Σελίδα 1 από 1

Α΄τάξη - Υπέρβαση δεκάδας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 06 Απρ 2009, 20:13
από ioannitsa
Καλησπέρα συνάδελφοι,

Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν η τάξη σας έχει καταφέρει να εξοικειωθεί με την υπέρβαση της δεκάδας. Στα 16 παιδάκια που έχω τα καταφέρνουν τα 10 με λίγη βοήθεια. Με τι τρόπο το διδάσκετε;

Ευχαριστώ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2009, 12:34
από carmen
Εγώ βρήκα ότι βάζοντας κεραίες πάνω στον αριθμό τα παιδιά το βρίσκουν διασκεδαστικό και το παίρνουν για παιχνίδι. Ο τρόπος του βιβλίου με τα βελάκια τα μπερδεύει περισσότερο. Πάντως σίγουρα δεν είναι εύκολο γι'αυτό μην απογοητεύεσαι!!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 09 Απρ 2009, 19:26
από bako
Προσπαθούν τα καημένα. στην πρόσθεση τα έχουν καταφέρει όλοι (15 στους 16) στην αφαίρεση τα μπερδεύουν λίγο...Τους δίνω την πράξη πχ 9 + 8 με το σχήμα του βιβλίου. Τους λέω πρώτα απ όλα να ζωγραφίσουν με μπιλάκια τον δεύτερο αριθμό, ύστερα ρωτάμε πόσα μπιλάκια θα χρησιμοποιήσω για να κάνω το 9 δέκα, το σημειώνουμε, μετά πόσα μπιλάκια μας περρίσευσαν για μετά το 10 το σημείωνοουμε και πάλι στο αντιστοιχο κουτάκι και τέλος τους είναι πανεύκολο να πούνε 10 και 7 μας δίνουν 17. έχω διαπιστώσει ακόμη ότι άμα τους αλλάξεις το σχήμα τα χάνουν, γι' αυτό ίσως στην αρχή μέχρι να το εμπεδώσουν είναι καλύυτερο να τους δίνεις πάντα το ίδιο σχήμα με τα ίδια βελάκια και τ αίδια κουτάκια. Κάνουμε πολλή εξάσκηση στο σχολείο και τους δίνω καθημερινά ασκήσεις στο σπίτι. Έχουν κατακουραστεί βέβαια...μα τι να κάνουμε... Απαιτείται πολλή προσπάθεια και από σένα και από εκείνα. Ελπίζω να σε βοήθησα. δεν ξέρω αν τα κάνω κι εγώ ολόσωστα πρώτη φορά είναι που έχω πρώτη..Ίσως θα βοηθούσε περισσότερο η συμβουλή κάποιου πιο έμπειρου δασκάλου.