[ Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]
ΥΛΗ ΠΡΩΤΗΣ ΤΑΞΗΣ 2011 - 2012
Είναι η τέταρτη χρονιά που διδάσκω στην πρώτη. Στη γλώσσα είμαστε στο Ρ ,στα Μαθηματικά στο κεφ.15 και στη Μελέτη ,αν και λείπουν βιβλία, στη μέτρηση του χρόνου. Συνήθως μέχρι τα Χριστούγεννα φτάνουμε στο Β,Δ
-
stsofia1971 - Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: 09 Μάιος 2010, 00:00
Αύριο: Γλώσσα το Λάμδα. Μαθηματικά 22. Μελέτη μάλλον μετά τις Διακοπές των Χριστουγέννων, όταν θα έχουν έρθει τα βιβλία....
Μιά ερώτηση εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα: τις συλλαβές - παρεούλες που καλούνται να διαβάσουν τα παιδιά πως τις χωρίζετε; Με βάση τους κανόνες συλλαβισμού ή σε πιο "λογικά" για τα μικρά παιδιά πλαίσια;
Π.χ. γράφετε θα λα σσα ή τα μαθαίνετε από τώρα να χωρίζουν θα λασ σα;
Ευχαριστώ
Μιά ερώτηση εδώ για να μην ανοίγω άλλο θέμα: τις συλλαβές - παρεούλες που καλούνται να διαβάσουν τα παιδιά πως τις χωρίζετε; Με βάση τους κανόνες συλλαβισμού ή σε πιο "λογικά" για τα μικρά παιδιά πλαίσια;
Π.χ. γράφετε θα λα σσα ή τα μαθαίνετε από τώρα να χωρίζουν θα λασ σα;
Ευχαριστώ
-
nickbouk - Δημοσιεύσεις: 64
- Εγγραφή: 21 Σεπ 2009, 00:00
Είναι η τρίτη χρονιά που κάνω πρώτη.
ΓΛΩΣΣΑ:Είμαστε στο Μ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:Σύγκριση και σύμβολα
ΜΕΛΕΤΗ:Στη μέτρηση του χρόνου
Πάντως το λογικό είναι 2 γράμματα την εβδομάδα και καλή επανάληψη κάθε 4-5 γράμματα.Επίσης δεν πρέπει να αγχωνόμαστε με την ύλη.βγαίνει άνετα και πρέπει να λαμβάνουμε υπ'όψη τις δυνατότητες των μαθητών.Δεν έχει κανένα νόημα να διδάξουμε πράγματα χωρίς να αφομοιώνονται από τα παιδιά,γιατί στο τέλος θα διαπιστώσουμε ότι ήταν χαμένος κόπος.Αν για παράδειγμα δε μάθουν καλά τα ζευγαράκια των αριθμών μέχρι το 10,δε θα μπορούν μετά να προχωρήσουν σε πράξεις,ούτε στην υπέρβαση της δεκάδας.
ΓΛΩΣΣΑ:Είμαστε στο Μ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ:Σύγκριση και σύμβολα
ΜΕΛΕΤΗ:Στη μέτρηση του χρόνου
Πάντως το λογικό είναι 2 γράμματα την εβδομάδα και καλή επανάληψη κάθε 4-5 γράμματα.Επίσης δεν πρέπει να αγχωνόμαστε με την ύλη.βγαίνει άνετα και πρέπει να λαμβάνουμε υπ'όψη τις δυνατότητες των μαθητών.Δεν έχει κανένα νόημα να διδάξουμε πράγματα χωρίς να αφομοιώνονται από τα παιδιά,γιατί στο τέλος θα διαπιστώσουμε ότι ήταν χαμένος κόπος.Αν για παράδειγμα δε μάθουν καλά τα ζευγαράκια των αριθμών μέχρι το 10,δε θα μπορούν μετά να προχωρήσουν σε πράξεις,ούτε στην υπέρβαση της δεκάδας.
-
virginiad - Δημοσιεύσεις: 31
- Εγγραφή: 24 Σεπ 2010, 00:00
ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΩ ΓΡΗΓΟΡΑ.ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΩ 2ΔΙΩΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΝΩ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ.ΚΕΡΔΙΣΑ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ,ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΣΕΙ ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΜΗΜΑ 12 ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΕ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ!!!
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 4 ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ.
ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΚΙΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΟ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 4 ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ.
ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΦΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΚΙΑ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
-
stefoup - Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: 12 Οκτ 2011, 00:00
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες