Επιλέξτε ημερομηνία για να δείτε τα γεγονότα της:
Οι ημερομηνίες με σκούρο μπλε φόντο περιέχουν γεγονότα.
Οι ημερομηνίες με σκούρο μπλε φόντο περιέχουν γεγονότα.
Τελευταία Γεγονότα
Προσεχώς:
Τρέχοντα
(πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)
(πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)
(πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό)
(έγγραφα, έντυπα, βραβεία, ετικέτες, αναμνηστικά, κτλ)
(πλούσιο εορταστικό υλικό, για όλες τις εκδηλώσεις)
Ελεύθερη πρόσβαση σε όλους, για όλο το υλικό μας ! (χωρίς δημιουργία λογαριασμού)
Προτεινόμενος φυλλομετρητής: Chrome Gr
|
|
|
|
|
Το παιχνίδι της εβδομάδας
Μαθητικός διαγωνισμός συγγραφής διηγήματος για τα σχολεία της Αττικής
Ημερ. Έναρξης: Τετάρτη, 11 Ιανουαρίου 2017, Ημερ. Λήξης: Τετάρτη, 1 Φεβρουαρίου 2017
Τα Εκπαιδευτήρια «Νέα Γενιά Ζηρίδη», το Πολιτιστικό Ίδρυμα της Τράπεζας Πειραιώς (ΠΙΟΠ) και οι Εκδόσεις Κέδρος προκηρύσσουν ΣΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΤΗΣ Α Τ Τ Ι Κ Η Σ.
διαγωνισμό συγγραφής ΔΙΗΓΗΜΑΤΟΣ με τίτλο:
« Α φ ή ν ω τ α ί χ ν η μ ο υ μ ε τ η γ ρ α φ ί δ α κ α ι τ ο ν φ ω τ ο γ ρ α φ ι κ ό μ ο υ φ α κ ό »
1η Νοεμβρίου 2016 - 1 Φεβρουαρίου 2017.
1η Νοεμβρίου 2016 - 1 Φεβρουαρίου 2017.
Στο πλαίσιο της ένταξης της δημιουργικής γραφής στο Πρόγραμμα Σπουδών του Γυμνασίου αλλά και της πολυτροπικότητας όπως διδάσκεται στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, οι μαθητές καλούνται να συνθέσουν με λόγο και εικόνα τα δικά τους πολυτροπικά διηγήματα.
Με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού προτείνεται οι εκπαιδευτικοί που θα καθοδηγήσουν τους μαθητές να αξιοποιήσουν ασκήσεις δημιουργικής γραφής, που αφορούν τον ήρωα, τον χώρο, τον χρόνο, την οπτική γωνία της αφήγησης κ.λπ.
Οι μαθητές μπορούν να αξιοποιήσουν την κάμερα του κινητού τους προκειμένου, μετά από επάλληλες γραφές και συνδυασμό εικόνας και λόγου, να καταλήξουν στη μορφή του κειμένου που θα υποβάλουν στον διαγωνισμό. Προτείνεται, επίσης, η συγκεκριμένη δράση να ενταχθεί στη διδασκαλία του μαθήματος της Λογοτεχνίας.
Συγκεκριμένα, η συγγραφή μπορεί να κινηθεί παράλληλα με την ανάγνωση και ερμηνεία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου.
Με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού προτείνεται οι εκπαιδευτικοί που θα καθοδηγήσουν τους μαθητές να αξιοποιήσουν ασκήσεις δημιουργικής γραφής, που αφορούν τον ήρωα, τον χώρο, τον χρόνο, την οπτική γωνία της αφήγησης κ.λπ.
Οι μαθητές μπορούν να αξιοποιήσουν την κάμερα του κινητού τους προκειμένου, μετά από επάλληλες γραφές και συνδυασμό εικόνας και λόγου, να καταλήξουν στη μορφή του κειμένου που θα υποβάλουν στον διαγωνισμό. Προτείνεται, επίσης, η συγκεκριμένη δράση να ενταχθεί στη διδασκαλία του μαθήματος της Λογοτεχνίας.
Συγκεκριμένα, η συγγραφή μπορεί να κινηθεί παράλληλα με την ανάγνωση και ερμηνεία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου.