Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ?

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ?

Δημοσίευσηαπό KLIKOY » 12 Ιαν 2012, 16:35

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ?ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ?ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ Η ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Άβαταρ μέλους
KLIKOY
 
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: 08 Σεπ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό kristy » 12 Ιαν 2012, 17:32

συμβαδίζουν μόνο όταν υπάρχει πολύ καλή συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών. και είναι πραγματικά πολύ καλό και για τους δυο. φέτος εγώ έτυχε να βρίσκομαι σε τέτοια θέση και είναι πιο ξεκούραστο και για τις δυο μας γιατί ετοιμάζει πότε η μία υλικό πότε η άλλα. αυτό δε σημαίνει πως η καθεμιά μας δεν έχει την αυτονομία της και τις φωτοτυπίες δεν τις δίνουμε την ίδια μέρα και οι δύο. πιστεύω πως αν το εφαρμόζαμε αυτό όλοι οι δάσκαλοι μεταξύ μας θα ήταν καλύτερα τα πράγματα όλους μας, επειδή έχω ζήσει και την άλλη κατάσταση
Άβαταρ μέλους
kristy
 
Δημοσιεύσεις: 58
Εγγραφή: 30 Οκτ 2006, 01:00

Δημοσίευσηαπό skoulina » 22 Ιαν 2012, 13:19

Αγαπητοί συνάδελφοι,
το ζήτημα είναι εντελώς σχετικό, κατά τη γνώμη μου! Κάθε τμήμα έχει τις δικές του ανάγκες, σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες των μαθητών. Εγώ μπορεί να νιώθω την ανάγκη να "κάτσω" στην προπαίδεια του 2 μια βδομάδα, ο συνάδελφος του άλλου τμήματος να την περάσει πιο γρήγορα. Πιστεύω σίγουρα ότι πρέπει να υπάρχει συνεργασία και να μην ξεφεύγει το ένα τμήμα πολύ στην ύλη έναντι του άλλου, αλλά από εκεί και πέρα δουλεύω λίγο αυτόνομα και δεν δίνω ποτέ τα ίδια με τον άλλο συνάδελφο. Φυσικά ρωτάω και φροντίζω να βρίσκομαι πάνω κάτω στο ίδιο κεφάλαιο. Αλλά από εκεί και πέρα δε δεσμεύομαι περισσότερο!
Άβαταρ μέλους
skoulina
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό antalachou » 04 Φεβ 2012, 18:21

Αγαπητοί συνάδελφοι!!!! Το θέμα με τα παράλληλα τμήματα ταλανίζει πολύ κόσμο!!! Εγώ , ναι μεν επιδιώκω να συμβαδίζω με το παράλληλο τμήμα σε αρκετά μαθήματα αλλά δεν είναι και αυτοσκοπός!!!! Άλλωστε , οι ιδιαιτερότητες των μαθητών παίζουν μεγάλο ρόλο στην ύλη !!!! Όλοι μιλάμε για ευελιξία, για διαφορετική οπτική στην προσπέλαση της ύλης . Πώς αυτό θα γίνει αν αναγκάζομαι να ακολουθώ τις υποδείξεις και τον τρόπο του παράλληλου τμήματος; Πώς θα αυτενεργήσω; Πώς θα χρησιμοποιήσω τις Τ.Π.Ε. , όταν αυτές είναι άγνωστες στο παράλληλο;
Άβαταρ μέλους
antalachou
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 13 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό SBARNIARHS » 19 Φεβ 2012, 22:53

Συμφωνώ απόλυτα ότι δεν είναι απαραίτητο να συμβαδίζουν τα δύο τμήματα. Παλαιότερα που δούλευα σε ιδιωτικό ήθελαν υποχρεωτικά να συμβαδίζουν τα τμήματα και γινόταν το έλα να δεις μια και οι μαθητές είχαν διαφορετικές ανάγκες! Εδώ και δυο χρόνια με το συνάδελφο που έχει το άλλο τμήμα συνεργαζόμαστε αρκετά αλλά σε καμία περίπτωση δε συμβαδίζουμε στην ύλη.
Άβαταρ μέλους
SBARNIARHS
 
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: 07 Σεπ 2007, 00:00


Επιστροφή στο Α' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

cron