Αναζήτηση Άρθρων
Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα για να αναζητήσετε στα άρθρα σύμφωνα με λέξη-εις κλειδιά ή και κατηγορία:
Τελευταία Γεγονότα
Τρέχοντα

   Πρωτομαγιά

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

   Πάσχα

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

   Λήξη σχολικής χρονιάς

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

Οργάνωση σχολείου/τάξης

      (έγγραφα, έντυπα, βραβεία,

       ετικέτες, αναμνηστικά, κτλ)

 

Σχολ. εορτές/Εκδηλώσεις

      (πλούσιο εορταστικό υλικό,

       για όλες τις εκδηλώσεις) 

 

 Ελεύθερη Ώρα για τα Παιδιά

 

 Εκπαιδευτική TV

 

 Δείτε ΟΛΟ το υλικό μας !

 

Ελεύθερη πρόσβαση σε όλους,

     για όλο το υλικό μας !

     (χωρίς δημιουργία λογαριασμού)

 

Προτεινόμενος

     φυλλομετρητής: Chrome Gr

 

stop-bullying.gov.gr

 


 Ημερολόγιο Απριλίου 2024

 Σχολικό ημερολόγιο 2023-24

 Προγραμ/σμός εκπαιδ. 2023-24

 Μισθοδοσία εκπαιδευτικών

 


 Χρήσιμα

 Νοσοκομεία

 Νηστείες

 Πρωτοσέλιδα

 Παγκόσμιες Ημ.

 Πρόγραμμα TV

 

    

 Απεργίες

 Φαρμακεία

 Αργίες

 Συγκοινωνίες

 Εκπτώσεις

 Ο Καιρός


 Χάρτης ιστοσελίδας

 Γενικές οδηγίες

Το παιχνίδι της εβδομάδας

        Εκπαιδευτικά παιχνίδια - ασκήσεις 

Έλληνας μαθητής αρίστευσε και ετοιμάζεται για το Cambridge

Καταχωρήθηκε στις: Τρίτη, 4 Μαρτίου 2014 , από τον/την συγγραφέα: e-selides, επισκέψεις: 2051
στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
Κατάφερε να εισαχθεί πρώτος στο Τμήμα Μηχανικών του Trinity College του Πανεπιστημίου Cambridge, αλλά δηλώνει τη λύπη του που αναγκάστηκε να επιλέξει το εξωτερικό για τις σπουδές του.

Πρόκειται για τον 17χρονο μαθητή της Γ Λυκείου Νικόλα Κατέρη, ο οποίος, ύστερα από δυόμισι χρόνια προσπάθειας, ενημερώθηκε πριν από λίγες ημέρες ότι έγινε δεκτός στο πανεπιστήμιο των ονείρων του.
 
"Θα προτιμούσα η κατάσταση να είναι τέτοια ώστε να μείνω στην Ελλάδα, αλλά η τριτοβάθμια εκπαίδευση έχει υποβαθμιστεί πολύ και δεν είναι σε θέση να υποστηρίξει μαθητές που θέλουν να ασχοληθούν με την επιστήμη τους και να πάνε ψηλά", εξηγεί στην "Καθημερινή" ο, ιδιαίτερα συγκροτημένος και με εντυπωσιακό λόγο, αυριανός επιστήμονας.
 
Δεν έχει καμία ένσταση όσον αφορά το περιεχόμενο των σπουδών που παρέχει η τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα, επισημαίνει μάλιστα ότι τη θεωρεί ιδιαίτερα υψηλού επιπέδου· τονίζει όμως ότι το σύστημα έχει πολλά προβλήματα, ενώ προσθέτει ότι φαινόμενα όπως οι συνεχείς καταλήψεις δεν προάγουν τη μάθηση. Εχοντας αποφασίσει από τα τέλη της Γ Γυμνασίου το αντικείμενο των σπουδών του, αλλά και το ότι επιθυμεί να σπουδάσει στο εξωτερικό, δηλώνει ότι είναι πολύ λυπηρό να πρέπει να συμβουλεύεις όσους μαθητές (μικρότερους από αυτόν) έχουν την οικονομική δυνατότητα να επιλέξουν το εξωτερικό και όχι την Ελλάδα για τις σπουδές τους.
 
Δεν στερήθηκα

Ολοκλήρωσε φέτος με ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία τις εξετάσεις που του ζήτησε το βρετανικό πανεπιστήμιο (A Levels) σε Φυσική, Μαθηματικά και Προηγμένα Μαθηματικά και εξηγεί ότι πέτυχε τον στόχο του χωρίς να στερηθεί πολλά πράγματα. "Ο προσωπικός χρόνος ποτέ δεν είναι αρκετός, αλλά τα περισσότερα πράγματα που ήθελα να κάνω, πέραν των ακαδημαϊκών μου υποχρεώσεων, δεν τα στερήθηκα", περιγράφει, σημειώνοντας μάλιστα ότι οι πάνω από 1.000 ασκήσεις μαθηματικών που έλυσε τα τελευταία δύο χρόνια ήταν και αυτή μια διαδικασία που τον γέμιζε πολύ και έτσι δεν αισθάνθηκε πιεσμένος.
 
"Η τεράστια επιτυχία του Νικόλα δεν είναι αποτέλεσμα μόνο των καλών του επιδόσεων στα μαθήματα, αλλά και της απόδοσής του στη συνέντευξη που πραγματοποίησε με εκπροσώπους του πανεπιστημίου, όπου αξιολογήθηκε συνολικά και η προσωπικότητά του", περιγράφει στην εφημερίδα ο λυκειάρχης της Ερασμείου Ελληνογερμανικής Αγωγής, Ν. Κόκκινος, στο οποίο φοιτά ο Νικόλας.
 
Για ένα παιδί που "σε κάθε βήμα της μαθητικής του διαδρομής διακρίθηκε για το ήθος, τη συνέπεια και την επιμέλειά του" έκανε λόγο η κ. Κατερίνα Βόσου, διευθύντρια της Ερασμείου, η οποία επεσήμανε ότι, εκτός από την καθοδήγηση του σχολείου, υπήρχε συνεχής συνεργασία με τους γονείς του.
 
Όσον αφορά τα σχέδιά του μετά τις σπουδές, παραδέχεται και ο ίδιος ότι είναι πολύ νωρίς, ωστόσο δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να ακολουθήσει ακαδημαϊκή πορεία. "Σκέφτομαι να μείνω στο εξωτερικό, ειδικά εάν η κατάσταση στην Ελλάδα δεν βελτιωθεί, γιατί δεν θα έχω τη δυνατότητα επαγγελματικής αποκατάσταση", εξηγεί ο Νικόλας, αφήνοντας παράλληλα κάποιες αιχμές για το ακαδημαϊκό περιβάλλον στα ελληνικά πανεπιστήμια, στα οποία, όπως επισημαίνει, "εκτός από εξαιρετικούς καθηγητές, δεν απουσιάζουν και τα περιστατικά επιλογών στους πανεπιστημιακούς κόλπους χωρίς αξιοκρατικά κριτήρια".

Υπάρχουν διακεκριμένοι μαθητές και καθηγητές, ωστόσο οι δυνατότητές τους δύσκολα αναδεικνύονται στην Ελλάδα, περιγράφει ο Νικόλας με εμφανή απογοήτευση.
 
Πηγή: e-selides

Άρθρα από την ίδια κατηγορία

Προστέθηκε την: Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014 @ 11:46:28 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
Πρόταση για δημιουργία δύο νέων εδρών.Τι αλλάζει ενόψει του -Νέου Λυκείου-.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2014 @ 12:15:13 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
Κατά 5,5 εκατ. ευρώ ενισχύεται ο προϋπολογισμός του υπουργείου Παιδείας, προκειμένου να καταβληθεί στεγαστικό φοιτητικό επίδομα σε περισσότερες οικογένειες που τα παιδιά τους... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Πέμπτη, 4 Σεπτεμβρίου 2014 @ 11:38:24 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
Κερδισμένοι είναι όσοι είχαν συμμετάσχει σε εξετάσεις σε τουλάχιστον μια εξεταστική περίοδο κατά τα δυο προηγούμενα ακαδημαϊκά έτη.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τετάρτη, 3 Σεπτεμβρίου 2014 @ 13:36:31 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
Ως σκάνδαλο μεγατόνων χαρακτηρίζει πολυτροπολογία η Ομοσπονδία Λειτουργών Τεχνικής Εκπαίδευσης.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τρίτη, 2 Σεπτεμβρίου 2014 @ 11:45:38 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
Ο αριθμός αυτός δεν επαρκεί για την απορρόφηση των διοριστέων του ΑΣΕΠ.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Δευτέρα, 1 Σεπτεμβρίου 2014 @ 10:01:08 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
Ποιοι εκπαιδευτικοί θα δικαιούνται διπλή μοριοδότηση. Ιδρύεται παράλληλα για πρώτη φορά συμβούλιο πρώην υπουργών Παιδείας.... περισσότερα »