Σελίδα 4 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2009, 16:28
από mane
Υπάρχει κάποιος που να έχει κάνει με τα καινούρια βιβλία α' και β' τάξη ώστε να μας πει που οδηγεί αυτό το σύστημα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Φεβ 2009, 18:15
από smpezert
Εγώ βρίσκομαι στη γλώσσα στο "Δώρο για την ιωάννα" και στα μαθηματικά στο 38.

Πράγματι είναι αλήθεια ότι τα παιδιά δεν προλαβαίνουν να εξοικειωθούν με κάτι (π.χ. πρόσθεση,αφαίρεση) και το βιβλίο σε αναγκάσει να τους μάθεις άλλα (π.χ. μονάδες,δεκάδες). Μόνο ένας άριστος μαθητής μπορεί να επιβιώσει. Νομίζεις πως τα περισσότερα παιδιά έχουν μαθησιακές δυσκολίες, ενώ στην πραγματικότητα φταίει ο όγκος των πληροφοριών που δίνουν τα βιβλία.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 26 Φεβ 2009, 20:30
από mane
Το φοβερό είναι ότι ενώ νιώθω ότι αυτά τα πρωτάκια με τα καινούρια βιβλία, τα έχω σκίσει κ τα πιέζω πολύ και ξέρουν περισσότερα από πρωτάκια που'χα με τα παλιά βιβλία , τις μέρες που έλειπα με αντικατέστησε η δασκάλα της β' τάξης, μου λέει λοιπόν τώρα που γύρισα να τα πιέσω ακόμα περισσότερο γιατί η β' τάξη είναι πολύ απαιτητική !!!!Μ ήπως να τα μαστιγώνουμε κιόλας;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 27 Φεβ 2009, 16:21
από pefani1971
Χαίρομαι που υπάρχουν και άλλοι με τις ίδιες ανησυχίες . Επειδή πέρυσι είχα Δευτέρα νομίζω πως η γλώσσα δεν είναι τόσο απαιτητική όσο φέτος . Άσε που η φετινή γραμματική της α΄τάξης επαναλαμβάνεται .Τώρα για τα μαθηματικά της Β΄τάξης ........ ωχχχχ!
Και ας μην ξεχνάμε ότι κάνουμε μάθημα σε παιδιά , όχι σε ρομπότ . Κάνε αυτό που νομίζεις Mane :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Μαρ 2009, 17:36
από smpezert
Έχω την εντύπωση ότι η Β' τάξη είναι επανάληψη της Α' όσον αφορά το μάθημα της Γλώσσας.

Τώρα για τα Μαθηματικά πράγματι είναι απαιτητικά, αν σκεφτείς ότι στη Γ' τάξη σου ζητάει να διδάξεις προπαίδεια. Κάποτε στα μισά της Δ' ήταν και τώρα με το που ξεκινάει η Γ' επιβάλλεται να μάθουν προπαίδεια. Τι να πω...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 02 Μαρ 2009, 13:37
από katerinz
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ Η Β ΤΑΞΗ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ...ΤΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΤΙ ΓΛΩΣΣΑ... ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΔΥΣΚΟΛΑ... ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ... Η ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΙ ΑΥΤΗ ΤΟΥ 11 ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΕΥΧΟΣ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2009, 22:35
από mane
Ωραία! Πολύ ωραία. Εμένα μου λείπουν τώρα άπειρα παιδιά και έχουμε μείνει στο αυ και μαθηματικά στο 40...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 03 Μαρ 2009, 23:58
από Dhmhtrhs35
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΓΕΙΑ

ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΤΕ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ. ΑΣ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ. Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΩΣΤΑ. ΝΑ ΜΗΝ ΜΕΝΟΥΝ ΚΕΝΑ. ΚΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑΚΙΑ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ....ΞΕΧΝΑΝΕ ΠΟΛΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΛΟΙΤΑΣ ΠΙΣΩ ΑΝ ΚΟΥΒΑΛΟΥΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΠΙΟ ΚΆΤΩ. Η ΠΕΙΡΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΞΕΙ - 21 ΧΡΟΝΙΑ Α΄ΤΑΞΗ ΣΤΑ 23 ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ - ( ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΟΧΙΣΜΟΣ , ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙΣ ΣΤΗΝ Α΄), ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΣΕ ΠΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΝΑ ΤΟ ΤΡΕΞΕΙΣ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ.
ΤΙ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ; ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙΣ ΤΗ ΥΛΗ Ή ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΝΕΤΑ ΤΟ ΜΑΗ;
ΣΕ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΑΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΠΕΡΙ ΥΛΗΣ ......ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΑΜΑΛΙΑΔΑ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Μαρ 2009, 22:27
από paulospapadakis
Συνάδελφοι καλό κουράγιο!
Έχω πάρει αρκετές φορές Α' τάξη,αλλά φέτος η αλήθεια είναι ότι ζορίστηκα με τις απαιτήσεις των νέων βιβλίων.Στα μαθηματικά είμαι στο 41 και στη γλώσσα "Η ευχή". Έχω μείνει πίσω λίγο στη γλώσσα, αλλά δεν μπορώ να "τρέξω"ακολουθώ το ρυθμό των παιδιών. Μίλησα και με τη σύμβουλο και
συμφώνησε μαζί μου.Καλύτερα λίγα και καλά.[/b] :roll:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 14 Μαρ 2009, 12:23
από mane
Μήπως το νόημα είναι να τα δουν όλα επιφανειακά στην πρώτη, δηλαδή να τρέξουμε τα μαθήματα και όποιος καταλάβει και στη δευτέρα που θα τα ξαναδούν, να τα εμπεδώσουν;
Εγώ τώρα από Δευτέρα στη γλώσσα θα πάω στην απόστροφο και μαθηματικά στο 45. Μήπως των άλλων δασκάλων τα παιδιά καταλαβαίνουν τη στάση στο δέκα; Τα δικά μου όταν δουλεύουμε ομαδικά όλα είναι καλά, αλλά μοναχούλια τους δυσκολεύονται.