Σελίδα 4 από 4

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2009, 16:03
από tseagori
ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2009, 18:50
από fofi
Σωστά!Κάπως έτσι θα το κάνω !Ευχαριστω tseagori :wink:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2009, 22:15
από skoulina
fofi,
καλησπέρα!
Πρέπει να θέσεις γραμματικούς στόχους για τη Β΄τάξη, τους οποίους φροντίζεις σιγά - σιγά να καλύπτεις με δικές σου ασκήσεις, αφού σε ορισμένα κεφάλαια οι ασκήσεις της κανονικής ύλης βγαίνουν πολύ γρήγορα και σου περισσεύει χρόνος στο δίωρο.
Για παράδειγμα, εγώ έχω στόχο μέχρι τέλος της Β' δημοτικού, να ξέρουν να ξεχωρίζουν ρήμα - ουσιαστικό - επίθετο, τις κατηγορίες των ρημάτων καλά (-ίζω,- εύω κλπ) και να κλίνουν ρήματα στην Ε.Φ στον Ενεστώτα και στον Αόριστο (διάκριση - ισα, -ησα). Άρα, λίγο - λίγο κάνω φωτοτυπίες στην τάξη, όποτε μου περισσεύει χρόνος. Αν δεις, αυτά είναι στις τελευταίες 3 - 4 ενότητες της Γλώσσας, οπότε εγώ θα τα έχω καλύψει και δε θα αγχωθώ για την ύλη![/b]

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: 01 Δεκ 2009, 22:50
από tseagori
Καλησπερα!Αν το τμημα τραβαει κανε ολους τους χρονους.θα το βρεις μπροστα σου.Εγω παντα κανω τους χρονους στη Β.