Αναζήτηση Άρθρων
Χρησιμοποιήστε την παρακάτω φόρμα για να αναζητήσετε στα άρθρα σύμφωνα με λέξη-εις κλειδιά ή και κατηγορία:
Τελευταία Γεγονότα
Προσεχώς:
Τρέχοντα

   Πρωτομαγιά

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

   Πάσχα

      (πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)

 

Οργάνωση σχολείου/τάξης

      (έγγραφα, έντυπα, βραβεία,

       ετικέτες, αναμνηστικά, κτλ)

 

Σχολ. εορτές/Εκδηλώσεις

      (πλούσιο εορταστικό υλικό,

       για όλες τις εκδηλώσεις) 

 

 Ελεύθερη Ώρα για τα Παιδιά

 

 Εκπαιδευτική TV

 

 Δείτε ΟΛΟ το υλικό μας !

 

Ελεύθερη πρόσβαση σε όλους,

    για όλο το υλικό μας !

    (χωρίς δημιουργία λογαριασμού)

 


 Ημερολόγιο Μαρτίου 2024

 Σχολικό ημερολόγιο 2023-24

 Προγραμ/σμός εκπαιδ. 2023-24

 Μισθοδοσία εκπαιδευτικών

 


 Χρήσιμα

 Νοσοκομεία

 Νηστείες

 Πρωτοσέλιδα

 Παγκόσμιες Ημ.

 Πρόγραμμα TV

 

    

 Απεργίες

 Φαρμακεία

 Αργίες

 Συγκοινωνίες

 Εκπτώσεις

 Ο Καιρός


 Χάρτης ιστοσελίδας

 Γενικές οδηγίες

Το παιχνίδι της εβδομάδας

        Εκπαιδευτικά παιχνίδια - ασκήσεις 

Δεν μας εκπλήσσει πλέον το -αναπάντεχο-;

Καταχωρήθηκε στις: Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2009 , από τον/την συγγραφέα: e-selides, επισκέψεις: 3084
στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Το ζήτημα της λειτουργίας των συλλογικών οργάνων και της αναζήτησης του αυτονοήτου στο χώρο της ΠΑΙΔΕΙΑΣ δεν είναι επίκαιρο, μόνο λόγω -tabula rasa-.
Φυσικά και υπάρχει ζήτημα, όταν μια κυβέρνηση υπευθυνότητας βάζει το «πρώτης προτεραιότητας θέμα της παιδείας» τον 5ο χρόνο, δηλώνοντας ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο, μπορούν να ανασχεδιαστούν στην παιδεία τα πάντα, από μηδενική βάση! Στην ευθύνη του πολιτικού catenazzio, πέρα από κόμματα και φορείς, εμπλέκεται και το σύνολο της κοινωνίας, στο βαθμό που δεν απαιτεί το προφανές, το αυτονόητο, την εφαρμογή του κάθε καταστρατηγημένου ισχύοντος (μιλάμε για τα γενικά και τα θεμελιώδη, δηλαδή..). Ακόμα όμως και στο ζήτημα της «εισαγωγής στην τριτοβάθμια», (που τώρα πλέον και πρωθυπουργικώς ομολογείται ότι τυραννά το σύνολο της κοινωνίας χωρίς αντίκρισμα και αιτία), δεν παρουσιάζει σταθερή αντίδραση η ελληνική κοινωνία. Με τη θέλησή της; Πώς να εξηγήσει κάποιος την αποσιώπηση από τα ΜΜΕ του ποινικού δικαστηρίου στην υπόθεση «αλλοίωση βαθμολογίας στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2007» που εξελίσσεται αυτές τις μέρες; Αυτό δεν ήταν το θέμα που απασχόλησε έντονα το σύνολο των μέσων τον Ιούνιο του 2007; Γιατί τώρα, εν μέσω tabula rasa και μετά την πειθαρχική καταδίκη[1], η «κατά συρροή νόθευση δημοσίων εγγράφων» περνάει στα ψιλά; Δεν στάθηκαν άξια σχολιασμού:
Ούτε η εμφάνιση του δημοσίου ως συνηγόρου πολιτικής αγωγής στη δίκη, που ζητά αποζημίωση από κάθε βαθμολογήτρια για βλάβη της δημόσιας εικόνας του ΥπΕΠΘ!

Ούτε η διακοπή της δίκης για την κλήση-παρουσία του ουσιώδους μάρτυρα, διοικητικού στελέχους του ΥπΕΠΘ, που ενδεχομένως μας διαφωτίσει στο αν το Υπουργείο διαβίβασε «παρεξηγήσιμη» οδηγία στην πρόεδρο του βαθμολογικού κέντρου των Αγγλικών στην Πυλαία;

Στη χώρα του νόμου «περί ευθύνης υπουργών», σπάνια υπουργός δικάζεται, οπότε στο χώρο της φαντασίας ανήκει η περίπτωση παράστασης της κοινωνίας ως συνηγόρου πολιτικής αγωγής. Μήπως πρέπει, τουλάχιστον, ως κοινωνία, ως δημόσιοι λειτουργοί, να αναζητήσουμε εξήγηση στο «αναπάντεχο»; Πώς ξαφνικά, στο χώρο που κυριαρχεί η φοβία και η στασιμότητα, ξεπηδά [εντελώς ξαφνικά, απρόσμενα και αναπάντεχα] η «πρωτοβουλία» μιας προέδρου βαθμολογικού κέντρου, να καλέσει βαθμολογητές για να αλλοιώσουν την κακοπληρωμένη, πλην γεμάτη αίσθηση καθήκοντος, σφραγισμένη γνωμάτευσή τους, κατατρώγοντας το -όντως- μόνο, σχετικό πλεονέκτημα ενός προβληματικού εξεταστικού συστήματος: την αξιοπιστία !

Στέργιος Ζυγούρας

Διδάσκων στη Δ.Ε.

16-2-2009

[1]                 «Ποια πιστεύετε ότι ήταν τα κίνητρα των δύο καταγγελλουσών καθηγητριών;» ήταν σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν, μια επίμονη ερώτηση του διενεργούντος την ΕΔΕ.

Πηγή: e-selides

Άρθρα από την ίδια κατηγορία

Προστέθηκε την: Δευτέρα, 25 Μαρτίου 2024 @ 11:04:08 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για αποσπάσεις σε Ευρωπαικά Σχολεία.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024 @ 11:03:38 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Προσλήψεις 130 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, για το διδακτικό έτος 2023-2024.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Τετάρτη, 21 Φεβρουαρίου 2024 @ 13:42:06 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Προσλήψεις 289 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου,... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2024 @ 19:49:19 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Αποτελέσματα ενστάσεων-αιτήσεων θεραπείας μετεγγραφών/μετακινήσεων ακαδημαϊκού έτους 2023 – 2024.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Παρασκευή, 16 Φεβρουαρίου 2024 @ 18:44:11 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α 102), όπως ισχύει], για το σχολικό έτος 2023-2024.... περισσότερα »
Προστέθηκε την: Δευτέρα, 12 Φεβρουαρίου 2024 @ 18:51:57 στην κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
 Πρόσκληση μόνιμων εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων απόσπασης στις Περιφερειακές Δ/νσεις Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής και Βόρειου Αιγαίου για θέση ΣΕΠ.... περισσότερα »