Καλησπέρα!!
Θα σου πω τι έκανα εγώ όταν βρισκόμουν σε αυτό το μάθημα και ελπίζω να σε βοηθήσω..!! Να πώ την αλήθεια δεν θυμάμαι τι γράφει το βιβλίο δασκάλου και ποιο είναι αυτό το παιχνίδι "Ο ταμίας"!!
Εγώ τους έβαλα να παίξουν ένα παιχνίδι, το οποίο μάλλον είναι παραλλαγή αυτού που γράφει το βιβλίο δασκάλου, όπου τους έδωσα 70 κυβάκια ποικίλων χρωμάτων και 20 μεγαλύτερα, μακρόστενα ξυλάκια. Έβαλα ένα μαθητή απο μεγαλύτερη τάξη (Γ'), το σχολείο είναι διθέσιο, να τους τα μοιράζει ανάλογα με τον αριθμό που έφερναν τα ζάρια (δύο ζάρια για να αναγκάζονται να προσθλετουν).
Στη συνέχεια, αφού τελείωναν τα κυβάκια αντάλασσαν δέκα κυβάκια με ένα ξυλάκι. Μετρούσαν ο καθένας τα δικά του και μέτα έλεγχαν και των συμμαθητών τους, ενώ ο μαθητής της Γ' απλά τους παρακολουθούσε και τους διορθωνε όπου χρειαζόταν.
Μετά το μέτρημα σηκώνονταν ένας ένας στον πίνακα και έγραφαν δίπλα στα ονόματα τους το σκορ τους κι έτσι έβλεπαν ποιος είναι ο νικητής.
Τολμώ να πω πως τους άρεσε ιδιαίτερα αυτό το παιχνίδι και στη συνεχεια το έπαιζαν με ευκολία μόνοι τους χωρίς να χρειάζονται ούτε το μεγαλύτερο μαθητή, ούτε εμένα. Τους βοήθησε πολύ να κάνουμε τις ασκήσεις του βιβλίου αλλά και να κατανοήσουν την διαδικασία σχηματισμού δεκάδων, την ανάλυση των αριθμών σε δεκάδες και μονάδες κοκ.
Ελπίζω να φάνηκα χρήσιμη και να σε βοήθησα!!