Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ

Δημοσίευσηαπό IFIGENEIA » 25 Ιαν 2008, 15:37

:D Ναι, είναι αλήθεια διαβάζουν, και μάλιστα και άγνωστα κείμενα, παραμύθια, πινακίδες στο δρόμο.
Μου το έλεγαν και δεν το πίστευα! Έτσι ξαφνικά, οι δύο μαθήτριες που είχα και ήταν πολύ πίσω άρχισαν να διάβάζουν και να γράφουν χωρίς τη βοήθεια μου, σα να τους ήρθε η επιφοίτηση...
Τελικά η πρώτη τάξη είναι αυτή που σου δίνει τις περισσότερες συγκινήσεις, είναι αυτή στην οποία έχεις στα χέρια σου τα αποτελέσματα της δουλειάς σου. Δεν έχω ξανανιώσει άλλη φορά τόσο "χρήσιμη" σε τάξη.
Άβαταρ μέλους
IFIGENEIA
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό papadoa » 27 Ιαν 2008, 23:16

Αν και καθυστερημένη η απάντησή μου δεν μπορούσα να μην τη δώσω. Σε καταλαβαίνω απόλυτα .Στην αρχή με φόβησε η Α΄και με κούραζε όμως τώρα κάθε μέρα είναι και μια έκπληξη. Νιώθω να αμοίβεται ο κόπος μου όταν βλέπω τα ζουζούνια να γράφουν και να διαβάζουν και να θέλουν να το κάνουν.
Άβαταρ μέλους
papadoa
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό kathyk » 30 Ιαν 2008, 22:51

γειά σας από το χώρο του νηπιαγωγείου! συναδελφοι τα περισσότερα νήπια ήδη αρχίζουν και διαβάζουν. στη τάξη μου έχω 2-3 που άνετα διαβαζουν λεξουλες και τα υπόλοιπα αναγνωρίζουν τα περισσότερα γράμματα. δεν ξέρω πώς ακριβώς δουλευετε τα γράμματα, εμείς συνήθως μέσα από κάποια αφορμή που υπάρχει ή που τη δημιουργούμε(!) όπως χ για τα χριστούγεννα ή π για το πολυτεχνείο περνάμε πολύ ευκολα το γράμμα, τον ήχο με ασκήσεις και στο τέλος την ευρεση λεξεων από το ίδιο γράμμα και την αντιγραφή. ειδικά όταν δημιουργούμε και κατάσταση παιχνιδιού πριν πάρουν και το φύλλο εργασίας υπάρχει μεγάλη συμμετοχή και όρεξη
Άβαταρ μέλους
kathyk
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Ιαν 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό papadoa » 01 Φεβ 2008, 23:36

Το γνωρίζουμε συναδέλφισσα ότι κάποια διαβάζουν ήδη από το νηπιαγωγείο.Η καλή δική σας δουλειά βοηθάει τη δική μας δουλειά.Πάντως νομίζω πως η συναδέλφισσα μιλούσε με τόση χαρά γιατί όπως κι εγώ ,βλέπει την τάξη της σαν ομάδα που τα καταφέρνει κι όχι μόνο τα 2-3 που διαβάζουν.Πάντως οσον αφορά τα μαθηματικά τους δικούς μου μαθητές τους περίμενα καλύτερους ίσως γιατί ο γιος μου στην πρώτη δημ.έκανε προσθαφαιρέσεις με αριθμους μεγαλύτερους από το 100 πάρα πολύ άνετα.
Άβαταρ μέλους
papadoa
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό kathyk » 02 Φεβ 2008, 00:38

μην παρεξηγείς την απάντησή μου,φυσικά και καταλαβαίνω τη χαρά όταν βλέπεις τα παιδιά σου να εξελίσονται! απλά για μένα που έχω συνηθίσει με μικρότερα παιδιά τα πρωτάκια μου φαίνονται μεγάλα!
Άβαταρ μέλους
kathyk
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Ιαν 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό IFIGENEIA » 02 Φεβ 2008, 21:23

Το θέμα είναι να είναι όλα τα παιδιά αν όχι στο ίδιο σε κοντινό επίπεδο γιατί τότε χάνεις πολύ χρόνο προσπαθώντας να "τραβήξεις" και τα άλλα παιδια. Τα περισσότερα παιδιά μου διαβάζουν με μεγάλη ευχέρεια, αλλά νιώθω μεγαλύτερη χαρά βλέποντας αυτά που είναι άλλης εθνικότητας να συλλαβίζουν. Αυτό εννοούσα κι αυτός ήταν ο λόγος του αυθόρμητου μηνύματός μου. Οι νηπιαγωγοί θεωρώ ότι κάνουν πολύ σημαντική δουλειά κι εμάς τους εκπαιδευτικούς της Α΄τάξης μας στήνουν τα πρώτα θεμέλια για να συνεχίσουμε την καλή δουλειά τους.
Όσο για τα Μαθηματικά είναι μια πονεμένη ιστορία. Τα καημένα ταλαιπωρούνται πολύ με τα ευρώ. Επίσης αναρωτιέμαι: τα αθροίσματα των αριθμών πρέπει να τα βάζω να τα μαθαίνουν απέξω με τη σειρά δηλ. 1+9, 2+8 κ.λ.π ή όπως τα καταλαβαίνουν. Πάντως ενώ τη μια μέρα τα μαθαίνουν ,την άλλη σα να περνάει απο το μυαλό τους σίφουνας
Άβαταρ μέλους
IFIGENEIA
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό papadoa » 03 Φεβ 2008, 11:15

Κάποια στιγμή δοκίμασα και να τους βάλω να μάθουν απέξω τα <<ζευγαράκια >> των αριθμών.Τελικά μόνο αυτα που τα καταφέρνουν στα μαθηματικά τα ξέρουν και απέξω. Νομίζω πάντως πως το βιβλίο θα μπορρούσε να έχει τα μαθήματα τουλάχιστον με άλλη σειρά.Αυτά τα <<σκαρφαλώματα>>στο 50 και η επιστροφή στην πρώτη δεκάδα νομίζω τα μπερδεύει.Υπάρχειν 2-3 παιδιά που δυσκολεύονται να ανέβουν 2-2 ή να κατέβουν ακόμη και από το 10.
Άβαταρ μέλους
papadoa
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό IFIGENEIA » 05 Φεβ 2008, 16:23

Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες, άρχισα να πιστεύω ότι η σειρά των κεφαλαίων έχει μπει με τυχαία σειρά. Τους μαθαίνω να κατεβαίνουν από το 20 ή το 50 αλλά για την αφαίρεση δεν έχουμε μιλήσει ακόμα.
Πάντως έχεις απόλυτο δίκιο, τα παιδιά που τους αρέσουν τα Μαθημ. καταλάβαίνουν τα πάντα κατευθείαν.
Άβαταρ μέλους
IFIGENEIA
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό elef » 06 Φεβ 2008, 18:35

an kai den exo polles empeiries giati eimai sxetika nea sto epaggelma, sumfono me afta pou lete gia ta protakia. exo ki ego fetos proti taxi kai niotho poli xaroumeni pou ta zouzounia mou mporoun na diavazoun arketa grigora kai kathara. :o
Άβαταρ μέλους
elef
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 02 Μαρ 2007, 01:00

Δημοσίευσηαπό IFIGENEIA » 07 Φεβ 2008, 15:53

Κι εγώ νέα είμαι, αυτή είναι η τέταρτη χρονιά που δουλεύω. Τα προηγούμενα χρόνια είχα μεγάλες τάξεις, γιατι νόμιζα ότι θα έχω καλύτερη επικοινωνία. Δεν το μετάνιωσα, αλλά τώρα που έχω πρωτάκια δεν τα συγκρίνω με καμία τάξη. Δίνεις ένα και παίρνεις πίσω στο δεκαπλάσιο την αγάπη τους, την αφοσίωση τους... :lol:
Άβαταρ μέλους
IFIGENEIA
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 01:00


Επιστροφή στο Α' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 13 επισκέπτες