα τις έχουμε κάπου συγκεντρωμένες πιστεύω θα είναι πιο εύκολο! :D
Άβαταρ μέλους
gogo85
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό arkarp » 31 Ιαν 2011, 20:46

Σχετικά με την ορθογραφία πιστεύω ότι συντελεί η συμπλήρωση καταλήξεων, όταν οι λέξεις είναι λειτουργικές, δηλαδή ενταγμένες σε κείμενα κι όχι σε καταλόγους μόνο. Υπάρχουν και χρηστικοί κατάλογοι. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι το ευρετήριο δεν είναι σωστή ιδέα. Χρήσιμο να εξασκούνται και στο λεξικό, όπως και στην παραγωγή με ομαδοποιήσεις λέξεων.
Άβαταρ μέλους
arkarp
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό sunset » 17 Φεβ 2011, 17:38

ΓΛΩΣΣΑ: ΤΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:33
Άβαταρ μέλους
sunset
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 22 Σεπ 2010, 00:00

Δημοσίευσηαπό koyot » 17 Φεβ 2011, 18:32

Γλώσσα: Η ευχή -Ευ

Μαθηματικά: 34
Άβαταρ μέλους
koyot
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 12 Οκτ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό kapsimali » 24 Φεβ 2011, 18:41

Γλωσσα τελειωνουμε αυριο το (τσ) και μαθηματικα εκανα σημερα το 38 το επαναληπτικο...
Να ρωτησω και εγω κατι;;;;;;;;
Με το σκεφτομαι και γραφω πως τα πατε;;;;; Εμεις καναμε προτασεις με λεξεις κλειδια στην αρχη και τωρα εχουμε ξεκινησει δειλα δειλα και τα μικρα κειμενακια 4-5 σειρων με ενα μικρο θεμα καθε φορα (αγαπημενο ζωο, τι κανω στο διαλειμμα...κλπ).. Αλλα τα καταφερνουν και αλλα οχι..
Εσεις τι αλλο κανετε;;;;;;;;;;;;;
Άβαταρ μέλους
kapsimali
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 30 Οκτ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό sofakitou » 26 Φεβ 2011, 19:41

Kαλησπερα, στη γλώσσα την Δευτέρα θα μπω στο Βολτα στο βουνο.... Μαθηματικα είμαι στο 47! προτασεις κανουμε με μεγαλη ανεση καθημερινα κειμενακια μια στο τοσο!!!!
Άβαταρ μέλους
sofakitou
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 09 Απρ 2009, 00:00

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Α' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες