Σελίδα 1 από 1

Τμήμα υποδοχής - Μικρές τάξεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2009, 00:28
από jim_sdtv
Μπορείτε να μου προτείνετε βιβλία, φύλλα εργασίας και ότι άλλο γνωρίζετε για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μουσουλμανάκια μικρών τάξεων. Τα νέα βιβλία δε μας βοηθάνε ιδιαίτερα.

Ευχαριστώ!!!

Τα Ελληνικα σα Δευτερη Ξενη Γλωσσα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2009, 04:01
από marialekaki
:D Καταρχας ..Καλη Επιτυχια και σε οσους διδασκουν την ελληνικη και σε οσους επιθυμουν να τη διδαχθουν!Υπαρχει ειδικο site στο οποιο και προτεινονται κ βιβλια για Τα Ελληνικα σαν δευτερη Ξενη Γλωσσα,το isocrates kai μπορει να βρει ς εκει στη πυλη Διαπολιτισμικοτητα βιβλια αναλογα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2009, 08:22
από nekpet
Θα σου πρότεινα να ακολουθήσεις τις διευθύνσεις που σου προτείνονται στον παρακάτω σύνδεσμο:
http://www.grafoulis.gr/wp/?p=1386

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Νοέμ 2009, 19:48
από jim_sdtv
Σας ευχαριστώ για τις χρήσιμες διευθύνσεις.

Παρατήρησα πως στο isocrates δεν έχει τα βιβλία σε on-line διάθεση. Μόνο κάποιες ενότητες. Υπάρχει κάποιος τρόπος να τα έχω άμεσα;

Εκπαιδευση τσιγγανοπαιδων

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2009, 17:06
από marialekaki
:D Μπορειτε να αναζητησετε πληροφοριες στην ιστοσελιδα www.roma.uth.gr...η να παρετε τηλεφωνο ισως να ρωτησετε απο που μπορουν να τα προμηθευτουν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Νοέμ 2009, 17:29
από mekmekt
Επίσης υπάρχει μια πολύ καλή συμβουλευτική σελίδα για την εκπαίδευση των μουσουλμανόπαιδων , με τίτλο κλειδιά κι αντικλείδια,
στην διεύθυνση http://www.kleidiakaiantikleidia.net/#
Ελπίζω να σου φανεί χρήσιμη!!!

Καλή δύναμη! :D

Τμήμα υποδοχής - Μικρές τάξεις

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Νοέμ 2009, 00:23
από jim_sdtv
Και πάλι σας ευχαριστώ για το υλικό....

Μπορείτε να μου πείτε και τη γνώμη σας για ορισμένα ζητήματα γιατί πρώτη φορά κάνω σε τμήμα υποδοχής και ιδιαίτερα σε μικρές ηλικίες.

Χώρισα το 2ωρο μάθημα για κάθε τάξη σε τρία μέρη. Το πρώτο αφορά την καθαριότητα (δυστυχώς η βρωμιά κυριαρχεί πάνω τους - το νερό μαυρίζει καθώς πέφτει από τα χέρια τους :D ). Το δεύτερο αφορά στο προφορικό λόγο. Παίρνω ένα θέμα (το πρόσωπο, το σώμα, η τσάντα κ.τ.λ.) και λέμε τις λέξεις, δείχνουμε, γράφουμε στο πίνακα. Το τρίτο αφορά το γραπτό λόγο μιας και γράφουμε τα γράμματα. Τα παιδάκια αυτά μάλλον δεν έχουν πάει νηπιαγωγείο ή πήγαν για λίγο. Πάντως, κάθονται, συνεργάζονται, ακούνε και ξέρουν να ζωγραφίζουν.

Ως προς τη γραφή και ανάγνωση λέω να ακολουθήσω τη παλιά μέθοδο...

χθες έκανα το Α, α και αύριο θα κάνω το Τ,τ μετά το ΤΑ, τα και θα συνεχίσω τα σύμφωνα για να τα κολλάω στο "α"

Βέβαια βάζω και λέξεις για να αναγνωρίσουν σε αυτές το γράμμα που μαθαίνουμε κάθε φορά.

Τι άλλο μπορώ να κάνω (πρακτικό κομμάτι) για τη διδασκαλία και τη καθαριότητα;

Υ: Η σελίδα http://www.roma.uth.gr δε βλέπω να λειτουργεί. :D