Σελίδα 1 από 2

Ορθογραφία στην Α τάξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2012, 12:44
από vagelistolis
Στην Α τάξη υπάρχει συγκεκριμένη ορθογραφία στο κάθε μάθημα ή ο καθένας βάζει ό,τι κρίνει σύμφωνα και με το τμήμα του;Εγώ συνήθως τους βάζω τις συλλαβές με το καινούριο γράμμα (π.χ. κα,κε κο,κι ) και μία ή δύο προτασούλες (προτιμώ προτασούλες κι όχι μεμονωμένες λέξεις).Πείτε μου σας παρακαλώ και σεις τι βάζετε...ευχαριστώ! :)

Re: Ορθογραφία στην Α τάξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 11 Νοέμ 2012, 23:46
από maria_paok
Το βιβλίο του δασκάλου αναφέρει την ορθογραφία που πρέπει να "μπει" στο κάθε μάθημα.

Re: Ορθογραφία στην Α τάξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2012, 18:17
από vagelistolis
Μία λέξη σε κάθε μάθημα;Λίγο δεν είναι;Νομίζω οι περισσότεροι βάζουν κι άλλη Ορθογραφία γι'αυτό ήθελα τη γνώμη σας .Πάντως ευχαριστώ :)

Re: Ορθογραφία στην Α τάξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2012, 20:53
από stefaki
Κάθε γράμμα το έκανα 2 μέρες. Τη μία τους έβαζα το γράμμα,τις συλλαβές και δύο,τρεις λέξεις και τη δεύτερη μία προτασούλα.

Re: Ορθογραφία στην Α τάξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 12 Νοέμ 2012, 21:16
από mariaki87
Καλησπέρα συνάδελφοι! Κι εγώ βάζω κάποια προτασούλα για ορθογραφία. Εγώ ήθελα να κάνω μια άλλη ερώτηση. Στην ορθογραφία εάν κάνουν κάποιο λάθος, το γράφετε από κάτω να το ξαναγράψουν μερικές φορές τα παιδιά;

Re: Ορθογραφία στην Α τάξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2012, 07:38
από Κολύβα Ρένα
Κι εγώ βάζω στα παιδιά μια πρόταση για ορθογραφία. Αν κάνουν λάθος κάποια λέξη τη γράφω από κάτω σωστά και την αντιγράφουν μια φορά. Η διόρθωση της ορθογραφίας γίνεται πάντα παρουσία του παιδιού. Τρώει λίγο χρόνο, αλλά νομίζω πως αξίζει τον κόπο.

Re: Ορθογραφία στην Α τάξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 13 Νοέμ 2012, 21:53
από aisiodoksia
Μέχρι τώρα δεν έχει τύχει αλλά ναι....Αν κάνουν ένα ορθογραφικό λάθος ξαναγράφουν τη λέξη πέντε φορές από κάτω.Δεν ξέρω κατα πόσο βοηθάει. Τουλάχιστον να ξέρουν ότι έχει σημασία η ορθογραφία της λέξης και δεν τη γράφουμε όπως θέλουμε.

Re: Ορθογραφία στην Α τάξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2012, 00:35
από skoulina
Καλησπέρα συνάδελφοι!
Η βασική Ορθογραφία είναι συγκεκριμένη: Η λέξη ή πρόταση που "σέρνει" το σαλιγκαράκι στην τελευταία άσκηση του τετραδίου εργασιών και η πρότυπη λέξη που γίνεται ανάλυση - σύνθεση στο τετράδιο εργασιών. Πέρα από αυτό, καλό είναι να εξασκούνται σιγά σιγά σε απλές προτασούλες, όπως βέβαια και να γράφουν τις φωνούλες του κάθε γράμματος. Πάντως αυτό εξαρτάται από τον κάθε δάσκαλο και το επίπεδο των μαθητών. Εγώ τους βάζω κάθε μέρα και άγνωστη ορθογραφία, δηλαδή λέξεις που δεν τις είχαν στο σπίτι, αλλά που γίνονται με συλλαβές που ήδη γνωρίζουν. Πχ. αύριο που θα κάνουμε το Οο θα γράψουμε "ομελέτα, κανόνι, κασόνι, μασέλες, κλπ) . Στις προτάσεις μου δυσκολεύονται ακόμα πολύ και καθυστερούν, αλλά αργότερα βάζω και επιπλέον προτάσεις. Όσο για τα λάθη ακόμα δεν τους λέω να τα γράφουν από κάτω, νομίζω ότι δεν βοηθάει και πολύ στην παρούσα φάση!

ΥΓ: Είναι και άλλος τόσο πίσω όσο εγώ; Πείτε μου να ησυχάσω! Αύριο μπαίνω στο "Νν"!

Re: Ορθογραφία στην Α τάξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Νοέμ 2012, 19:53
από aisiodoksia
Συμφωνώ για την ορθογραφία. Εγώ ακόμα δε βάζω προτάσεις για ορθογραφία. Μόνο για αντιγραφή.
Γλώσσα είμαστε στο Μμ και Μαθηματικά κεφ.20 στο οποίο θα μείνουμε αρκετές ημέρες.

Re: Ορθογραφία στην Α τάξη

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 18 Νοέμ 2012, 16:56
από vdespoina
Εγώ αύριο θα μπω στο Ο, αλλά δεν ανησυχώ, γιατί πάντα βγάζω το πρώτο βιβλίο μέσα Φλεβάρη.Σημασία έχει να μάθουν τα παιδιά και όχι να τρέξουμε την ύλη. Όσο για την Ορθογραφία, διαφωνώ να μπαίνουν κάτω από τη γνωστή ορθογραφία άγνωστες λέξεις και ασκήσεις,γιατί υπάρχουν παιδάκια που ενώ έχουν σωστή την ορθογραφία τους γράφουν λάθος τα υπόλοιπα και δεν μπορούν να χαρούν τη στιγμή της ορθογραφίας. Όποιος θέλει να βάλει άγνωστες λέξεις και ασκήσεις μπορεί να τις βάλει σ' ένα πρόχειρο τετράδιο την ημέρα της επανάληψης. Εγώ αυτό κάνω και δουλεύει μια χαρά στην τάξη και ξέρω πολύ καλά τις δυνατότητες του κάθε παιδιού. Άρα την πρώτη μέρα βάζω 2 γνωστές λέξεις με το γράμμα που μάθαμε και την επόμενη μέρα μία μικρή πρόταση.