Αγαπητή aisiodoksia δεν είναι θέμα να καταλήξουμε εμείς κάπου...
Τα δεδομένα αυτή τη στιγμή έχουν ως εξής:
7 Ιουνίου έχουμε Ευρωεκλογές, πρακτικά αυτό σημαίνει ότι Παρασκευή 5/6 και Δευτέρα 8/6 δεν θα γίνει μάθημα (τη συγκεκριμένη Δευτέρα ούτως ή άλλως δεν θα γινόταν μάθημα γιατί είναι αργία)
15 Ιουνίου είναι η τελευταία μέρα για τους μαθητές στο σχολείο, αυτό σημαίνει ότι εκείνη την ημέρα θα δοθούν οι βαθμοί τους και τα παιδιά θα φύγουν (ή το πιο σύνηθες θα μαζευτούν να παίξουν μπουγέλο). Άρα η τελευταία μέρα για τον προγραμματισμό ύλης σου στο σχολείο θα είναι η Παρασκευή 12 Ιουνίου.
Επειδή όμως ζούμε τα τελευταία χρόνια σε διαρκή αναμονή προεκλογικής περιόδου [ifb]κτλ κτλ για να μην το πολιτικοποιήσω το θέμα [/ifb] υπάρχει και η εξής παράμετρος...
Αν προκυρηχθούν και εθνικές εκλογές, είναι κατά 99% σίγουρο ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 2 Κυριακές, πρακτικά αυτό σημαίνει ότι κλείνει το σχολείο 5 και 8/6 για τις εκλογές, γυρνάμε και κάνουμε μάθημα 9 και 10 Ιουνίου, δίνουμε στις 11/6 ενδεικτικά και ξανακλείνουμε 12 και 15 Ιουνίου για τη 2η Κυριακή των εκλογών.
Εννοείται πως και στα δυο σενάρια οι δάσκαλοι από 16-19 Ιουνίου είμαστε στη θέση μας για γραφειακές εργασίες κτλ.
Όποιο σενάριο και να πραγματοποιηθεί, όπως κατάλαβες, τον προγραμματισμό σου θα πρέπει να τον κάνεις μέχρι τις 4 Ιουνίου. Δεν ξέρω αν θα σε [ifb]σώσουν [/ifb] οι 2 ή 4 μέρες παραπάνω.
Από τη μικρή εμπειρία που έχω αποκομίσει μέχρι τώρα καλό θα είναι να θεωρείς τον Ιούνιο νεκρό μήνα. Ούτε τα παιδιά είναι σε κατάσταση να εμπεδώσουν νέα ύλη, ούτε και οι γονείς βλέπουν με καλό μάτι να τους διδάσκεις μέχρι τελευταία στιγμή νέα ύλη, ειδικά στα μαθηματικά και τη γλώσσα. Την καλύτερη δουλειά να έχεις κάνει για τα παιδιά τους, θα δουν το άγχος σου στο τέλος και αν είναι κακοπροαίρετοι θα το ερμηνεύσουν αρνητικά και θα πάρει η μπάλα όλη τη δουλειά σου.
Αν έχεις μείνει πίσω και φοβάσαι για την ύλη, μην αγχώνεσαι.
Καταρχήν δεν θα σου πάρει κανείς το κεφάλι αν δεν έχεις τελειώσει όλα τα κεφάλαια. Στα μαθηματικά μπορείς να κάνεις επιλογές ασκήσεων από κάθε κεφάλαιο. Να αλλάξεις τη σειρά των μαθημάτων, να συμπτύξεις μαθήματα και να αφήσεις για το τέλος τα πιο εύκολα και τα επαναληπτικά.
Στη Γλώσσα αν δεν φτάνει ο χρόνος για να γίνουν όλα τα μαθήματα, έλεγξε αν υπάρχουν στα τελευταία μαθήματα γραμματικά φαινόμενα και κάντα νωρίτερα με δικές σου ασκήσεις. Ώστε ακόμα και να υπάρξουν γκρίνιες (που δεν το πιστεύω) θα μπορείς να τους πεις ότι έχεις καλύψει την ύλη σου με ασκήσεις στο τετράδιο ή στο φυλλάδιο που θα τους έχεις δώσει.
edit Υγ:Πάλι έφτιαξα απάντηση - σεντονάκι. Αυτά είναι τα αποτελέσματα της αϋπνίας