Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Ύλη Α τάξης

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Δημοσίευσηαπό dimvlachou » 18 Μαρ 2011, 21:50

γλώσσα; Τι κρύβει το μπαούλο;
μαθηματικά: 42
μελέτη: Μη σας πω καλύτερα!

Δύσκολο μου φαίνεται το 42 στα μαθηματικά.Επιμείνατε πολύ; Πόσο χρόνο σας πήρε;
Άβαταρ μέλους
dimvlachou
 
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: 30 Μαρ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό gkotrotsio » 19 Μαρ 2011, 18:22

Αγαπητή/έ Senata, νομίζω πως μάλλον παρανόησες τα γραφόμενά μου!
Κανείς δεν είπε ότι δε θα ασχοληθούμε όσο περισσότερο μπορούμε με τα παιδιά που δυσκολεύονται.Ούτε φυσικά ο στόχος είναι να μάθουν <γραμματικούς κανόνες>, <να κάνουν πολύπλοκες μαθηματικές πράξεις> και κυρίως <να τους στερήσουμε τον ελεύθερο χρόνο τους!>΄Εχω παιδιά και ξέρω από πρώτο χέρι τι σημαίνει επιβαρυμένο πρόγραμμα μελέτης! Όμως φυσικά στόχος μου είναι να μάθουν να μιλούν και να γράφουν όσο πιο σωστά γίνεται.Στόχος μου είναι να κατανοήσουν τις απλές μαθηματικές έννοιες που είναι απαραίτητες για να επιλύουν απλά καθημερινά προβλήματα.΄Οσο για το "κάτι παραπάνω απο τα απαραίτητα " εννοώ κάτι δημιουργικό(π.χ. να στήσουμε μια παράσταση Καραγκιόζη) που τα παιδιά απολαμβάνουν και σχεδόν ποτέ δεν έχουμε το χρόνο να το κάνουμε.Κι επειδή έχω τη χαρά να ζω σε μια "υποβαθμισμένη" λαϊκή γειτονιά της πόλης μου,που βλέπω τους μαθητές μου καθημερινά ,όπως και τις μαμάδες τους,που φέρνουν τα παιδιά στο σχολείο ότι ώρα ξυπνήσουν, που ενδιαφέρονται πότε θα πάνε για καφέ κι όχι να βάλουν το παιδάκι να διαβάσει το μάθημα της ημέρας (έστω και μια φορά !)επέτρεψέ μου να ξέρω λίγο καλύτερα τους <γενικότερους στόχους της εκπαίδευσης>!
Άβαταρ μέλους
gkotrotsio
 
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: 08 Σεπ 2007, 00:00

Δημοσίευσηαπό gogo85 » 21 Μαρ 2011, 00:37

Aγαπητοί συνάδελφοι
θα ήθελα να θέσω ένα προβληματισμό μου.Με τη δύναμη του θεού ολα τα παιδάκια μου έχουν καταλάβει το μηχανισμό της πρόσθεσης και της αφαίρεσης.Είναι τόσο σημαντικό να επιμένω στον τρόπο που το κάνουν??
Και να τι εννοώ... πρέπει να επιμένω στην στάση στο 1Ο για να λύσουν μία πρόσθεση η μια αφαίρεση...η να τα αφήσω να υπολογίζουν με όποιον τρόπο θέλουν???Έχουμε κάνει αμέτρητα παραδείγματα σε καθημερινή βάση για την πρόσθεση με στάση στο 10 σχεδόν όλοι έχουν καταλάβει τον τρόπο... αλλά όταν τους βάζω να λύσουν ένα πρόβλημα η οτιδήποτε άλλο ποτέ δεν χρησιμοποιούν αυτόν τον τρόπο.. και δεν ξέρω αν αξίζει αυτή η επιμονή αφού αυτό τον πιο νοερό τρόπο θα τον αποκτήσουν έτσι και αλλιώς τα επόμενα χρόνια βάση εμπειρίας.Θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας...
Άβαταρ μέλους
gogo85
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό arkarp » 28 Μαρ 2011, 12:17

Οι πολλοί τρόποι υπολογισμού αποσκοπούν στο να βοηθήσουν να επιλέξουν αυτόν ή αυτούς που τους ταιριάζουν.
Δεν είναι άσκοπο ,αφού λογαριάζουν σωστά, να μάθουν και έναν άλλον.
Ο συγκεκριμένος απαιτεί να ξέρουν να λογαριάζουν, απλά δείχνει έναν δρόμο.
Άβαταρ μέλους
arkarp
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό gogo85 » 11 Μάιος 2011, 19:21

πως τα πάτε με την ύλη συνάδελφοι?Εμείς βρισκόμαστε στο 53 στα μαθηματικά και στη γλώσσα στη βιβλιοθήκη.Με την ορθογραφία πως τα πάτε?Εμένα αν και ξέρουν τους κανόνες που έχουμε μάθει δεν τους εφαρμόζουν πάντα.Είναι λογικό?Μήπως αυτα θα τα εμπεδώσουν καλύτερα στην δευτέρα;
:P
Άβαταρ μέλους
gogo85
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό boukitsa » 12 Μάιος 2011, 17:45

Καλησπέρα! Εμείς Μαθηματικά είμαστε στο 57, αλλά έχω αφήσει το 54 και το 56 για όταν πιάσουν οι ζέστες και θα είναι δύσκολο να συγκεντρωθούν στα υπόλοιπα. Γλώσσα είμαστε στο "Να σας διαβάσω;". Θα ήθελα να δουλέψω παραπάνω στη γραπτή έκφραση αλλά δεν προλαβαίνω. Τα παιδάκια τους ξέρουν τους κανόνες.Ωστόσο τους εφαρμόζουν στην ορθογραφία κυρίως και μετά ξεχνιούνται και γράφουν ό,τι θέλουν τα περισσότερα.Πάντως κάθε χρονιά θα τους μαθαίνουν και καλύτερα φαντάζομαι. Οπότε ναι μεν τους υπενθυμίζω κι επιμένω στους βασικούς, αλλά δεν αγχώνομαι. Μελέτη κάνετε; Επίσης...πώς τα πάνε με την επίλυση προβλημάτων; Καταλαβαίνουν τι πράξη πρέπει να κάνουν ή δυσκολεύονται;
Άβαταρ μέλους
boukitsa
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό stelanio21 » 15 Μάιος 2011, 17:12

Γλώσσα βρίσκομαι στο έκθεση βιβλίου αλλα δεν είχανε και πολύ όρεξη να το αναλύσουμε..γραμματικα μ εχοθν κολλήσει στον μελλοντα και δεν μπορουνε ορισμενα να το καταλαβουν ακομα..εξαλλου τα περισσοτερα ακομα και τώρα ωλέπω πως δεν διαχςρίζουν το χθες με το αυριο αν δεν το ξαναπώ.. μαθηματικα εκανα τα κιλά και εχω αφήσει τον πολλαπλασιασμο για τη επόμενη εβδομαδα και επαναλήψεισ στα χρηματικα ποσα στις προσθέσεισ-αφαιρέσεις και στο προβλήματα.. Μελέτη ας μην αναφέρω κι εγώ... :P
Άβαταρ μέλους
stelanio21
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 15 Μάιος 2011, 00:00

Ύλη α τάξης

Δημοσίευσηαπό christina1987 » 16 Μάιος 2011, 16:43

Το βασικό είναι να μάθουν οι μαθητές να συντάσσουν ολοκληρωμένες προτάσεις και σταδιακά να τις "μεγαλώνουν" προσθέτωντας επιπλέον πληροφορίες. Άπαξ και το πετύχουν αυτό είναι εύκολο να συντάσσουν μικρά κειμενάκια αφού φυσικά τους έχει δοθεί συγκεκριμένο θέμα δομημένο σε κατευθυντήριες ερωτήσεις. :D
Άβαταρ μέλους
christina1987
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 29 Ιαν 2011, 01:00

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Α' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες