Και πάλι σας ευχαριστώ για το υλικό....
Μπορείτε να μου πείτε και τη γνώμη σας για ορισμένα ζητήματα γιατί πρώτη φορά κάνω σε τμήμα υποδοχής και ιδιαίτερα σε μικρές ηλικίες.
Χώρισα το 2ωρο μάθημα για κάθε τάξη σε τρία μέρη. Το πρώτο αφορά την καθαριότητα (δυστυχώς η βρωμιά κυριαρχεί πάνω τους - το νερό μαυρίζει καθώς πέφτει από τα χέρια τους
). Το δεύτερο αφορά στο προφορικό λόγο. Παίρνω ένα θέμα (το πρόσωπο, το σώμα, η τσάντα κ.τ.λ.) και λέμε τις λέξεις, δείχνουμε, γράφουμε στο πίνακα. Το τρίτο αφορά το γραπτό λόγο μιας και γράφουμε τα γράμματα. Τα παιδάκια αυτά μάλλον δεν έχουν πάει νηπιαγωγείο ή πήγαν για λίγο. Πάντως, κάθονται, συνεργάζονται, ακούνε και ξέρουν να ζωγραφίζουν.
Ως προς τη γραφή και ανάγνωση λέω να ακολουθήσω τη παλιά μέθοδο...
χθες έκανα το Α, α και αύριο θα κάνω το Τ,τ μετά το ΤΑ, τα και θα συνεχίσω τα σύμφωνα για να τα κολλάω στο "α"
Βέβαια βάζω και λέξεις για να αναγνωρίσουν σε αυτές το γράμμα που μαθαίνουμε κάθε φορά.
Τι άλλο μπορώ να κάνω (πρακτικό κομμάτι) για τη διδασκαλία και τη καθαριότητα;
Υ: Η σελίδα
http://www.roma.uth.gr δε βλέπω να λειτουργεί.