Πίνακας Ελέγχου Συντονιστών ]

ΥΛΗ ΣΤΗΝ Ε ΤΑΞΗ

Συζητήσεις και απόψεις γενικά για την τάξη και τα μαθήματα.

Δημοσίευσηαπό Irini7 » 09 Απρ 2011, 10:27

Γεια σε όλους! Λοιπόν, όσον αφορά στην ύλη:
Γλώσσα: γράφουμε στην ενότητα 13
Μαθηματικά: κεφ. 42
Γεωγραφία: κε. 33
Θρησκευτικά: τελειώνουμε σιγά σιγά
Φυσική: είμαστε στην τελευταία ενότητα, θα μπούμε στην τριβή, αλλά δεν έχω κάνει το πεπτικό σύστημα, το αφήνω για το τέλος
ΚΠΑ: ενότητα 2, κεφάλαιο 2
Ιστορία δεν τους κάνω εγώ αλλά έχω ακούσει ότι θα μπουν στο 29.
Άβαταρ μέλους
Irini7
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 23 Αύγ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό skoulina » 09 Απρ 2011, 21:56

Γεια σε όλους! Λοιπόν, όσον αφορά στην ύλη:
Γλώσσα: γράφουμε στην ενότητα 13
Μαθηματικά: κεφ. 42
Γεωγραφία: κε. 33
Θρησκευτικά: τελειώνουμε σιγά σιγά
Φυσική: είμαστε στην τελευταία ενότητα, θα μπούμε στην τριβή, αλλά δεν έχω κάνει το πεπτικό σύστημα, το αφήνω για το τέλος
ΚΠΑ: ενότητα 2, κεφάλαιο 2
Ιστορία δεν τους κάνω εγώ αλλά έχω ακούσει ότι θα μπουν στο 29.


Μωρέ μπράβο σας! Πώς τα καταφέρνετε;
Εγώ γλώσσα γράφω την Τρίτη τεστ στην ενότητα 11 και στη 13 θα μπω μετά το Πάσχα!
Στα Μαθηματικά είμαι στο επαναληπτικό μετά το κεφ. 40
Γεωγραφία στο 27
Φυσική στο ΦΕ2 του ήχου
ΚΠΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ! Ούτε μέχρι τη μέση δε θα φτάσω!
Θρησκευτικά: λίγο μετά τη μέση του βιβλίου
Ιστορία: στο κεφ. 27
Γενικά έχω θέμα, ειδικά με τη Γλώσσα! τα παιδιά δεν ήξεραν να ξεχωρίζουν τα βασικά και έδωσα μια ώρα χωριστά όλη τη χρονιά μόνο σε
Γραμματική, μπας και ξεκαθαρίσουμε επιτέλους τι είναι ρήμα και τι ουσιαστικό! έτσι έμεινα πίσω! Υγεία!
Άβαταρ μέλους
skoulina
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό krgrg » 10 Απρ 2011, 01:32

Καλησπέρα!Στη γλωσσα ειμαστε στο 1ο μαθημα της 15ης ενοτ.(θα τη συνεχισουμε μετα το Πασχα),στα μαθηματικα στο Κεφ.45, στη φυσικη στο 2ο Φ.Ε. του φωτός, στην ιστορια στο 36ο , στη γεωγραφια στο 35ο , στα θρησκευτικα στο 5.1 ,στην αγωγη στο 3ο Κεφ. της Γ΄ενοτ.
Γενικά νομίζω πως ειμαστε καλα (για πρωτη χρονια), δεν τα "ετρεξα",απλώς σε καποια κεφαλαια εμεινα λιγοτερο και σε αλλα περισσοτερο αναλογα με τις αναγκες της ταξης.Καλη δυναμη σε ολους!
Άβαταρ μέλους
krgrg
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 08 Σεπ 2010, 00:00

Δημοσίευσηαπό aisiodoksia » 11 Απρ 2011, 14:52

Καλησπέρα και πάλι! μερικοι μου δώσατε κουραγιο! κάποιοι άλλοι με αγχώσατε χαχαχα!στη φυική έχετε κάνει τα μίγματα;
Άβαταρ μέλους
aisiodoksia
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό skoulina » 11 Απρ 2011, 17:39

Καλησπέρα και πάλι! μερικοι μου δώσατε κουραγιο! κάποιοι άλλοι με αγχώσατε χαχαχα!στη φυική έχετε κάνει τα μίγματα;


Σίγουρα εγώ είμαι από αυτούς που σου έδωσαν κουράγιο! Φυσική ναι, κάναμε τα μίγματα πρώτα πρώτα. Ίσως το μοναδικό μάθημα που θα μου "βγει" η ύλη φέτος!
Γενικά πάντως, η ύλη βγαίνει δύσκολα. Πολλή γραμματική σε κάθε ενότητα. Εγώ τρέχοντας να βγάλω την κάθε ενότητα σε 6 - 7 δίωρα! (μαζί με ανθολόγιο και τεστ).
Μην αγχώνεστε! Ας μάθουν κάτι και του χρόνου :wink:
Άβαταρ μέλους
skoulina
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό aisiodoksia » 11 Απρ 2011, 20:29

Τα μιγματα τα αφησα για το τελος. Μαζι με την τριβη. Φαντάζομαι θα προλαβω. Ε, αν δεν προλαβω και τη φυσικη τι να πω! Τα μαθηματικά με προβληματιζουν! Τρώμε πολλές ώρες. Ειμαι στο επαναληπτικο μετα το 40.
Άβαταρ μέλους
aisiodoksia
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 30 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό skoulina » 15 Απρ 2011, 19:04

Ας αγχωθούν με την ύλη αυτοί που έγραψαν τα καινούρια βιβλία και που έκαναν τον προγραμματισμό, θεωρώντας τα παιδιά φωστήρες και εμάς τους εκπαιδευτικούς υπερήρωες!
Συνάδελφοι, ειδικά στη Γλώσσα μην αγχώνεστε καθόλου! Τα ίδια κάνουν και στην Στ΄με περισσότερη έμφαση στο γραπτό λόγο και τα είδη κειμένου.
Καλό Πάσχα σε όλους και καλή Ανάσταση!
Άβαταρ μέλους
skoulina
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2008, 01:00

Δημοσίευσηαπό Irini7 » 19 Απρ 2011, 11:12

Ας αγχωθούν με την ύλη αυτοί που έγραψαν τα καινούρια βιβλία και που έκαναν τον προγραμματισμό, θεωρώντας τα παιδιά φωστήρες και εμάς τους εκπαιδευτικούς υπερήρωες!
Συνάδελφοι, ειδικά στη Γλώσσα μην αγχώνεστε καθόλου! Τα ίδια κάνουν και στην Στ΄με περισσότερη έμφαση στο γραπτό λόγο και τα είδη κειμένου.
Καλό Πάσχα σε όλους και καλή Ανάσταση!


Ακριβώς! Οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν μπει ποτέ σε τάξη και δεν έχουν ιδέα του τι σημαίνει σχολική πραγματικότητα. Τα βιβλία αυτά σαφώς και δεν απευθύνονται στο μέσο μαθητή, αλλά στον άριστο. Οπότε, είναι ευθύνη κάθε εκπαιδευτικού να διαλέξει: τελειώνω την ύλη γιατί έτσι πρέπει; ή κάνω όσο περισσότερο μπορώ αρκεί να αντιμετωπίσω αποτελεσματικά όσες δυσκολίες προκύψουν;
Ειδικά η Ε' παραείναι φορτωμένη γιατί τα παιδιά μαθαίνουν απίστευτα πολλά πράγματα και στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά και στην Ιστορία και στη Γεωγραφία, είναι απίστευτος ο όγκος της ύλης (φυσικά δεν μαίνω καν στη διαδικασία να σχολιάσω το περιεχόμενο κάποιων βιβλίων, με κυριότερο των Μαθηματικών, αυτό το λαμπρό και πανεύκολο βιβλίο!!! :lol: :lol: :lol: )

Καλή Ανάσταση σε όλους, με υγεία!
Άβαταρ μέλους
Irini7
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 23 Αύγ 2009, 00:00

Δημοσίευσηαπό mariamtk » 19 Απρ 2011, 12:02

Ακριβώς! Οι άνθρωποι αυτοί δεν έχουν μπει ποτέ σε τάξη και δεν έχουν ιδέα του τι σημαίνει σχολική πραγματικότητα. Τα βιβλία αυτά σαφώς και δεν απευθύνονται στο μέσο μαθητή, αλλά στον άριστο. Οπότε, είναι ευθύνη κάθε εκπαιδευτικού να διαλέξει: τελειώνω την ύλη γιατί έτσι πρέπει; ή κάνω όσο περισσότερο μπορώ αρκεί να αντιμετωπίσω αποτελεσματικά όσες δυσκολίες προκύψουν;
Ειδικά η Ε' παραείναι φορτωμένη γιατί τα παιδιά μαθαίνουν απίστευτα πολλά πράγματα και στη Γλώσσα και στα Μαθηματικά και στην Ιστορία και στη Γεωγραφία, είναι απίστευτος ο όγκος της ύλης (φυσικά δεν μαίνω καν στη διαδικασία να σχολιάσω το περιεχόμενο κάποιων βιβλίων, με κυριότερο των Μαθηματικών, αυτό το λαμπρό και πανεύκολο βιβλίο!!


Συμφωνώ απόλυτα!!

Πραγματικά η ύλη στην Ε' είναι πάρα πολλή και μάλιστα σε μια τάξη που είναι ήδη δύσκολη για τα παιδιά. Αντί να την ενισχύσουν με καλογραμμένα βιβλία την χαντάκωσαν όσο δεν παίρνει..

Αλλά διαβάζοντας σχόλια όπως τα παραπάνω αναρωτιέμαι: Εμείς ως δάσκαλοι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό; Τα βιβλία της Ε' - και κυρίως η Γλώσσα και τα Μαθηματικά - είναι επεικώς μιλώντας απαραδεκτα..
Δεν μπορούμε να στείλουμε μια αναφορά ή κάτι τέλος πάντων να διαμαρτυρηθούμε; Γιατί ούτε μάθημα μπορούμε να κάνουμε ούτε τα παιδιά μαθαίνουν.

Και να σας υπενθυμίσω ότι οι μαθητές της φετινής Ε' είναι αυτοί που στην Α' Δημοτικού ξεκίνησαν με τα νέα βιβλία. Εγώ προσωπικά δε βλέπω και καμιά ιδιαίτερη επιτυχία και αλλαγή εξαιτίας των βιβλίων..

Καλή ξεκούραση!!
Άβαταρ μέλους
mariamtk
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 27 Σεπ 2007, 00:00

Δημοσίευσηαπό nerothos » 19 Απρ 2011, 18:28

Δεν ξέρω για τους δικούς σας, αλλά οι δικοί μου πάντως..συλλαβίζουν ! Στην αρχή τα είχα βάλει με τα παιδιά, αλλά μετά αν το σκεφτούμε, όπως είπε και η Μαρία πριν, αυτά τα παιδιά έχουν ξεκινήσει με τα περιβόητα "νέα βιβλία". Τα βιβλία τα καινούργια, τα πρωτότυπα, τα "διαφορετικά", τα σύγχρονα, τα εικονογραφημένα, τα διαθεματικά, τα ευέλικτα, τα "μοντέρνα"..
Ε τρία πουλάκια κάθονταν. Πού θα μάθουν τα παιδιά ανάγνωση, στις προσκλήσεις, στους λογαριασμούς ευδαπ, στις συνταγές ή στα άρθρα απο εφημερίδα ; Από τότε που το ανακάλυψα αυτό κάνουμε δραστηριότητες ανάγνωσης/ καλλιέργειας λόγου. Θα έφταναν τα παιδιά έκτη χωρίς ούτε να μπορούν να διαβάσουν !

υγ : Για τα μαθηματικά δεν γράφω τίποτα, γιατί δεν ασχολούμαι καν με το !@#!#βιβλίο. Τα παιδιά δεν μαθαίνουν αν την μία μέρα αντε τα 'παμε φύγαμε αύριο πάμε αλλού.

Προσπαθώ να τα κάνω όσο πιο συγκεντρωμένα γίνεται, ενώ μένω σε κάθε καινούργια έννοια τουλάχιστον δύο μαθήματα, ίσως και τρία ή και (γιατί όχι ;) ολόκληρη εβδομάδα. Βοηθάει για οδηγό η δομή των προηγούμενων βιβλίων.
Αυτό φαινομενικά δείχνει πώς καθυστερεί την ύλη αλλά δεν ισχύει, καθώς μόλις τα παιδιά έχουν κατανοήσει καλά την ύλη μετά τον χρόνο αυτό τον παίρνεις πίσω και με τόκο !

Αλήθεια οι δικοί σας πώς τα πάνε από ανάγνωση / ορθογραφία / σύνταξη λόγου ;
Άβαταρ μέλους
nerothos
 
Δημοσιεύσεις: 20
Εγγραφή: 02 Οκτ 2009, 00:00

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Ε' τάξη

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 20 επισκέπτες