Σελίδα 5 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2009, 14:21
από stratoula
Εγώ γλώσσα θα κάνω το επαναληπτικό " Μια Κυριακή του Μάρτη".Μαθηματικά θα κάνω το 43. Τη στάση στο 10 δεν την πολυκατάλαβαν. Τους είναι πιο εύκολο να κάνουν πρόσθεση κατευθείαν, χωρίς στάση στο 10, παρά με στάση που τους μπερδεύει. Πιστεύω πως με την ύλη που έχουν τα βιβλία και με τον τρόπο που την δίνουν τα παιδιά δεν μαθαίνουν! Είναι πολύ δύσκολα ειδικά για τους αλλοδαπούς μαθητές που δεν έχουν βοήθεια στο σπίτι! Δεν μπορώ να καταλάβω τι σκέφτονταν οι συγγραφείς όταν έγραφαν αυτά τα βιβλία.....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2009, 20:49
από mane
Πόσες μέρες μένετε σε κάθε φαινόμενο τώρα που μπήκατε στα Καράβια;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2009, 01:54
από stratoula
Σε κάθε μάθημα, εγώ προσωπικά, μένω 2 μέρες(την μία κάνω το βιβλίο και την άλλη ασκήσεις από φυλλάδιο για εμπέδωση) .Έχω όμως μόνο 6 παιδιά τα οποία απο την αρχή της σχολικής χρονίας ψιλογνώριζαν τα γράμματα και μπορούσαν να διαβάσουν. Να σας ρωτήσω κάτι.Την παραγωγή λόγου πώς την κάνετε? Εμείς συζητάμε λίγο το θέμα (όσο μπορούμε φυσικά) και μετά δίνω ερωτήσεις στα παιδιά για να τα βοηθήσω.Φυσικά είμαι συνέχεια πάνω από το κεφάλι τους, αν και πλέον γράφουν μόνα τους.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Μαρ 2009, 23:13
από mane
Καλά εμείς από παραγωγή λόγου είμαστε ακόμα σε επίπεδο προτασούλας. Τώρα λέω να περάσουμε σε κείμενο. Με πολλά παιδιά όμως το σκηνικό είναι κολασμένο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2009, 18:05
από pefani1971
Εμείς στην παραγωγή λόγου κάναμε προτάσεις και τώρα ξεκινήσαμε να γράφουμε ιστορίες με τη βοήθεια εικόνων . Νομίζω πως οι εικόνες τα βοηθούν ( τους μαθητές μου τουλάχιστον ). Αργότερα θα κάνω και κάτι πιο σύνθετο αλλά αυτό θα φανεί από τα παιδιά . Μακάρι να πάνε καλά !!!! Στην υπέρβαση της δεκάδας επειμένετε σε αυτό τον τρόπο ή όταν ένα παιδί δυσκολεύεται στην υπέρβαση το αφήνετε να υπολογίζει με τα δάχτυλα ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2009, 21:18
από mane
Εγώ νομίζω ότι η υπέρβαση της δεκάδας είναι κάτι που έρχεται με τον καιρό. Αν τα βολεύει και με τα δάκτυλα αρχικά. σιγά μη τα πιέσεις να σταματήσουν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Μαρ 2009, 22:56
από athina
Το να χρησιμοποιούν τα δάχτυλα οι μαθητές θεωρώ ότι έτσι κι αλλιώς γίνεται, άσχετα με ποιον τρόπο θα κάνουν πρόσθεση ή αφαίρεση.
Κι αν ακόμη χρησιμοποιήσουν τη στάση στο 10, μέχρι να το μάθουν αυτό, πάλι τα δάχτυλα θα χρησιμοποιήσουν, ακόμη και για τους πιο απλούς αριθμούς.
Στο κάτω-κάτω τα δάχτυλα είναι το πιο εύχρηστο "εργαλείο" :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Μαρ 2009, 15:39
από mane
Εμείς σήμερα κάναμε και το 5+1=6 οπότε 15+1=16. Καλά τις κάναμε τις ασκήσεις όλοι μαζί... ο καθένας μόνος του όμως ψιλοτζίφος!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Μαρ 2009, 23:39
από mane
Πώς πάει συνάδελφοι της πρώτης?Εγώ ξεκινάω το κεφάλαιο "Άνοιξη" και μαθηματικά θα δώσω τη χαριστική βολή μετά τη στάση του δέκα, η στάση του πέντε, στο 48. Εσείς που βρίσκεστε;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Απρ 2009, 19:08
από paulospapadakis
Mαθηματικά βρίσκομαι στο 47. Τα πιτσιρίκια μου τα κατάφεραν μια χαρά με τη στάση στο 10. Μόνο 2 χρειάζονται λίγη βοήθεια. Πάντως προβληματίζομαι αν θα κάνω το 48 και το 49. Σκέφτομαι να τα παραλείψω. Πιστεύω ότι στο τέλος θα μπερδευτούν, θα ταλαιπωρηθούν και δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο. Γλώσσα είμαι στα "Καράβια". Είμαι λίγο πίσω, αλλά δεν αγχώνομαι. Μετά τις διακοπές θα κάνω ένα μάθημα την ημέρα. :lol: