Σελίδα 1 από 1

ΤΟΝΟΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2009, 17:01
από mikahlos
ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ. ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΑΙΔΙ ΠΕΜΠΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΘΗΣΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΝΑ ΜΗ ΒΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝΟΥΣ !!!!! ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΥΘΎΝΕΤΑΙ ΓΙ¨ΑΥΤΟ;;;; ΜΟΝΟ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ;;; ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.

Re: ΤΟΝΟΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2011, 22:42
από asteriost
ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ. ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΑΙΔΙ ΠΕΜΠΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΘΗΣΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΝΑ ΜΗ ΒΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝΟΥΣ !!!!! ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΥΘΎΝΕΤΑΙ ΓΙ¨ΑΥΤΟ;;;; ΜΟΝΟ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ;;; ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.


Σίγουρα δεν φταίει μόνο οη δάσκαλοςα. Έχουν ευθύνη και οι κηδεμόνες που βοηθάνε το παιδί στο σπίτι. Όμως σας παρακαλώ, γράφετε με μικρά γράμματα. Τα κεφαλαία προκαλούν ένταση...

Re: ΤΟΝΟΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2011, 02:06
από raulita
ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ. ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΑΙΔΙ ΠΕΜΠΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΧΩΡΙΣ ΜΑΘΗΣΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΝΑ ΜΗ ΒΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟΝΟΥΣ !!!!! ΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΥΘΎΝΕΤΑΙ ΓΙ¨ΑΥΤΟ;;;; ΜΟΝΟ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ;;; ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.


Για το ποιος ευθύνεται;Εμένα ένας μαθητής μου(Στ' τάξη και από τους καλύτερους) δεν έβαζε τόνους.Δεν είναι τπτ.Μια συνήθεια.Του το υπενθύμιζα πάντα πριν μου δώσει τα γραπτά του.Τώρα του έγινε συνήθεια και τους βάζει χωρίς να πω κάτι.Οπότε θα πρέπει να τους το υπενθυμίζουμε συνέχεια.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2011, 16:00
από smev
Αν ένας μαθητής έχει πρόβλημα με τους τόνους είτε δεν έγινε σωστή διδασκαλία, είτε αντιμετωπίζει κάποιο μαθησιακό πρόβλημα. Η ευθύνη για τη σωστή αντιμετώπιση βρίσκεται στο σχολείο (με επιπλέον εξάσκηση, συνεχή υπενθύμιση, εκμάθηση τεχνικών ελέγχου του γραπτού). Μπορεί να υπάρξει συνεργασία με την οικογένεια, αλλά μη φορτώνουμε τη δική μας δουλειά στους άλλους...

Re: ΤΟΝΟΙ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Ιουν 2012, 17:15
από zakynthos
Δυστυχώς ένας μεγάλος αριθμός πολύ καλών μαθητών παρατονίζει.Το μυστικό βρίσκεται στην Α΄τάξη.Πρέπει να μάθει να βάζει τον τόνο μόλις γράφει τη συλλαβή που τονίζεται και όχι αφού ολοκληρώσει τη λέξη.