Σελίδα 1 από 1

Μουσική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2010, 10:32
από kolovouelen
Όπως έγραψα και σε άλλο θέμα στο σχολείο κάνω συμπλήρωση ωραρίου.

πρέπει να "διδάξω" μουσική σε Β΄,Γ΄& Δ τάξη αλλά δυστυχώς δεν το κατέχω το θέμα. Τα σχολικά βιβλία της μουσικής δεν με βοήθησαν.
Μήπως ξέρει κάποιος συνάδελφος τι πρέπει να κάνω; Πού θα βρω υλικό;
Και τα βιβλία θα τα "παρατήσω;
Δεν υπάρχει φυσικά καθηγητής Μουσικής στο σχολείο :(

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2010, 19:42
από kyra_daskala
Δεν το συζητώ ότι τα βιβλία μουσικής χρειάζονται γνώσεις μουσικής για να τα διδάξεις. Αν δεν το κατέχεις καλύτερα να τα βάλεις στην άκρη.

Αφού τα παιδάκια που θα έχεις να διδάξεις είναι κοντά στην ηλικία, στη θέση σου θα έκανα το ίδιο μάθημα σε όλες τις τάξεις. Θα τους μάθαινα τραγουδάκια. Από φωνή δεν το έχω το θέμα, οπότε θα δούλευε σίγουρα CD.

Σκέψου ότι τον Οκτώβρη θα ασχοληθείς με την επέτειο του ΟΧΙ.
Το Νοέμβρη με το Πολυτεχνείο το Δεκέμβρη με τα Χριστούγεννα. Μετά θα έρθουν τα αποκριάτικα τραγουδάκια.
Μπορεί να κάνεις Χατζιδάκη. τραγούδια από ταινίες, τραγούδια της γιουροβίζιον κ.α.

Μπορείς να συνδυάζεις μουσική με ζωγραφική. Να ζωγραφίζουν ελεύθερο θέμα ακούγοντας κλασική μουσική.
Επίσης άλλη μια άσκηση ειναι να παίξεις ένα κομματι με έντονες αλλαγές και τα παιδιά σε ένα φύλλο χαρτί να σχεδιάζουν μια γραμμή χωρίς να σηκώνουν το μαρκαδόρο. (Φαντάσου το σαν γραμμή από καρδιογράφημα)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 19 Σεπ 2010, 23:27
από kolovouelen
Σ΄ευχαριστώ πολύ. Αυτό με το καρδιογράφημα :D θα το κάνω αυριο.

Μουσική

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Οκτ 2010, 22:26
από Dramini
Aν έχεις υπολογιστή στην τάξη με διαδίκτυο, έχεις την ευελιξία να βρίσκεις άμεσα τα περισσότερα τραγούδια μέσω youtube. Συμφωνώ με την κυρα-δασκάλα. Επίσης τα παιδιά ανταποκρίνονται σε τραγούδια με συνοδεία ρυθμών / κινήσεων (π.χ. Χαρωπά τα 2 μου χέρια..), όπως και μουσικών οργάνων (ντέφι, ταμπουρίνο κ.λ.π.). Από θεωρεία μπορείς να κάνεις απλά πράγματα: π.χ. τραγουδούμε μια φράση δυνατά-σιγά, γρήγορα-αργά, με ψιλή και χαμηλή φωνή σε ομάδες ή όλοι μαζί. Να ακούτε μελωδείες και να προσπαθείτε να τις χαρακτηρίζετε (χαρούμενες, θλιμμένες), τα πιθανά συναισθήματα του συνθέτη, όταν τις έγραφε και ζωγραφική παιδιών. Μπορείς να συμβουλευτείς όμως και τα βιβλία μουσικής, επιλέγοντας απλές δραστηριότητες.