Σελίδα 2 από 2

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 16 Δεκ 2010, 20:37
από Lakis
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε προτάσεις για την καλλιέργεια της ορθογραφικής ικανότητας των μαθητών.

http://www.schools.ac.cy/klimakio/Thema ... logio.html

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Δεκ 2010, 08:49
από ethy
Συναδελφοι εχουν πολυ ενδιαφερον οι απαντησεις σας.Ευχαριστω όλους! :)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 17 Δεκ 2010, 20:25
από maria_paok
Στον παρακάτω σύνδεσμο θα βρείτε προτάσεις για την καλλιέργεια της ορθογραφικής ικανότητας των μαθητών.

http://www.schools.ac.cy/klimakio/Thema ... logio.html

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ,ΛΑΚΗ.ΔΕ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 29 Δεκ 2010, 21:48
από ethaliaxristos08
ΜΗΠΩΣ ΠΑΨΑΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΒΙΒΛΙΑ;;;;ΓΙΑΤΙ ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;;;;;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 30 Δεκ 2010, 22:10
από Spyridoula
Γι' αυτό θεωρώ σημαντική και την εξάσκηση της οπτικής μνήμης από τις μικρές τάξεις! Ορθογραφία σημαίνει και [color=red5f]καλή οπτική μνήμη.[/color5f]

Πολύ ενδιαφέρον αυτό και σ' ευχαριστούμε. Μιας κι έχω μικρή τάξη, θα μπορούσες να δώσεις μερικά παραδείγματα για το πώς εξασκείται η οπτική μνήμη;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 31 Δεκ 2010, 00:28
από potamda
Γι' αυτό θεωρώ σημαντική και την εξάσκηση της οπτικής μνήμης από τις μικρές τάξεις! Ορθογραφία σημαίνει και [color=red7c]καλή οπτική μνήμη.[/color7c]

Πολύ ενδιαφέρον αυτό και σ' ευχαριστούμε. Μιας κι έχω μικρή τάξη, θα μπορούσες να δώσεις μερικά παραδείγματα για το πώς εξασκείται η οπτική μνήμη;


Spyridoula δε φταις εσύ, εγώ έκανα λάθος στον τρόπο που εμφανίζεται η παράθεση. Η επισήμανση είναι του Proteas! Καλή χρονιά! :D

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 15 Ιαν 2011, 14:46
από proteas
Οπτική μνημη σημαίνει να μπορείς να συγκρατείς στη μνήμη σου αυτά που βλέπεις. Για να εξασκήσω τους μαθητές έκανα τα εξής:
α. εβρισκα μια εικόνα απο το βιβλίο τους χωρίς πολλές λεπτομερειες και τους έλεγα να την παρατηρήσουν. Όταν ήταν έτοιμοι έκλειναν τα βιβλία και τους έκανα κάποιες ερωτήσεις σχετικά με την εικόνα.
β. εγραφα στον πίνακα κάποια λέξη απο την ορθογραφία και έλεγα στους μαθητές να την παρατηρήσουν. Οταν ηταν ετοιμοι έκρυβα τη λέξη και ζητούσα να μου την πουν απέξω γράμμα-γράμμα. Στη συνέχεια έβαζα και 2η ή 3η λέξη.
Γενικά , στους μαθητές άρεσε αυτό το "παιχνίδι" και συμμετείχαν πρόθυμα.

Ενας επίσης καλός τρόπος εξάσκησης είναι και η αυτοδιόρθωση. Την εφαρμόζω συχνά σε όλες τις τάξεις!