Σελίδα 3 από 6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Φεβ 2009, 17:20
από smpezert
Δεν νομίζω ότι βιάζεσαι απαραίτητα. Αν τα παιδιά προχωρούν και καταλαβαίνουν, τότε καλά κάνεις.

Εγώ βρίσκομαι στο κεφάλαιο 33, αλλά δεν μπορώ να πάω πιο γρήγορα
(2/θέσιο σχολείο με δύσκολους μαθητές).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Φεβ 2009, 22:35
από maria1986
Καλησπέρα!!Εγω είμαι στο αι στη γλωσσα και αυριο μπαινω στο 31 στα μαθηματικα...Είναι η πρώτη χρονιά που δουλευω ως δασκαλα και ειμαι λιγο αγχωμενη..Πιστευετε οτι πρεπει να βιαστώ??Οτι μπορει και να μην προλάβω να βγάλω την ύλη??

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 20 Φεβ 2009, 14:01
από lote1
Γεια σας!Μιας και ακόμα γράφετε σε αυτό το θέμα να σας πω πως εγώ βρίσκομαι στο μάθημα"¨Ενα γράμμα για την Ιωάννα", αλλά είμαι εδώ και μια εβδομάδα εκεί γιατί του κάνω και ξεχωριστά φωτοτυπίες για την ανάπτυξη του γραπτού λόγου.
Στα μαθηματικά σήμερα κάναμε το μάθημα 37. :wink:
Εμένα είναι η δεύτερη πχρονιά μου στην πρώτη δημοτικού και με τα καινούργια βιβλία.Βασικά νομίζω πως είμαι λίγο πιο μπροστά απ'ότι πρέπει αλλά κι έτσι να είναι, δεν πειράζει γιατι μπορώ να κάνω επαναλήψεισ ότν τελειώνει η ύλη!!! :lol:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2009, 19:36
από mane
Εγώ είχα προβλήματα υγείας κ επιστρέφω αύριο κ θα βρω τα παιδάκια μου στο "τζ" και μαθηματικά στο βιβλίο στο 37 κ στο τετράδιο στο 33. Μου φαίνεται ότι κάπως έχουμε μείνει πίσω. Με τις μονάδες κ τις δεκάδες πως τα πάτε; Τα δικά μου έχουν μπλέξει τα μπούτια τους απ' ότι μαθαίνω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 22 Φεβ 2009, 23:40
από stratoula
Εγώ γλώσσα είμαι στο Τι κρύβει το μπαούλο. Λέω να σταματήσω για λίγο και να κάνω καμιά επανάληψη και παραγωγή γραπτού λόγου γιατί νομίζω ότι είμαι λίγο μπροστά. Μαθηματικά τελείωσα το 38.Έχω μόνο 6 παιδάκια και προχωράνε πολύ γρήγορα γιατί ήδη ήξεραν να διαβάζουν ,να γράφουν (όχι πολύ καλά)και να κάνουν απλές πράξεις με μονοψήφιους απ' την αρχή.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2009, 13:21
από mane
Αυτό είναι τύχη. Είχα ξανά πρώτη αλλες το πολύ με 17 παιδιά. όλα ήταν υπέροχα και όλα πήγαιναν ρολόι. Φέτος έχω 25 και δεν προλαβαίνω να αγοράζω σπορτέξ. Όλο γύρω γύρω είμαι και δεν τα προλαβαινω!

Ύλη Α' Τάξης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2009, 23:08
από mgko31038
Έχω 25 χρόνια υπηρεσίας. Δε θυμάμαι πότε ήταν η προηγούμενη φορά που αγχώθηκα τόσο!!! Πρώτη τάξη είχα πολλές φορές με τα παλιά βιβλία και είχα εξοικειωθεί αρκετά. Τώρα εκνευρίζομαι με την πυκνότητα της ύλης και την πίεση που δέχονται οι μαθητές και στη γλώσσα, αλλά πιο πολύ στα μαθηματικά. Για ποιο λόγο και με ποιο σκοπό έγινε τόσο δύσκολη η ύλη για το μέσο μαθητή ούτε ο σχ. σύμβουλος κατάφερε να μου εξηγήσει. Τώρα είμαι στο << μπαούλο>> και τις Παρασκευές κάνω ανθολόγιο. Στα μαθηματικά στο 38. Καλή συνέχεια!!

Re: Ύλη Α' Τάξης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2009, 23:38
από mgko31038
[quote]Έχω 25 χρόνια υπηρεσίας. Δε θυμάμαι πότε ήταν η προηγούμενη φορά που αγχώθηκα τόσο!!! Πρώτη τάξη είχα πολλές φορές με τα παλιά βιβλία και είχα εξοικειωθεί αρκετά. Τώρα εκνευρίζομαι με την πυκνότητα της ύλης και την πίεση που δέχονται οι μαθητές και στη γλώσσα, αλλά πιο πολύ στα μαθηματικά. Για ποιο λόγο και με ποιο σκοπό έγινε τόσο δύσκολη η ύλη για το μέσο μαθητή ούτε ο σχ. σύμβουλος κατάφερε να μου εξηγήσει. Τώρα είμαι στο << μπαούλο>> και τις Παρασκευές κάνω ανθολόγιο. Στα μαθηματικά στο 38. Καλή συνέχεια. Σημ.: Χρήσιμο υλικό έχει και η σελίδα grafoulis.gr

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 23 Φεβ 2009, 23:45
από mane
Σε καταλαβαίνω απόλυτα. Με τα παλιά βιβλία όλα τα παιδιά μέσα στην τάξη ένιωθαν καλά και αν τα ρώταγες έλεγαν ότι όλα είναι εύκολα ακόμα και αν δεν ήταν κορυφαίοι μαθητές. Τώρα ακόμα και τ' αστέρια τα βλέπεις ότι δεν έχουν αυτοπεποίθηση. Ιδιαίτερα στα μαθηματικά νομίζω ότι είναι υπερβολική η ύλη. Ακόμα δεν μάθαμε πρόσθεση και αφαίρεση κ ζητάνε της Παναγιάς τα μάτια!Όσοι εχουν καμιά μαθησιακή δυσκολία ακόμα κ σε μικρό βαθμό, τώρα βγαίνει κατευθείαν!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 24 Φεβ 2009, 16:12
από pefani1971
Εγώ είμαι στην ευχή και στα μαθηματικά στο μάθημα 36 . Ξέρω ότι είμαι λίγο πίσω στη γλώσσα αλλά δε μπορώ να τα πιέσω πιο πολύ τα μικρά γιατί ήδη νιώθουν μπλοκαρισμένα !!! Είναι γεγονός όμως πως τα νέα βιβλία δεν είναι για το μέσο μαθητή . Όσο για τις δεκάδες και τις μονάδες χρησιμοποίησα κυβάκια και νομίσματα του ενός και των δέκα ευρώ . Κάτι κατάλαβαν . :) :)