Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

Α΄ Τάξη Γλώσσα

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Α΄ Τάξη Γλώσσα

Δημοσίευσηαπό kapsimali » 11 Νοέμ 2008, 17:15

Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει αν έχει Α΄ τάξη που βρίσκεται στη γλώσσα γιατί εγώ μόλις τελείωσα την ενότητα "Η παρέα" και δεν ξέρω αν πάω γρήγορα ή αν αργώ.
Άβαταρ μέλους
kapsimali
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 30 Οκτ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό teaching » 11 Νοέμ 2008, 20:27

Καλησπέρα!!
Εγώ βρίσκομαι στο "Μήλα και καμήλα". Πιστεύω πως είσαι καλά στην ύλη σου!! Δεν χρειάζεται να βιάζεσαι.. η ύλη βγαίνει άνετα!!
Στα Μαθηματικά που βρίσκεστε;; Εγώ είμαι στο 16.
Άβαταρ μέλους
teaching
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 02 Φεβ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό thetheodora » 11 Νοέμ 2008, 22:21

[color=blackd7][/colord7][size=18d7][/sized7]
Καλησπέρα σας.Στη γλώσσα ,αύριο θα μπω στο <<γάτα και παπαγάλος>>
όμως νομίζω πως πρέπει να σταθώ λίγο..Ήθελα να ρωτήσω αν ασχοληθήκατε με τη συγγραφή ιστοριών.Οσο για τα μαθηματικά είμαι στο 13.Ας μη μιλήσω για μελέτη...Καληνύχτα σε όλους
Άβαταρ μέλους
thetheodora
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2007, 01:00
Τοποθεσία: ??????????

Δημοσίευσηαπό soldier_of_fortune » 11 Νοέμ 2008, 22:49

Εγώ είμαι στο "Ρινόκερος και κόκορας". Η Α' τάξη πρέπει να πηγαίνει ανάλογα με τους μαθητές. Συχνά αφιερώνω έως και 3 μαθήματα στο ίδιο γράμμα προκειμένου να τα κατανοήσουν. Όσο για την ύλη, επειδή έχω ξαναδουλέψει Πρώτη, βγαίνει ανετότατα :D
Άβαταρ μέλους
soldier_of_fortune
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 11 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό kapsimali » 11 Νοέμ 2008, 23:53

Στα μαθηματικά είμαι στο 15 κεφ. Σχετικά με την συγγραφή ιστοριών εγώ το κάνω τακτικά και όποτε υπάρχει λόγος. Π.χ. χθες στο "Ιστορίες" έπρεπε να κάνουμε την ιστορία του ιπποπόταμου. Ξεκινήσαμε την ιστορία και κάθε παιδί συμπλήρωνε και από κάτι. Έγραψα την ιστορία στον πίνακα. Κάθε παιδί μετά πήρε από μια πρόταση-εικόνα την εικονογράφησε και φτιάξαμε έτσι το βιβλίο της ιστορίας του ιπποπόταμου. Αυτή είναι πάνω κάτω η "συνταγή". Είναι αρκετά εύκολο και τα παιδιά το χαίρονται!
Άβαταρ μέλους
kapsimali
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 30 Οκτ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό thetheodora » 12 Νοέμ 2008, 15:22

Eυχαριστώ.Εγώ έκανα την παραμυθοσαλάτα,έχω την εικονόγράφηση αλλά ατομική(το ήθελαν τα παιδιά)και κόλλησα στη λεζάντα.Ομως στο Γγ με αφορμή το βιβλίο θα το κάνω έτσι δηλ.στον πίνακα και ομαδικά.
Άβαταρ μέλους
thetheodora
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2007, 01:00
Τοποθεσία: ??????????

Δημοσίευσηαπό araki » 12 Νοέμ 2008, 20:40

Παίρνα Α τάξη εδώ και πολλά χρόνια.Πριν 2 χρόνια δούλεψα ξανά στην α τάξη.Συστήνω λοιπόν σε όλους να μη βιάζονται. η ύλη βγαίνει άνετα.Να μένετε ΄στο ίδιο γράμμα 2 μέρες.[color=olive60][/color60][size=1860][/size60]
Άβαταρ μέλους
araki
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό teaching » 13 Νοέμ 2008, 19:45

Καλησπέρα και πάλι!! thetheodora μπορείς να μου πεις που βρήκες την παραμυθοσαλάτα για να την κάνω κι εγώ;; Τα δικά μου παιδιά κουράζονται εύκολα να γράφουν.. Γράφουν 1 πρόταση και μετά σταματούν, δεν ολοκληρώνουν την αρχική τους ιδέα για την ιστορία..! Τι μπορω να κάνω;;
Άβαταρ μέλους
teaching
 
Δημοσιεύσεις: 68
Εγγραφή: 02 Φεβ 2008, 01:00


Επιστροφή στο Α' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 17 επισκέπτες